Який вид реклами є найбільш ефективним у просуванні товару?

На сьогоднішній день важливість застосування реклами для просування товару або послуги абсолютно очевидна. Кожен виробник зацікавлений в тому, щоб споживач дізнався про товар або послугу. Який же вигляд буде найефективнішим для досягнення поставлених цілей і отримання найвищої прибутку? Для відповіді на це питання розглянемо, які види існують в наш час.
Види сучасної реклами, їх переваги і недоліки.

Фахівці в області реклами виділяють наступні найбільш поширені її види:реклама

1. на телебаченні. Охоплює величезну цільову аудиторію за короткий час. Її можуть побачити жителі різних міст і країн. Вона привертає до себе більше уваги за рахунок звукового і візуального впливу. Однак вона має дуже високу вартість і обмежена по часу.

2. на радіо. Охоплює широку цільову аудиторію, так як радіо можна слухати скрізь, має невисоку вартість, в неї можна легко внести зміни. Однак інформація гірше приймається на слух, слухачі можуть слухати радіо в автомобілі або в магазині і не надати значення надається інформації, або просто не встигнути її записати.

3. в друкованих виданнях. Є доступною, візуально інформація добре сприймається дуже просто донести потрібну інформацію до цільової аудиторії, так як рекламу можна розміщувати в спеціалізованих журналах і газетах. Але преса завжди перенасичена рекламою, тому до такого виду може бути несерйозне ставлення з боку споживачів. Також ефективність знижується із-за великого числа конкурентів.

4. зовнішня. Включає в себе штендери, білборди, брэндмауэры, світлові короби, перетяжки і т. д. Розміщення зовнішньої реклами володіє довгостроковим ефектом. Такий варіант добре видно потенційним покупцям і добре запам’ятовується. Але вона дуже дорога, схильна до впливу негативних факторів зовнішнього середовища, її можуть псувати люди, вона окупається дуже довгий час, іноді вимагається дозвіл на її встановлення.

5. на транспорті. Її завжди можуть помітити водії та пішоходи, можна розміщувати на шляху проходження повз рекламованої фірми, вона дуже помітна. Але її недоліком є те, що є мало часу для потенційного покупця прочитати інформацію. Також вона є не завжди доступною і зрозумілою.

6. в мережі інтернет. Дає вичерпну інформацію про товар чи послугу, володіє невисокою вартістю, орієнтується на певну цільову аудиторію, інтернет дає можливість дізнатися, хто цікавиться товаром і відповідно з цим скорегувати рекламу. Але цей вид у нашій країні ще тільки починає розвиватися і охоплює вузький сегмент ринку.реклама

Який вид краще?

Вибір виду реклами, яка буде найбільш ефективна, залежить від багатьох нюансів:

— сегмент ринку, на якому просувається товар;

— вид діяльності компанії;

— цілі, які переслідує компанія;

— специфіка товарів або послуг;

— поєднання носіїв з характеристиками цільової аудиторії;

— здійснення рекламної діяльності конкурентами;

— ступінь довіри споживачів тих або інших засобів ;

— особливості різних видів .

Значить, сказати, який вид реклами буде більш ефективним для різних видів бізнесу, безумовно не можна. Потрібно зважувати всі за і проти і враховувати всі фактори.

Також важливим чинником ефективності вважається грамотне проведення самої рекламної компанії. Розробка рекламної кампанії повинна бути обов’язково покладено на професіоналів. Тільки в цьому випадку буде досягнуто позитивний ефект від усіх заходів та відмінні результати.

Читайте також: Проекційна реклама

1 Comment

  1. Pingback: Як репутація допоможе залучити інвестора | Український бізнес портал

Comments are closed.