Виробництво підшипників

Виробництво підшипників – бізнес ідея

пыдшипникиПідшипник походить від слова «шип» і означає особливий складальний вузол, який служить опорою або упором, що підтримує ту чи іншу рухливу конструкцію або вісь. Як правило, підшипник має заданий рівень жорсткості. Дана деталь призначена для фіксування певного положення у вільному просторі, і все ж він не забезпечує нерухомість, а навпаки: упорядковане певний рух: це може бути кочення, обертання або лінійне переміщення (в цьому випадку використовують спеціально розроблені так звані лінійні підшипники). Останні підшипники володіють найменшим опором, можуть сприймати і передавати певний вантаж від рухомий конструкції на інші механізми.

Серед основних типів підшипників розрізняють підшипники ковзання, підшипники кочення. Ті, які відносяться тільки до підшипників ковзання, діляться на газостатичному, гідростатичні, газодинамічні, гідродинамічні і магнітні підшипники.

Підшипники кочення і ковзання найчастіше застосовуються при автобудуванні.

Виробництво підшипників – прибуткова справа, так як такі деталі потрібні завжди і попит на них не падає. Серед явних достоїнств підшипників можна виділити: міцність і надійність при приводах з високим розвитком швидкостей, здатність сприйняття сильних ударів, вони легко витримують значні вібраційні навантаження. Також незаперечним перевага підшипників вважаються невеличкі радіальні розміри, підшипники дозволяють кріплення на шийку колінчастого валу, прості по своїй конструкції, не бояться води, допускають регулювання зазорів, гарантують точну установку осі валу геометрично точно. Ще один плюс підшипників полягає в економічності у разі великих валів.

Раз вже ми заговорили про переваги, варто перерахувати існуючі недоліки таких фіксованих конструкцій. Ну, насамперед підшипники завжди вимагають нагляду та мастила, при недостатньому мастилі можуть відбутися втрати тертя, з цього ще один мінус – надмірна витрата змащуючої речовини. Підшипники дуже чутливі деталі, тому вони реагують на якість змащуючого речовини, а також рівень температури. Більше того, підшипники не можуть похвастати високим коефіцієнтом корисної дії. Недоліком можна вважати нерівномірний знос самого підшипника і цапфи.

Технологія виробництва підшипників

Якщо вже говорити про самому виробництві підшипників, то необхідно зауважити, що найбільш прибутковим є виготовлення підшипників кочення. Справа в тому, що подібні підшипники вважаються високоточними, високотехнологічними виробами, які в процесі виробництва проходять через багато операцій. Сам підшипник такого плану складається з окремих деталей: кільця, самого тіла кочення (у вигляді ролика або кульки), сепаратора, захисних шайб і заклепок. Тому виробництво підшипників – це, перш за все виробництво окремих конструкційних деталей, потім йде збірка і додаткові техногенні роботи по пробним випробуванням всіх окремих деталей, тільки після цього здійснюється маркування, попередня мастило і нарешті – упаковка готової продукції.

Слід відзначити той факт, що при виробництві підшипників такого плану застосовуються особливі сталі, окремі для тіл кочення і кілець, окремо для сепаратора, так як підшипники, як правило, відчувають під час роботи колосальні фізичні навантаження, іноді навіть хімічні та термічні несприятливі дії. У випадку з кільцями і тілами кочення найчастіше при виробництві використовують сталь, виготовлену з заліза, але, наприклад, для сепаратора такого підшипника – можна використовувати сплави, в основі яких міститься важкі і легкі метали: латунь, алюмінієві сплави, чавун, бронза, пластичні матеріали.

Потрібно знати, що саме виробництво підшипників складається з певних стадій: спочатку виготовлення кілець, потім сепаратора, далі заготівля вихідних матеріалів: прут і металева труба.

Дуже важлива обробка тиском, а також метод вальцювання всіх вихідних заготовок. Вальцевання являє собою процес сплющивания або здавлювання шарів для того, щоб вони прийняли більш щільну форму і не мали між собою зазорів. Здійснюється такий процес за допомогою попуску між обертовими валами, звідси, до речі, й походить назва процесу – вальцевание. Не менш важлива така процедура, як токарна обробка заготовок, яка має на увазі нарізку з усіх заготовок окремих рівних кілець для майбутнього підшипника.

Читайте також:Виробництво пінопласту

Залиште свій коментар

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>