Виробництво кольорових автомобільних шин

raznotzvetnye_shyny_001Автомобільна галузь, немов якийсь гігантський гриб під безперервним дощем, безупинно росте і збільшується, наповал вражаючи своїми обсягами щорічно вироблюваних автомобілів. Мільйони одиниць машин всіх типів і мастей бойко виходять з-під верстатів відомих і не дуже, великих і дрібненькі, зарубіжних і вітчизняних концернів, заводів і майстерень. Коли ми виходимо на вулицю, машини можна побачити абсолютно скрізь: вони мчать по шосе, виїжджають з дворових гаражів, підворіть і провулків, смиренно стоять припарковані своїми господарями, під будинками, за гратами вуличних автостоянок, на паркувальних майданчиках торгових центрів і т. д.

Ця обстановка загальної «автомобілізації» мимоволі наштовхує на комерційні роздуми про можливості заробітку в даній ніші. І Генрі Фордом нашого часу, відкриває власні заводи, для цього не обов’язково. На щастя, бізнес, пов’язаний з автомобілями, сьогодні настільки багатогранний і різноплановий, що дає можливість зосередитися на якомусь одному авто-аксесуар, непогано при цьому заробляючи (що чудово продемонструє приклад із сьогоднішньої статті).

Що ж вибрати в авто-бізнесі?

Більшість автолюбителів-підприємців у відповідь на дане питання напевно поведуть мова про відкриття автозаправної станції або автомайстерні, що, безумовно, є цілком вдалим способом реалізації свого капіталу в даній сфері. Інші можуть запропонувати побудувати власну автостоянку, а життя спокійнісінько проводити своє і своєї родини задоволення, час від часу заїжджав туди за виручкою. Ах так, ну і сторожів з паркувальником попередньо на цю саму стоянку влаштувати – от і все, власне, справи. Ну а треті з почуттям скажуть, що краще і перспективніше власного магазину автозапчастин на світі і бути нічого не може, – і будуть, мабуть, по-своєму праві.

Втім, сперечатися з тим, що ці перевірені часом і сотнями тисяч підприємців ідеї хороші, ніхто не збирається, але… Ось чому, все-таки, підприємець відрізняється від бізнесмена, так це прагненням до свіжого, новаторському підходу до всього, що підприємець не зібрався б займатися. Бізнесменові ж новаторство, а разом з ним, відповідно, і певний ризик – ні до чого. Він скористається вже показала свій успіх схемою побудови бізнесу, в точності дотримуючись інструкцій для її втілення. Та й взагалі, чи можна в автомобільній сфері бізнесу придумати щось досі клієнтом небачене і неиспробованное? «Можна!» – заявила своїм винаходом компанія «Double Star Tires».

Гумова палітра з шин

Фахівці зі згаданої китайської компанії, що в містечку Циндао, приємно здивували власників «чотириколісних коней», запропонувавши їм замість звичайних одноколірних, бляклих шин кольорові. Більш того, ці шини не є перефарбованими з чорного кольору в якийсь інший. Вони спочатку робляться з вже повноцінної гуми різних відтінків. Тому можна не хвилюватися про те, що колір вигорить або зітреться – хіба що разом з самими шинами. Як за ціною, так і своїй структурі «райдужні» шини особливо не відрізняється від своїх «непоказних» аналогів. Технологія вже надійно запатентована компанією і зберігається «за дванадцятьма замками», хоча поява колоритною автомобільної гуми планується і за межами Китаю. Напевно водії, які намагаються індивідуалізувати свої авто за рахунок всього, що тільки піддається змінам – починаючи від бампера і закінчуючи сувенірними ароматизаторами, – від «веселих» шин будуть просто в захваті!

Читайте також: наклейки для авто: чи можна на цьому заробити?

2 Comments

  1. Pingback: Бізнес: Імерсійний друк (Аквапечать) | Український бізнес портал

  2. Pingback: Промисловий альпінізм | Український бізнес портал

Comments are closed.