Заробіток на кованих виробах

prodam-kovani-virobi--2d22-1318714021893942-1-bigКоли-то ковані вироби були, як сьогодні прийнято виражатися, стб – з них робилася домова огорожа, вони виступали в якості елементів інтер’єру і навіть служили прикрасами. Ближче до нашого часу ковані твори праці поступово став заміщати собою новомодний ширвжиток, де акцент робився на ефектності, а не на якості. Втім, зараз, коли все більше людей набуває будинку за межею міста, ковані вироби впевнено беруть реванш, повертаючи собі колишню популярність у покупців. Як на цьому реванш заробити починаючому підприємцю, ми і поговоримо сьогодні.

Організація кованого бізнесу

Виробництво кованих виробів зажадає мінімум трьох верстатів, на яких будуть виконуватися базові операції з металом: згинання металу в потрібних напрямах, виробництво штампованих виробів, виготовлення спіралей і т. д. Ціна стандартного комплекту з трьох верстатів, оснащених електроприводом – близько 76266 грн. Крім того, існують близько восьми ручних верстатів для виконання тих або інших конкретних маніпуляцій з металом: объемник, твістер, гнутик, хвиля, шаблон, ліхтарик і спрощений гнутик. Всі разом, в комплекті вони вийдуть в 27-31 тис. грн. Для установки кожного з них буде достатньо столу площею 1,5 на 2 метри.

Крім того, з обладнання потрібно буде придбати зварювальний апарат (це близько 2-3 тис. грн.), а також піч (від 3,8 тис. грн. і вище). Частина вкладень піде і на оренду приміщення для робіт – близько 9,5-12 тис. грн (можливо і більше – все буде залежати від кількості і якості під’їзних можливостей, місцезнаходження тощо).

Нарешті, якщо ви самі не володієте умінням виготовляти ковані вироби (хоча завдяки інтернету це мистецтво поводження з металом можна освоїти, але, звичайно, потрібен час), то потрібно буде знайти фахівця – оплату його роботи також потрібно включити в статті початкових витрат.

Що стосується залучення клієнтів, то найбільш потужним піар-інструментом буде, насамперед, якість виготовляються вами кованих виробів – якщо всі інші засоби здатні лише применшувати вплив конкуренції, то даний фактор може взагалі звести на «ні» (в ідеалі, звичайно). Реклама також допоможе знайти своїх покупців, так що давайте її в друковані ЗМІ, створіть сайт з фотографіями готових і встановлених кованих виробів, розклейте по оголошення т. д.

Говорячи про очікувану прибуток, можна відзначити, що, наприклад, ціна навіть найбільш простий кованої решітки з розмірами 1400 1300 становить 2-2,7 тис. грн (при собівартості в близько 228 грн., куди включені витрати електроенергії, купівля арматури і фарба). Більш складні речі – наприклад, елементи декору (а тим більше – за дизайнерським кресленню самого замовника) – будуть коштувати на порядок дорожче. Як відзначають самі майстри, окупність може наступити в перші кілька місяців – при регулярних замовленнях, звичайно. А саме їх ми вам і бажаємо!

Читайте також: Виготовлення 3D підлоги

1 Comment

  1. Pingback: Бізнес на фарбуванні будинків | Український бізнес портал

Comments are closed.