Як відкрити магазин будматеріалів

Незважаючи на велику кількість магазинів будматеріалів, попит покупців повністю не задоволений.
Спочатку слід ознайомитися з видами магазинів будматеріалів і вибрати варіант, який вам найбільше підходить в плані фінансових можливостей.
Невеликий магазинчик, орієнтований на дрібнороздрібну продаж. Асортимент складається з 150-300 найменувань найбільш затребуваних товарів. Досить приміщення 100 м2. Стартовий капітал – $10 000 – $15 000, але з подібним асортиментом швидкої окупності і високих прибутків чекати не варто.
Для магазину з обсягом товарів 4-6 тисяч найменувань необхідно приміщення площею близько 250 м2. Стартовий капітал – $45 000 – $55 000. Окупність капіталовкладень відбудеться швидше, адже клієнти зможуть здійснювати комплексні покупки більшої частини матеріалів і елементів декору, необхідних для будівництва та ремонту.
Великий супермаркет з десятками тисяч найменувань товарів зажадає площі приміщення близько 1 000 м2. Стартовий капітал – $250 000 – $300 000. Великий асортимент приносить солідні прибутки за рахунок значного обороту. Наявність складу спростить демонстрацію товару, комплектації замовлень і доставку. Такі магазини мають можливість працювати з оптовими покупцями.
Дрібнооптова база. Для організації такого магазину торгові площі не потрібні – достатньо складу з невеликим офісним приміщенням. Асортимент складається з популярних і швидко купованих будівельних матеріалів та видів продукції, які не потрібно демонструвати. Великі націнки встановлювати не вийде, прибуток досягається за рахунок великого обороту. На відкриття дрібнооптової бази буде потрібно $150 000 – $200 000.
Наступний крок в організації бізнесу – вивчення попиту і конкуренції. Вкладіть в цей процес максимум сил і терпіння. Достовірні відомості і докладний аналіз допоможуть вибрати найвдаліший асортимент і розташування магазину, попередити деякі ризики і скласти грамотний бізнес-план.

Пошук постачальників слід починати до відкриття магазину. Новачкові необхідно вносити передоплату за товар. З набуттям репутації надійного партнера ви зможете розраховувати на пільгові умови та постачання без передоплати.

Якщо стартовий капітал не дозволяє відкрити хоча б маленький магазин, має сенс почати пошук партнерів. Для новачка можливий варіант придбання франшизи. З переваг – мінімальні витрати на старті, потужна всебічна підтримка великої компанії. Мінус – ви не можете формувати асортимент за власним розсудом і втрачаєте певну частину свободи в підприємництві.

Основні ризики

Незважаючи на затребуваність будівельних матеріалів, конкуренція в цій сфері висока. Щоб вижити і активно розвиватися, необхідні якісні товари, високий рівень сервісу і грамотна цінова політика. Не прагніть до високих націнок, робіть упор на збільшення обороту.

Перші прибутки після сплати зарплат та інших поточних витрат вкладайте в розширення асортименту. Великі торговельні мережі виграють за рахунок надання клієнтам можливості купувати максимум товарів в одному місці.

В цьому напрямку присутній сезонність. Продумайте заздалегідь асортимент для періоду спаду або організуйте знижки – це дозволить не втрачати прибутку.
будматеріали
Розташування

Велика частина товарів, що продаються в магазині будматеріалів, має великі габарити і вагу. Наявність біля приміщення зручних під’їзних шляхів, автостоянки та хороша транспортна розв’язка – обов’язкова умова. Якщо ви плануєте працювати з великим складом, слід шукати приміщення біля залізничних шляхів, якщо такі взагалі є у вашому місті.

Ідеальним місцем для невеликого або середніх розмірів магазину стане район, в якому активно зводяться і заплановані новобудови. Це можуть бути нові мікрорайони, околиці з вільними ділянками для будівництва котеджів. Віддаленість від центру дозволить знизити витрати на оплату оренди та негативних сторін не має. Відмінним вибором буде будівля, розташована біля жвавої транспортної магістралі.

Краще шукати окрему будівлю. Якщо ви вирішите відкривати магазин на першому поверсі житлового будинку, доведеться відмовитися від товарів, що містять хімічні речовини, або збирати для них пакети документів.

На старті купувати приміщення не бажано. Досвідчені власники магазинів радять оформляти оренду з правом подальшого викупу. Приміщення повинно бути просторим, з хорошою вентиляцією і низькою вологістю.

Обладнання

Для магазину будматеріалів слід придбати стандартні односторонні і двосторонні дерев’яні і металеві стелажі з полицями. Для демонстрації негабаритних і дорогих товарів знадобляться скляні вітрини які закриваються на ключ.

Для обслуговування покупців у невеликому магазині достатньо одного пакувального столу. При великому асортименті їх має бути 2-3. Також, необхідно місце для роботи продавця з касовим апаратом.

Придбайте в достатній кількості кошики і візки. Для транспортування габаритних товарів знадобиться навантажувач.

Якщо плануєте організувати доставку товарів, потрібен власний транспорт. На старті можна укласти договір з транспортною фірмою.

Кадри

Власник магазину повинен бути зосереджений на роботі з постачальниками і інших організаційних моментах. Невідривно присутні в торговому залі і керувати роботою магазину ви не зможете. Керувати співробітниками, оперативно усувати виниклі труднощі і брати на себе обслуговування особливо вимогливих клієнтів повинен керуючий. Навіть у невеликому торговому закладі така людина необхідний.

Чисельність персоналу залежить від розмірів магазину.

-Для маленького магазину достатньо 2-3 продавців. Для оформлення фінансової та податкової звітності можна укласти договір з досвідченим бухгалтером.

-Для магазину з асортиментом у кілька тисяч найменувань і супермаркету слід найняти менеджера і мінімум двох консультантів на кожен відділ. З великим потоком клієнтів один касир може не впоратися. Можливо, доведеться найняти двох або трьох. Введіть в штат бухгалтера. Для прибирання великих приміщень варто найняти мінімум двох прибиральниць.

При наявності транспорту та послуг доставки вам потрібні вантажники та водії. У великому магазині повинна бути охорона. Для роботи в складі також необхідний персонал, чисельність якої залежить від площі та обсягів продукції.

Маркетинг

Запускати рекламну кампанію бажано за тиждень до початку роботи магазину. Оголошення в ЗМІ, якщо можете собі дозволити, барвистий банер або стенд із зазначенням адреси та дати відкриття. Велика і яскрава вивіска для магазину будматеріалів є необхідністю. У день старту можна запропонувати покупцям акцію і невеличке свято на честь початку роботи.

Читайте також:  Збірка і установка автоматичних воріт

1 Comment

  1. Pingback: Виробництво поролону | Український бізнес портал

Comments are closed.