Як підвищити рівень продажів

скачанные файлы (1)Практично будь-якого виду бізнесу, навіть невеликому приватному підприємству ніколи не завадить розвиток і зростання. Дуже часто можна спостерігати, як власники торгових точок або дрібного виробництва бояться розширювати свою справу і відкривати нові торговельні точки, що є великою помилкою. При цьому вони не знають, як можна збільшити обсяг продажів, бізнес починає «топтатися на місці і рівень доходів помітно знижується. Але вершин у бізнесі досягають ті, хто не боїться підніматися вгору по тернистій сходах бізнесу.

Існує досить складна, але в той же час ефективна теорія, яка дає можливість значно поліпшити роботу свого бізнесуце розвиток здатності приймати та розуміти свою цільову споживчу аудиторію. Необхідно загострювати свою увагу на окремо взятому споживача, так як саме він дасть можливість зрозуміти, на який сегмент системи у власному справі необхідно акцентувати свою увагу.

В якості прикладів можна розглянути розвиток багатьох торгових марок, які багато в чому завдяки тому що впливали на певні категорії населення змогли досягти значних успіхів у просуванні свого товару. Наприклад, візьмемо такий продукт як йогурт, який має дуже багато різних видів. Його виробляють як великі молочні комбінати, так і дрібні приватні виробники, так як його виробництво не вимагає занадто великих витрат. І кожен виробник намагається додати до цього продукту свою, оригінальну родзинку, яка буде впливати на підвищення рівня продажів цього продукту.

Як підвищити рівень продажЦелевой споживчої аудиторією цього продукту є діти, а також дорослі, які стежать за своїм здоров’ям. Хорошим рекламним ходом є акцентування уваги на цей продукт через телеекран. Згідно з даними статистики, практично всі діти дивляться рекламу, яка їх ніби «зомбує» і вони легко повторюють почуті з телеекрану слогани. Мультиплікаційні рекламні ролики, весела пісеньки або кумедний віршик, який легко запам’ятовується і місяць продажу даного продукту зростають у кілька разів. Можна ще зробити оригінальну упаковку із зображенням мультяшних героїв і все – «справа в капелюсі». А якщо ще постачити продукцію різними акціями або збором дитячих стікерів або магнітиків, то таким чином можна домогтися дуже хороших продажів.

Якщо акцентувати увагу на другої категорії покупців, то тут також процес йде тому ж сценарію. Правильно і грамотно проведена в засобах масової інформації реклама, красиві слогани, що забезпечують насичення, що в кінцевому результаті впливає на зниження ваги при вживанні певного виду йогурту, і як результат третя частина споживачів буде стояти в чергу за цим продуктом. Загальновідомо, що більша половина людства пильно стежить за станом своєї ваги, а друга робить спроби це зробити, постійно терзаючи себе різного роду сумнівами. Але, найцікавіше продовжує залишатися під кришкою упаковки, так як туди може бути поміщений самий звичайний йогурт, з самими звичайними інгредієнтами.

На прикладі цього продукту можна розглянути і вивчити інші групи товарів, продаж яких хотілося б вам підвищити. У будь-якому з конкретно взятих випадків, перш ніж починати виробництво продукту слід ретельно проаналізувати і вивчити майбутню споживчу аудиторію, звернути увагу на спосіб життя, який вони ведуть, їх віці, їх переваги, статевої приналежності та вікового рівня. Щоб успішно реалізувати свої плани, бажано брати до уваги невелику частину від загальної кількості споживчої аудиторії, так як впливати на всі кількість споживачів практично неможливо.

Підвищення рівня продажів за допомогою психології поведінки покупця1405789896_zagruzheno

Спосіб життя покупця

У всі часи, найбільш успішним методом вважалося проведення реклами в ЗМІ. Зйомки рекламних роликів завжди проходять яскраво і в деякій мірі епатажно. Для участі у зйомках реклами запрошуються прості гарні люди або знаменитості. У більшості випадків з екранів телевізорів і сторінок популярних журналів йде пропаганда здорового способу життя. І з кожним таким переглядом, кількість прихильників такого способу життя значно збільшується. Люди починають робити спроби позбутися зайвих кілограмів і бути схожими на «еталони краси, які були зображені на рекламу того або іншого продукту.

Ще один момент, останнім часом наш споживач намагається бути схожим на західного і на цьому слід акцентувати увагу. За кордоном вже багато останніх років покупки здійснюють одноразово, але на тривалий період. Цю звичку перейняли і наші споживачі, воліючи здійснювати всі свої покупки безпосередньо в великих супермаркетах один раз в тиждень, а то й зовсім поруч, купуючи все необхідне на цей період. Так що найбільшим попитом товари життєдіяльності людини користуються саме в супермаркетах.

