Якості успішного франчайзі

Corporate-250x166Купівля франшизи, безсумнівно, полегшує старт у бізнесі для підприємців-початківців. Але багато підприємці, що укладають договір франшизи, вважають, що відтепер можуть займатися бізнесом самостійно, автономно від старшого партнера. Це найбільш поширена помилка початківців франчайзі.

Купивши франшизу, молодший партнер стає одиницею у великій системі одного підприємства, свого роду автономним підрозділом. Він отримує прибуток виходячи з результатів тільки своєї роботи, але разом з цим він повинен дотримуватися певних правил, які існують у системі головного підприємства – франчайзера.

Виходячи з цього, можна зробити висновок, що стати успішним франчайзі може той чоловік, який звик працювати в команді, швидко і чітко виконувати вказівки вищого керівництва. У системі франчайзингу ініціатива не є караною, вона просто повинна бути дозованим. Все, що можна придумати, вже було придумано і обкатано. Потрібно лише виконувати певні вимоги.

До покупки франшизи найкраще проаналізувати, чи здатні ви стати ланкою єдиного ланцюга, тобто визначити, чи володієте ви певними властивостями для роботи в системі франчайзингу. До цих властивостей відносяться:

Цілеспрямованість. Мабуть, основна властивість, необхідна франчайзі. Адже спочатку, коли ваше підприємство тільки починає свою роботу, потрібно чітко прописувати цілі і неухильно їх виконувати, незважаючи на виникаючі труднощі. Здатність виконати поставлене завдання і не опустити при цьому руки і називається цілеспрямованістю.

Нестандартне мислення. Вирішувати виникаючі завдання можна стандартними методами. Але коли вони вичерпаються, доведеться шукати неординарні рішення проблеми. Ось тут і стане в нагоді нестандартне мислення. Взагалі, робота будь-якого бізнесмена нагадує гру в стратегію. Чим більше цікавих варіантів виходу з важкої ситуації ви можете запропонувати, тим більше ймовірність вдалої роботи вашого підприємства.

Ініціативність. Природно, визначених договором франшизи, межах. Варто пам’ятати про те, що придбання франшизи саме по собі грошей не принесе. Потрібно продумати шляхи залучення клієнтів, визначити графік роботи і набрати кваліфікований персонал. Рекламна концепція, як правило, вже продумана страшим партнером. Завдання франчайзі – грамотно розмістити рекламу в засобах масової інформації міста або регіону.

Здатність контролювати емоції і гранична зібраність ще не завадили ні одному бізнесменові. Франчайзі повинен володіти цими якостями неодмінно. Людям, легко виходить з себе, важче прийняти зважене рішення, що часто завдає шкоди роботі. Той чоловік, який тримає емоції під контролем, здатний швидко прийняти адекватне рішення і мобілізувати всі сили для вирішення труднощів, що виникли.

Комунікабельність – відмітна риса успішного бізнесмена. Саме здатність знаходити мову з контрагентами та клієнтами є запорукою успіху в будь-яких починаннях.

На закінчення можна сказати, що такі якості, як оптимізм і здатність прораховувати ситуацію на кілька ходів вперед, як ніякі інші якості сприяють успішному розвитку будь-якого бізнесу.

Читайте також: про 5 рекомендацій початківцям при складанні бізнес-плану

1 Comment

  1. Pingback: Що потрібно знати для успішної торгівлі на валютній біржі Форекс | Український бізнес портал

Comments are closed.