Здорова їжа

Бізнес на здоровій їжі

здорова їжаКупуючи продукти в магазині, ми думаємо, а чи немає в них шкідливих хімічних речовин? З часом ця проблем нас цікавить все більше і більше. Адже ніхто не ворог своєму здоров’ю.
Екологічно чисті овочі і фрукти, вырощені без застосування хімії, зустрічаються все рідше і рідше.
Великі сільськогосподарські підприємства, що спеціалізуються на вирощуванні овочів і фруктів, прагнучи знизити собівартості продукції, звичайно ж застосовують хімічні добрива. Іноді – перевищують нормативи, що не покращує якість продукції.
Дрібні ж приватні підприємства вирощують овочі, більш екологічно чистими, застосовуючи при цьому органічні добрива.

Організувати щоденне постачання свіжих овочів і фруктів напряму з села в невеликий спеціалізований магазин.
До вибору постачальника слід віднестися відповідально.Краще спочатку самостійно вивчити ринок оптового продажу овочів і фруктів, закуповувавши продукцію у різних постачальників. І тільки потім вибрати декілька добросовісних і з хорошими умовами.
Щоденна закупівля товару складе на суму 400-600 дол., що складе близько 2 – 2, 5 тисяч доларів в місяць.Головні умови – товар завжди має бути свіжим. Псування нереалізованого товару може досягати біля 15%.Це товар продають зі знижкою 50-70%.
Мінімальна націнка в магазині фрукти-овочі складає 30-40% максимальная – 200-250%.
На відкриття магазину досить 20 тисяч доларів.
Перший етап – формально-документальний. Необхідно зареєструватися в якості ИП, отримати дозволи санепідстанції, пожежної служби, госторгинспекции. На усі ці походи по інстанціях піде не менше двох місяців.здорова їжа2
Крім того необхідно укласти договір на обслуговування устаткування овочевого магазину (касових апаратів, вагів,холодильних установок), яке коштує приблизно 75 дол. Повний комплект устаткування магазину обійдеться власникові в $3, 5-4 тис. і складається з вітрин, гірок, прилавків (1тыс.доларів), холодильної вітрини ($1, 5-2 тис.), морозильної камери ($400), вагів ($15), касового апарату ($460).
Фруктово-овочевий магазин краще відкривати або в спальному районі, або недалеко від метро.
Обидва варіанти розташування гарантують магазину досить високий об’єм продажів. У першому випадку – за рахунок постійних покупців, що живуть неподалік. У другому – за рахунок великого потоку людей.
Для фруктово-овочевої крамниці досить приміщення площею 50- 60 м2. Як правило, близько 40 м2 відводиться для торгового залу, інша площа – для підсобних приміщень, складу, санвузла і так далі
Оптимальний варіант для підприємця, що бажає займатися фруктово-овочевим бізнесом, – відкрити один магазин з хорошим складським приміщенням і чотири-п’ять точок в торгових центрах.
Асортимент, якість товару і викладення його на вітринах грають дуже важливу роль в об’ємі продажів плодоовочевого магазину. Що стосується асортименту,його потрібно підбирати в залежності, від місця розташування і рівня торгової точки. Якщо фруктовий бутик знаходиться в торговому центрі, то можна сміливо включати в асортимент дорогі екзотичні фрукти, покупець на них знайдеться, а ось в спальному районі вони, швидше за все, зіпсуються і нічого окрім збитків не принесуть.
Щоб допустити менше помилок з формуванням асортименту досить пройтися по давно працюючих овочевих магазинах і подивитися, що там продається.
У асортименті спеціалізованого овочевого магазину має бути все: від традиційного гарбуза до екзотичних фруктів.Кількість найменувань товару має бути не менше 70-80одиниць.
Екзотичні фрукти краще розташовувати на верхніх полицях, щоб створити у покупця ілюзію багатого вибору.Фрукти не варто ховати в закриті скляні вітрини, оскільки вони повинні пахнути. Фруктовий запах може стати родзинкою такого магазину. Для посилення аромату можна придбати спеціальні ароматизатори.
Доповнити асортимент овочевого магазину можна консервованими і замороженими овочами і фруктами, а також соками, у тому числі і щойно зробленими.
Підбір персоналу в овочевий магазин