Поведінка покупця

Покупці образно діляться на дві групи. Перша групаце постійно кудись поспішають люди, які просто заходять в магазин, на ходу беруть всі необхідні продукти, не напружуючись складом цієї продукції її виробником. У більшості випадків такі люди скуповують продукти, які розміщуються на вітринах на рівні очей та витягнутої руки, а також мають яскраву упаковку. Друга група, це досить прискіпливі покупці, які відвідують магазин, щоб купити продуктів для здорового харчування, ретельно вивчають етикетки на упаковці і не шкодують на це свій час.

Для того, щоб у своїх продажах покладатися на ці дві категорії покупців, необхідно на етикетці жирним шрифтом наносити складу даного продукту і виставляти його на вітринах як можна ближче до входу. Наприклад, такий продукт як макарони. Багато виробників цієї продукції фарбують упаковку в різні яскраві кольори. Цей момент відмінно впливає на обидві групи покупців, так як їх вид впадає відразу в очі покупцям, а прихильники здорового харчування, точно знають, що даний вид макаронів виготовлений з твердих сортів пшениці, яка сприятливо впливає на здоров’я. Про це може свідчити яскравий напис на упаковці, яка написана жирним шрифтом.

Статева і вікова приналежність покупців

Для того щоб збільшувати рівень продажу необхідно акцентувати свою увагу на такому моменті, як вікова категорія покупців. Як ми вже згадували раніше, дитячі товари краще всього виготовляти в яскравою і веселою упаковці. Для цього чудово підійдуть гаряче обожнювані дітьми герої популярних мультфільмів. Якщо ж продукція призначена для молоді і людей середнього віку, то важливо приділяти увагу здоровому способу життя. Для категорії споживачівлюдей похилого віку, які в більшості випадків є обмежені у своїх фінансових можливостях, то на них позитивно діють назви з радянського минулого.

Як підвищити рівень продажів

Пенсіонери віддають перевагу таким товарам, які нагадують їм про часи їх молодості. У цьому випадку можна поекспериментувати як за назвами, так і з етикетками на упаковці. Багато рекламні проекти пропонують купувати товари, що розрізняються за статевою ознакою покупців. Заклик зразок «Для справжніх жінок», або типу «Для справжніх чоловіків» можуть знайти свого споживача значно швидше. Ось приміром, був випадок, коли один з виробників йогуртів не побоявся випустити на ринок серію продукції, яка супроводжувалася слоганом, який закликав купувати його продукцію справжнім чоловікам, для свого здоров’я. Цей момент здається дивним, але продажу цього продукту дійсно збільшилися в кілька разів.

Стандартні стереотипи і психологія покупців

Деякі покупці мають різного роду стереотипами з приводу тієї чи іншої продукції. Дуже часто люди впродовж декількох років постійно купують один і той же смый продукт, хоча його наступні аналоги можуть бути краще за якістю і значно дешевше. На цьому моменті побудована елементарна психологія людини. На таких покупців можна підвищувати рівень продажів або підтримувати на певному рівні вже наявні продажу. Наприклад, можна розглянути продукцію лікеро-горілчаного заводу. Назва горілки запозичили з далеких радянських часів, коли на прилавках магазинів був маленький вибір цього товару. Виробники своїм продуктам дали назву «Пшенична», «Столична» і справа налагодилося, а продажі пішли в гору.

Практично будь-якого виду бізнесу, навіть невеликому приватному підприємству ніколи не завадить розвиток і зростання. Дуже часто можна спостерігати, як власники торгових точок або дрібного виробництва бояться розширювати свою справу і відкривати нові торговельні точки, що є великою помилкою. При цьому вони не знають, як можна збільшити обсяг продажів, бізнес починає «топтатися на місці і рівень доходів помітно знижується. Але вершин у бізнесі досягають ті, хто не боїться підніматися вгору по тернистій сходах бізнесу.

Існує досить складна, але в той же час ефективна теорія, яка дає можливість значно поліпшити роботу свого бізнесуце розвиток здатності приймати та розуміти свою цільову споживчу аудиторію. Необхідно загострювати свою увагу на окремо взятому споживача, так як саме він дасть можливість зрозуміти, на який сегмент системи у власному справі необхідно акцентувати свою увагу.

В якості прикладів можна розглянути розвиток багатьох торгових марок, які багато в чому завдяки тому що впливали на певні категорії населення змогли досягти значних успіхів у просуванні свого товару. Наприклад, візьмемо такий продукт як йогурт, який має дуже багато різних видів. Його виробляють як великі молочні комбінати, так і дрібні приватні виробники, так як його виробництво не вимагає занадто великих витрат. І кожен виробник намагається додати до цього продукту свою, оригінальну родзинку, яка буде впливати на підвищення рівня продажів цього продукту.

