Як просувати свій бізнес в Інтернеті

Бізнес ідея: Як просувати свій бізнес в Інтернеті

продвиженияСучасний бізнес не мислимо без розміщення інформації в мережі Інтернет. Але розміщувати її можна по-різному.Все залежить від цільової аудиторії, виду бізнесу і фінансових можливостей бізнесмена.
Не використати інтернет ресурси означає упускати вигоди і знижувати відсоток успіху свого підприємства (справи).Зараз більшість потенційних клієнтів довіряють інформації, розміщеній в Інтернеті. Тому так важливо не просто використати всесвітню мережу, а використати її грамотно у своїх цілях.

Сайт для бізнесу

Більшість компаній по виробництву сайтів навперебій пропонують послуги із створення ефективних сайтів-візиток за досить не велику плату.Реально ж невеликі компанії в принципі не потребують розкрученого самостійного сайту. Для них досить розміщення інформації на безкоштовних дошках оголошень або створення сайту за допомогою безкоштовних хостингів і конструкторів. Проте в цьому випадку не варто розраховувати на додатковий дохід від реклами.
Тим більше що, витратившись на пристойний сайт, його необхідно регулярно оновлювати і підтримувати життєздатність. Адже вже через рік після його створення багато браузерів не зможуть прочитати інформацію на нім, а,це означає, потенційний клієнт побачить замість текстів набір незрозумілих знаків. І тоді користувач вирішить, що компанія вже не існує.
Крім того, з кожним роком стає все популярніше для виходу в Інтернет і отримання інформації використати сучасні електронні гаджети. Тому необхідно постійно стежити, чи доступна інформація з сайту для прочитання на планшетах, смартфонах.
Якщо немає можливості виділити досить коштів не лише на створення сайту, але і на його підтримку, краще не шкодити справі невмілими діями.
Ще одна проблема полягає в тому, що потрібні не малі кошти для наповнення сайту грамотним, якісним контентом.
Довідка
Контент – це інформація, розташована на сторінках сайту.Інформація може бути як текстова, так і графічна,мультимедійна і так далі. Іншими словами контентом називають все те, що можна знайти за допомогою пошукових систем. На даний момент Goggle і Яндекс уміють шукати тексти, картинки і відео. Аудіо пошукові боти ще не навчилися шукати (або в цьому не має сенсуна цьому етапі розвитку інтернету).
У будь-якому випадку найпоширенішим контентом є тексти (статті). Саме текстова інформація є лідером по об’ємах і кількості інформації в інтернеті (не плутати із займаним простором на жорсткому диску).

Яке відношення до сайту може скластися,якщо тексти пістрявлять орфографічними, граматичними,синтаксичними, мовними помилками або замість корисної інформації користувачам доводиться читати загальні фрази про те, що таке шафа і для чого вона призначений.Сучасне покоління інтернет-клієнтів віддає перевагу текстам не лише з корисною інформацією, але і написані цікаво в розважальному ключі.
Безликі тексти не люблять навіть пошукові роботи. Але і захоплюватися SEO- текстами теж не коштує. В цьому випадку клієнти на сторінці не затримаються надовго,тому що ним складно сприйматиме тексти, надмірно оптимізовані під пошукові запити.
Довідка
Seo тексти – це особливий вид статей, оптимізованих під просування в пошукових системах. Основна відмінність seo текстів від звичайних – наявність потрібної кількості ключових слів, по яких цей текст просувається в пошукових системах.

Етапи просування бізнесу в Інтернеті

продвижения.2jpgДля просування бізнесу в Інтернеті необхідно зв’язувати посиланнями декілька сайтів. Так, наприклад,розміщувати цікаві статті на блозі безкоштовно і давати в текстах посилання на основний сайт. Посилання в статтях називаються контекстними. Контекстні посилання люблять пошукові роботи.
Але не варто розміщувати на сайті або у блозі більше однієї нової статті в день. Краще це робити раз в два-тридні. Тоді роботи не запідозрять, що посилання покупні.
Поліпшити ефект від якісного контенту можна за допомогою сервісу ПФЛіНК. Суть сервісу в тому, що читачі заходять на сторінку з розміщеною на ній статтею і знаходяться там деякий час. Таким чином, пошуковий робот переконується, що статтю читають, а тому вага посилання росте.
Просування сайту тільки статтями – дороге задоволення.Тому тут треба дотримуватися балансу між наповненням унікальним контентом і купівлею посилань – 50 на 50..
Мінусом використання безкоштовних сайтів може статите, що хазяї Інтернет-ресурсу у будь-який момент можуть припинити надання безкоштовної послуги. І тоді вже відома клієнтам сторінка стане для них недоступною, і вони можуть подумати, що бізнесу більше немає. Не виключено, що за розміщення реклами навіть у безкоштовному блозі доведеться платити.
Можна публікувати пости на форумах і давати посилання на блог або на основний сайт. А можна створити ще один сайт на схожу тематику і з нього ж давати посилання на основний. Так одночасно розвиватиметься і бізнес, і 2-3 сайти.
Безкоштовні сайти оголошень і міські портали часто теж приносять непогані плоди для популяризації бізнесу.Особливо якщо бізнес носить вузько територіальний характер і не особливо потребує Інтернету просуванні.Навіть в цьому випадку у потенційних клієнтів є можливість хоч би дізнатися про існування фірми або компанії.
SMM – соціальні мережі. Розмістивши пости в аккаунті соціальних мереж, можна доповнити їх посиланнями на головний сайт. А там повинні знаходитися кнопки для переходу в соцмережі.
Можна створити на сторінках соціальних мереж свою групу і спробувати її розкрутити. Але це теж довгий і копіткий процес. А якщо йти шляхом найменшого опору, то простіше вступати до якого-небудь вже готового гурту з великою кількістю передплатників і пропонувати на її сторінках свій товар і рекламувати свій сайт. Правда, тоді доведеться підкорятися правилам групи, що вже склалася.До речі, нині найбільш ефективними постами є пости вТвиттере.
Реклама в Яндекс Директі зажадає вкладень коштів, але теж непоганий варіант розкручування бізнесу. Правда,там є свої тонкощі, на вивчення яких необхідно згаяти час.
Використання популярних відеоканалів для реклами з посиланнями на основний сайт.
Розвивати бізнес без регулярного аналізу ефективності неможливо. Відмінний спосіб аналізу розвитку сайту і бізнесу – аналітичні системи.
Ось так, крок за кроком за наявності усидливості вже впродовж перших трьох місяців можна добитися значного просування бізнес ідеї в маси. Це лише частина Інтернет-інструментів, які здатні істотно підвищити доходи.
Успіхів вам в просуванні нового бізнесу!

Читайте також: Як залучити великий трафік

1 Comment

  1. Pingback: Інтернет бізнес ідеї очима інвестора | Український бізнес портал

Comments are closed.