Доброзичливий персонал – запорука успішних продажів в овочевому магазині. Оскільки основні покупці магазину в спальному районі -це жителі навколишніх будинків, то усі вони рано чи пізно перейдуть в розряд постійних клієнтів,якщо обслуговування і якість товару в магазині їм сподобається.
Зарплатовий фонд овочевого магазину, який обслуговують три продавці і один вантажник складає, -$800-1 тис.
Торгівля фруктами і овочами специфічний вид бізнесу,зокрема, бажано щоб товар в магазині знаходився у вільному доступі, а не за склом. Це дає, як мінімум, дві переваги. По-перше, покупець матиме можливість самостійно вибирати вподобаний йому товар. При купівлі торгового устаткування для плодоовочевого магазину варто враховувати цей чинник. По-друге, запах свіжихфруктів позитивно впливає на об’єм продажів.
Деякі магазини навіть прибігають до таких хитрощів, як штучні ароматизатори, з фруктовим запахом.
Бажано потурбуватися про приємні дрібниці для покупців,наприклад, такий крок як видача безкоштовного пакету при купівлі з часом додасть лояльних покупців.
Одним з найнеприємніших моментів у бізнесі з продажу овочів фруктів є зіпсований товар. Якою б ефективною не була система закупівлі і зберігання, завжди буде зіпсований товар, частину його можна продати, різко понизивши ціну, а іншу частину доведеться викидати.Відсоток неліквідного товару може доходити до 20%особливо спочатку роботи, коли ще не оптимізований асортимент і об’єм закупівель. Краще при появі перших ознак псування знижувати ціну, це буде ефективніше, ніж потім просто викинути товар.
Націнка на овочі і фрукти починається з 30% закінчується цифрами в 300%.Гнучка цінова політика дозволить істотно скоротити кількість списуваної продукції і значно підвищити прибуток.
Скільки варто відкрити фруктово-овочевий магазин
– Оренда приміщення 50- 60 м2 – $1-2, 5 тис. в місяць.
– Ремонт приміщення (мінімально) – $10-12 тис.
– Витрати на купівлю устаткування – $3, 5-4 тис.:
– вітрини, пристенные стелажі, гірки, прилавки – біля $1тис.
– одна холодильна вітрина – $1, 5-2 тис.
– одна морозильна скриня – $400.
– двоє вагів – $150.
– два касові апарати – $460.
– Витрати на купівлю першої партії товару – $2-2, 5 тис.
– Зарплата персоналу (три продавці і один вантажник) -$800-1 тис.
Разом: $17, 3-22 тис.
Цифри: від 30-40%до 200-250% складає націнка на овочі і фрукти при роздрібному продажі.
Другий напрям ведення бізнесу.
Один варіант бізнесу на здоровій їжі ми розглянули, але на цьому бізнес не закінчується. Другий варіант вимагає менших витрат і має невелику конкуренцію, що дужепривабливо в наші дні.
Принцип все той же що і в першому випадку – укладається договір з фермами або приватними особами, що мешкають в села на вирощування екологічно чистих овочів і фруктів. А ось далі йде, яке що цікаво, ми не відкриваємо магазин, а відкриваємо. офіс, так саме офіс.Суть бізнесу полягає в ексклюзивному постачанні свіжих продуктів приватним особам, тобто багатим Буратино.
У нас в країні досить багато багатих людей, а також людей з середнім достатком. Більшість з них піклується про своє здоров’я і здоров’я своїх близьких : купують фільтровану воду, всілякі очисники повітря і іншу нісенітницю.
Ну власне ідея зрозуміла: відкриваємо фірму, укладаємо угоди, знімаємо склад, наймаємо персонал, у тому числі і кур’єрів (продукти будуть доставляється прямо додому),даємо рекламу і т. п.
Підводячи підсумки, можу сказати, що обидва види ізнесу можуть бути дуже популярними і прибутковими,якщо підійти з розумом. Так що ті хто не знає чим зайнятися осмілюйтеся, конкуренція невелика – бізнес прибутковий, при порівняно невеликих витратах.
По пункту 2 можу сказати, що таке є лише в декількох великих містах нашої країни. На заході цей бізнес процвітає вже у продовж декількох років.

Читайте також: Вегетаріанське кафе

2 Comments

  1. Pingback: Доставка інгредієнтів для приготування різних страв | Український бізнес портал

  2. Pingback: Вирощування картоплі | Український бізнес портал

Comments are closed.