Як підвищити рівень продажЦелевой споживчої аудиторією цього продукту є діти, а також дорослі, які стежать за своїм здоров’ям. Хорошим рекламним ходом є акцентування уваги на цей продукт через телеекран. Згідно з даними статистики, практично всі діти дивляться рекламу, яка їх ніби «зомбує» і вони легко повторюють почуті з телеекрану слогани. Мультиплікаційні рекламні ролики, весела пісеньки або кумедний віршик, який легко запам’ятовується і місяць продажу даного продукту зростають у кілька разів. Можна ще зробити оригінальну упаковку із зображенням мультяшних героїв і все – «справа в капелюсі». А якщо ще постачити продукцію різними акціями або збором дитячих стікерів або магнітиків, то таким чином можна домогтися дуже хороших продажів.

Якщо акцентувати увагу на другої категорії покупців, то тут також процес йде тому ж сценарію. Правильно і грамотно проведена в засобах масової інформації реклама, красиві слогани, що забезпечують насичення, що в кінцевому результаті впливає на зниження ваги при вживанні певного виду йогурту, і як результат третя частина споживачів буде стояти в чергу за цим продуктом. Загальновідомо, що більша половина людства пильно стежить за станом своєї ваги, а друга робить спроби це зробити, постійно терзаючи себе різного роду сумнівами. Але, найцікавіше продовжує залишатися під кришкою упаковки, так як туди може бути поміщений самий звичайний йогурт, з самими звичайними інгредієнтами.

На прикладі цього продукту можна розглянути і вивчити інші групи товарів, продаж яких хотілося б вам підвищити. У будь-якому з конкретно взятих випадків, перш ніж починати виробництво продукту слід ретельно проаналізувати і вивчити майбутню споживчу аудиторію, звернути увагу на спосіб життя, який вони ведуть, їх віці, їх переваги, статевої приналежності та вікового рівня. Щоб успішно реалізувати свої плани, бажано брати до уваги невелику частину від загальної кількості споживчої аудиторії, так як впливати на всі кількість споживачів практично неможливо.

Підвищення рівня продажів за допомогою психології поведінки покупця

Спосіб життя покупця

У всі часи, найбільш успішним методом вважалося проведення реклами в ЗМІ. Зйомки рекламних роликів завжди проходять яскраво і в деякій мірі епатажно. Для участі у зйомках реклами запрошуються прості гарні люди або знаменитості. У більшості випадків з екранів телевізорів і сторінок популярних журналів йде пропаганда здорового способу життя. І з кожним таким переглядом, кількість прихильників такого способу життя значно збільшується. Люди починають робити спроби позбутися зайвих кілограмів і бути схожими на «еталони краси, які були зображені на рекламу того або іншого продукту.

Ще один момент, останнім часом наш споживач намагається бути схожим на західного і на цьому слід акцентувати увагу. За кордоном вже багато останніх років покупки здійснюють одноразово, але на тривалий період. Цю звичку перейняли і наші споживачі, воліючи здійснювати всі свої покупки безпосередньо в великих супермаркетах один раз в тиждень, а то й зовсім поруч, купуючи все необхідне на цей період. Так що найбільшим попитом товари життєдіяльності людини користуються саме в супермаркетах.

Поведінка покупця

Покупці образно діляться на дві групи. Перша групаце постійно кудись поспішають люди, які просто заходять в магазин, на ходу беруть всі необхідні продукти, не напружуючись складом цієї продукції її виробником. У більшості випадків такі люди скуповують продукти, які розміщуються на вітринах на рівні очей та витягнутої руки, а також мають яскраву упаковку. Друга група, це досить прискіпливі покупці, які відвідують магазин, щоб купити продуктів для здорового харчування, ретельно вивчають етикетки на упаковці і не шкодують на це свій час.

Для того, щоб у своїх продажах покладатися на ці дві категорії покупців, необхідно на етикетці жирним шрифтом наносити складу даного продукту і виставляти його на вітринах як можна ближче до входу. Наприклад, такий продукт як макарони. Багато виробників цієї продукції фарбують упаковку в різні яскраві кольори. Цей момент відмінно впливає на обидві групи покупців, так як їх вид впадає відразу в очі покупцям, а прихильники здорового харчування, точно знають, що даний вид макаронів виготовлений з твердих сортів пшениці, яка сприятливо впливає на здоров’я. Про це може свідчити яскравий напис на упаковці, яка написана жирним шрифтом.

Статева і вікова приналежність покупців

Для того щоб збільшувати рівень продажу необхідно акцентувати свою увагу на такому моменті, як вікова категорія покупців. Як ми вже згадували раніше, дитячі товари краще всього виготовляти в яскравою і веселою упаковці. Для цього чудово підійдуть гаряче обожнювані дітьми герої популярних мультфільмів. Якщо ж продукція призначена для молоді і людей середнього віку, то важливо приділяти увагу здоровому способу життя. Для категорії споживачівлюдей похилого віку, які в більшості випадків є обмежені у своїх фінансових можливостях, то на них позитивно діють назви з радянського минулого.

