Як боротися з літніми падіннями продажів?

Трафік на переважній більшості сайтів впав, лідов стало менше. Клієнти більше думають про те, як встигнути взяти останній квиток в Чорногорію або Іспанію, щоб відправитися відпочивати з чистою совістю.

Однак є і вперті хлопці, які навіть влітку думають про роботу. І головною їх проблемою є падіння продажів. Зараз я розповім про кілька способів боротьби з літньою засухою. Вони допоможуть Вам провести ці 3 (вже 2,5) місяця з користю для бізнесу.
1) Знижки, акції, розпродажі

Самий банальний, простий і водночас дієвий метод. Кожен другий магазин зараз запускає літню розпродаж. І це дійсно працює. Прибуток Ви отримаєте, звичайно, менше. Але зате зможете збути товар, підтримати обороти на потрібному Вам рівні. Тому якщо не бачите варіантів краще, то сміливо користуйтеся цим.

2) Літній подарунок

За своєю суттю цей спосіб повністю аналогічний попередньому. Правда, виглядає помітно цікавіше. І дозволить Вам хоч якось виділитися на тлі численних літніх розпродажів. А це вже хліб. Ідеальний варіант – зв’язати Ваш подарунок з настільки неприємним для бізнесу порою року. І не забути обмежити спеціальну пропозицію по часу.Chart of sales is in decline, but the businessman was planning success

3) Ексклюзивна пропозиція

Так, мова йде про ексклюзивне літню пропозицію, а не про знижки або подарунки. Наприклад, ви додали якусь тимчасову послугу або товар у свій асортимент. А якщо ваша послуга користується значним попитом у звичайний час року, то влітку можна обмежити кількість клієнтів, з якими ви працюєте. Природно, додавши в свою пропозицію якусь нову опцію, подстегивающую покупців.

4) Повторні продажі на спеціальних умовах

Знайти нових клієнтів складно? Якщо у вас є якісь додаткові послуги або товари, то просто спробуйте продати їх на спеціальних умовах Вашим постійним клієнтам. Це спрацює.

5) Збільшення рекламного бюджету

Так, буває і таке. У одного з наших клієнтів влітку погіршилася якість лідов. Кількість залишилося колишнім, а от перетворення звернень у реальні замовлення різко знизилося. Допомогло просте збільшення бюджету в Яндекс.Директ. Зросло число лідов, а разом з ними був досягнутий і необхідний рівень замовлень.

Рада навряд чи можна назвати універсальним. Адже далеко не кожен підприємець може дозволити собі збільшити витрати на рекламу (навіть тимчасово) заради отримання того ж рівня клієнтів, що і в сезон. Але якщо така можливість є, то чому б і ні?

6) Спеціальні літні пропозиції через партнерів

Це той випадок, коли спеціальна пропозиція (подарунок, знижка або щось ще) поширюється тільки на відвідувачів якоїсь конкретної площадки. Що це може бути?

Розсилка Вашого колеги або партнера
Популярний тематичний блог
ЗМІ по темі
Спеціальне умова для учасників семінару або вебінару
Особистий твіттер або Facebook (засновника проекту, наприклад)
Ідеальний варіант, коли майданчик зацікавлена в Вас. І Ви можете разом робити крос-продажу. Загалом, так чи інакше, але доповнюєте один одного.

7) Займіться стратегічними завданнями

Так, це не допоможе отримати гроші влітку, але зате потім ви будете пожинати плоди своєї праці. Ми зараз якраз оновлюємо свій сайт. А заодно будуємо інтернет-магазин, який плануємо запустити до кінця літа.

Читайте також: Як знайти вільну нішу для відкриття бізнесу

1 Comment

  1. Pingback: Реальні відсотки по безвідсотковому кредиту | Український бізнес портал

Comments are closed.