Як залучити інвестиції для початківця проекту

invest2209-250x187Колективу фахівців, що працюють над створенням якого-небудь проекту, потрібно залучити інвестиції для виведення своєї продукції на ринок. Пошук фінансування – це непростий і трудомісткий процес. Існує кілька основних правил, яких варто дотримуватися в процесі пошуку фінансових коштів. А саме:

«мета – кінцевий споживач»
При пошуку інвесторів, більшість керівників роблять акцент на вироблюваної продукції, тоді як це в корені не вірно. На думку Ренді Томпсона, засновника корпорації «Бізнес – ангели» (VA Angels), самою надійною перевіркою інтересу до вас, є кінцевий споживач. Дане твердження працює у всіх сферах виробництва.

Перед тим як йти на зустріч з потенційним інвестором, вам необхідно витратити чимало часу для підготовки інформації про те, хто саме буде кінцевим споживачем виробленої вами продукції. Також, ви повинні переконати інвестора в тому, що саме вашої продукції буде віддано перевагу покупця;

«розуміння потреб кінцевого споживача»
На думку Шона Джонсона, професора з питань маркетингу Північно-Західного університету, потенційні інвестори бажають бути впевненими у тому, що їх вкладення варті того і фінансування буде виділено не даремно.

Згідно теорії «що повинно бути зроблено» («jobs-to-be-done»), створену Клэйтоном Крістенсеном, професором Гарвардської школи бізнесу: основною причиною, по якій споживач купує ту чи іншу продукцію, є рішення певної проблеми. Таким чином, розуміння цю причину, стає можливим прорахувати попит на вироблену продукцію.

На думку Шона Джонсона, таким чином можна зрозуміти справжні потреби споживача і сконцентрувати увагу на тому, яких саме результатів в кінцевому підсумку бажають домогтися споживачі;

«способи реалізації проекту»
При проведенні своєї презентації, вам необхідно переконати компанії, з якими ви співпрацюєте в тому, що ваш проект є перспективним, і в найближчому майбутньому успішні організації виявлять бажання його придбати.

Зі слів Ренді Томпсона випливає, що для того щоб зацікавити потенційного інвестора і отримати від нього позитивну відповідь, керівнику проекту необхідно переконливо і впевнено піднести свою роботу.

Також, на думку Ренді Томпсона, демонструючи свій проект, ви зобов’язані переконати оточуючих у тому, що докладете максимум зусиль для ефективної його реалізації. Особливу увагу варто приділити самої продукції, кінцевому споживачеві, свою зацікавленість у розвитку проекту, конкурентоспроможності продукції;

«запорука успіху – керівник і колектив»
Основну увагу потенційний інвестор приділяє не кінцевої продукції, а грамотному керівнику і наявності кваліфікованих фахівців.

Керівник проекту, перш за все, повинен бути фахівцем у своїй справі, володіти завзятістю, наполегливістю, впертістю, харизматичним характером.

На думку Ренді Томпсона, в даний час непросто знайти поєднання всього вище перерахованого в одному колективі. Для виправлення ситуації необхідно проводити заняття та тренінги з групами спеціалістів, які збираються створювати свої проекти і реалізовувати їх на ринку товарів і послуг.

Читайте також: чому треба розпочати бізнес до 25 років

1 Comment

  1. Pingback: 5 рекомендацій початківцям при складанні бізнес-плану | Український бізнес портал

Comments are closed.