Як відкрити турфірму

турфирмаЯк відкрити турфірму – немає нічого простішого!

Ви любите подорожувати? Об’їздили півсвіту і готові поділитися своїми враженнями? Ви знаєте, як правильно організувати поїздку, підібрати маршрути і які музеї відвідати?
Цілком імовірно, що ви не проти почати власний малий бізнес.
Як вам ідея щоб відкрити власну турфірму?
Отже, поїхали розбирати усі плюси і мінуси по поличках!
Як відкрити туристичне агентство і що для цього треба знати?
Порада № 1: найголовніше, що ви повинні розуміти, що цей бізнес складений і не приносить надприбутків!
При успішній роботі ви зможете заробляти, але це не будуть “скажені” гроші. Як, власне, їх не буде і в інших областях, якщо ви не займаєтеся зброєю, наркотиками і контрабандою.
Порада №2: В туристичному бізнесі ви продаєте послугу, і якість цієї послуги цілком і повністю залежатиме від вас!
На ринку є два гравці: туроператори, які формують турпродукт і турфірми, які цей турпродукт продають. Продукт один у усіх туристичних фірм, тому ваш успіх, цілком і повністю, залежить від підвищення рівня продажів.
Порада № 3: У багатьох містах проводяться курси для тих, хто хоче відкрити своє турагентство.
Курси тижневі, коштують відносно не дорого, корисні в плані законодавчої бази. Але якщо у вас немає можливості, не засмучуйтеся, запасіться терпінням і завзятістю і присвятіть днів десять с
амостійному вивченню усіх законодавчих документів в цій сфері.
Сама діяльність туристичних фірм не ліцензується, тому вам ліцензію отримувати не потрібно. Але знати усі закони – обов’язково!
Порада № 4: Вибір місця офісу, в якому розташовуватиметься ваша компанія, – один з вирішальних чинників успіху.
Фірма повинна розташовуватися в прохідному місці, бажано, з вітринами на вулицю. Наявність рядом зупинки транспорту, метро, великого супермаркету практично обов’язково. Також було б непогано звернутися у брендинговое агентство, яке розробить креативний і яскравий стиль Вашої компанії, що дуже важливо! Потрібно виділятися і завжди бути в тренді і люди до Вас потягнутися!
Завдяки потоку людей ви зможете притягнути увагу потенційних клієнтів знижками і акціями!
Порада № 5: Ви можете вибрати варіант франшизи, тобто піти під ім’я відомої мережі турагентств.
В цьому випадку є як мінуси, так і плюси. Плюси: вже відоме ім’я, програма бронювання, спільна реклама. Мінуси: вхідний внесок і регулярні платежі за франшизу. Тут вибір тільки за вами.
Порада № 6: Рекламою турфірми вам доведеться займатися самостійно, але. не варто витрачати засоби на те, що не працює.
Відразу говорю, що не працюють: модулі в рекламні газети, які розносяться безкоштовно в поштові скриньки.
Реклама на радіо і телебаченні коштує величезних грошей, але не дасть бажаного результату.
Куди звернути свою увагу? Хорошим вибором буде реклама вулична біля офісу, реклама в профільні видання, власний сайт, розміщення на усіх Інтернет-ресурсах, де тільки можливо.
Ну і найголовніше в турбізнесі – це “сарафанове радіо” і зворотність клієнтів!
Набирати відразу менеджерів немає необхідності, тому що перший час ви, ймовірно, зможете справлятися самі. Головне, вивчити усю інформацію, укласти угоди з туроператорами, освоїти систему бронювання і у БІЙ!
Удача нехай буде з вами такою ж яскравою, як сонечко в Шарм-Эль-шейху! ;)

1 Comment

  1. Pingback: Тури для сліпих як вид бізнесу | Український бізнес портал

Comments are closed.