Як підвищити рівень продажів

Пенсіонери віддають перевагу таким товарам, які нагадують їм про часи їх молодості. У цьому випадку можна поекспериментувати як за назвами, так і з етикетками на упаковці. Багато рекламні проекти пропонують купувати товари, що розрізняються за статевою ознакою покупців. Заклик зразок «Для справжніх жінок», або типу «Для справжніх чоловіків» можуть знайти свого споживача значно швидше. Ось приміром, був випадок, коли один з виробників йогуртів не побоявся випустити на ринок серію продукції, яка супроводжувалася слоганом, який закликав купувати його продукцію справжнім чоловікам, для свого здоров’я. Цей момент здається дивним, але продажу цього продукту дійсно збільшилися в кілька разів.

Стандартні стереотипи і психологія покупців

Деякі покупці мають різного роду стереотипами з приводу тієї чи іншої продукції. Дуже часто люди впродовж декількох років постійно купують один і той же смый продукт, хоча його наступні аналоги можуть бути краще за якістю і значно дешевше. На цьому моменті побудована елементарна психологія людини. На таких покупців можна підвищувати рівень продажів або підтримувати на певному рівні вже наявні продажу. Наприклад, можна розглянути продукцію лікеро-горілчаного заводу. Назва горілки запозичили з далеких радянських часів, коли на прилавках магазинів був маленький вибір цього товару. Виробники своїм продуктам дали назву «Пшенична», «Столична» і справа налагодилося, а продажі пішли в гору.

Маркетологи давно була визначена тенденція щодо округлення цін. Не потрібно скупитися на 1 гривню для покупця, якщо товар скажімо коштує 999 гривень. Ця гривня в кінцевому підсумку може зберегти виробнику не одну тисячу.

Тепер підведемо підсумки всього вище викладеного. Психологічні методи в процесі боротьби за покупця поза всяких сумнівів дають бажаний результат. Головне правильно визначити пріоритет. Адже психологія покупця річ досить тендітна і не постійна, так що слід дуже обережно застосовувати стандартні стереотипи у гонитві за отриманням прибутку. При виборі свого товару, який так важливий споживачам необхідно акцентувати свою увагу на його споживчих здібностях, статевої приналежності, вікових межах, ну і звичайно ж настрою. Так як багато стереотипів, які можуть змінитися в залежності від часу року, погоди, матеріального становища громадян та обстановки в країні в цілому.

Потрібно не забувати періодично балувати свого покупця. Народ дуже любить і чекає проведення всіляких акцій, знижок і лотерей. Згідно з даними статистики, за час проведення тієї чи іншої акції, рівень продажів збільшується одразу у декілька разів, а витрати, які були понесені на закупівлю акційних призів швидко окупаються.
Для того щоб самостійно приймати такі психологічні аспекти, виробнику необхідно черпати натхнення для цього в народі, проводячи для цього деякі статистичні спостереження в різних магазинах, супермаркетах та інших місцях продажу своїх товарів. Чим ближче до народу, тим ближче до поставленої мети в підвищенні рівня продажів своєї продукції і збільшення в результаті цього прибуткуне одну тисячу.

Тепер підведемо підсумки всього вище викладеного. Психологічні методи в процесі боротьби за покупця поза всяких сумнівів дають бажаний результат. Головне правильно визначити пріоритет. Адже психологія покупця річ досить тендітна і не постійна, так що слід дуже обережно застосовувати стандартні стереотипи у гонитві за отриманням прибутку. При виборі свого товару, який так важливий споживачам необхідно акцентувати свою увагу на його споживчих здібностях, статевої приналежності, вікових межах, ну і звичайно ж настрою. Так як багато стереотипів, які можуть змінитися в залежності від часу року, погоди, матеріального становища громадян та обстановки в країні в цілому.

Потрібно не забувати періодично балувати свого покупця. Народ дуже любить і чекає проведення всіляких акцій, знижок і лотерей. Згідно з даними статистики, за час проведення тієї чи іншої акції, рівень продажів збільшується одразу у декілька разів, а витрати, які були понесені на закупівлю акційних призів швидко окупаються.
Для того щоб самостійно приймати такі психологічні аспекти, виробнику необхідно черпати натхнення для цього в народі, проводячи для цього деякі статистичні спостереження в різних магазинах, супермаркетах та інших місцях продажу своїх товарів. Чим ближче до народу, тим ближче до поставленої мети в підвищенні рівня продажів своєї продукції і збільшення в результаті цього прибутку.

читайте також чим спокусити покупця

1 Comment

  1. Pingback: Долучення партнерів у бізнес: плюси і мінуси. | Український бізнес портал

Comments are closed.