Як залучити великий трафік

Не дратуйте відвідувачів свого сайту, і великий трафік вам гарантовано.

Маленькі деталі, які викликають велике роздратування у відвідувачів сайту. Ще немає такої людини, якій би вдавалося створювати ідеальний сайт, для всіх. Завжди знайдуться ті, які чіплятимуться до чого-небудь, – копирайтинг не такий високоякісний, дизайн недорогий і так далі.
В цілому, не завжди просто спрогнозувати реакцію зацікавлених відвідувачів на сайт. Але наслідуючи популярний метод проб та помилок, багатьом вебмастерам все-таки вдалося знайти загальні моменти, які не отримають позитивну оцінку від постійних відвідувачів.Саме про ці моменти і поговоримо. Такі знання досить важливі, особливо якщо ви плануєте не просто підвищити кількість цільових відвідувачів на сайт, а також напрацювати стабільну аудиторію і дохід.

А тепер про речі, які викликають обурення у відвідувачів сайту.

не дратуйте выдвыдувачывЗміни і доопрацювання в оформленні (дизайні) веб-сайту. Припустимо, на якомусь веб-сайті достатньо довго не було редизайну(Редизайн сайту – це не лише свіжий графічний дизайн,але і за бажання або потреби, це і нова технологічна база- система управління сайтом, оптимізоване SEO- ядро для успішного просування вашого сайту в пошукових системах.), після цього пройшов ребрендінг (активна маркетингова стратегія; включає комплекс заходів по зміні бренду, як компанії, так і вироблюваного нею товару, або його складових: назви, логотипу, слогану,візуального оформлення, зі зміною позиціонування.Проводиться в руслі зміни концептуальної ідеології бренду. Це має на увазі, що в компанії (продукті) сталися досить істотні зміни), і оформлення радикально помінялося. Перші пара коментарів, що залишать відвідувачі проекту, будуть дуже поганими, з проханням повернути все, як було до цього.
У цій ситуації майже нічого не можна зробити. Це специфіка психології багатьох людей – усе нове сприймати негативно.
А через 2-3 тижні користувачі ресурсу звикнуть до нового стилю, а старий дизайн просто забудуть. Щоб спочатку не вводити своїх відвідувачів в стан шоку, настійно рекомендується впроваджувати доопрацювання планомірно, впродовж декількох тижнів.
Послуги, за які потрібно платити гроші. Користувачі не люблять, коли їм часто пропонують якісь платні послуги.Не торкається це в основному тих інтернет проектів, які на цих же платних послугах спеціалізуються. Тільки це неозначає, що відвідувачі з принципу не стануть користуватися такими послугами. Практика показує, що окремі з них все-таки готові розпрощатися з грошима, щоб отримувати щось .
Причиною такого обурення вважається факт тільки наявність платних послуг, особливо для тих відвідувачів,які просто не звикли платити гроші за щось в глобальній мережі.

Реклама на веб-сайті.

Надлишок реклами, при тому не лише в глобальній мережі, привів до того, що у відвідувачів виробився до неї імунітет. Особливо це стосується медійної реклами, яку користувачі ресурсу в основному ігнорують.
Але, попри те, що реклама викличе у відвідувачів негатив,усі вони продовжують натискати по рекламних оголошеннях, примножуючи, таким чином, доходи оптимізаторів. Тут активно діє принцип попит і пропозиція.Але зменшити негатив, що викликається рекламою, ви можете, понизивши її кількість і підвищивши якість.

Текст.

Сухий текст викликає невдоволення. Крім того, після досліджень компанії i Focus було встановлено, що користувачів відштовхує суцільний текст, тобто нерозбавлений цікавими картинками і іншими елементами.
Наявність на веб-сайті унікального медіа контенту. У кожного своя думка. Тільки з цієї причини є відвідувачі, які вважають наявність на веб-сайті медіа елементів єдиною
недоліком. Розробляючи власний проект, вам краще взяти до уваги інтереси цієї частини відвідувачів, оскільки простіші сайти набагато краще сприймаються.
Природно, такий великий список можна продовжити і далі,тому що відвідувачі завжди знайдуть, до чого можна чіплятися. Пам’ятайте, що не подобається одним людям,подобається іншим. З цієї причини завжди треба шукати взаємні поступки.
Це тільки найпопулярніші з речей, що викликають невдоволення відвідувачів. Можна з ними боротися або залишити все як є. Так або інакше, єдиним безпрограшним варіантом, що допомагає вам стримати відвідувачів на веб-сайті вважається хороше і корисне наповнення, тобто контент.

Читайте також: створення інтернет-магазину для корпоративних покупців

1 Comment

  1. Pingback: Як просувати свій бізнес в Інтернеті | Український бізнес портал

Comments are closed.