Виробництво фасадної фарби

Бізнес ідея по виробництву фасадної фарби

 

SAMSUNG DIGITAL CAMERAВласний бізнес по виробництву фасадної фарби може стати вашою постійною і високодохідною справою. Але для цього необхідно ретельно продумати усі організаційно-фінансові питання. Тоді фірма зможе забезпечити вам високий доход, а бізнес витримає конкуренцію і вийде на гідний рівень функціонування.

Приміщення для виробництва фасадної фарби.

Звичайно, можна почати бізнес вдома. Але якщо хочете добитися високої якості і хорошого, швидкорослого доходу, краще потурбуватися про створення бізнесу в окремому приміщенні. Площа його має бути від 60 кв. м. Крім того, своєї території потребують офісні працівники (бухгалтер, документовед і секретар).

Персонал фірми по виробництву фасадної фарби.

У список співробітників, які обов’язково повинні працювати на виробництві, входять:
– майстер виробництва;
– різноробочі;
– вантажник.
При цьому не можна забувати за супроводжуючий персонал. Вам обов’язково знадобляться: секретар (оператор на телефоні, диспетчер), діловод  для організації документаційного процесу, бухгалтер. Деловод і бухгалтер можуть працювати неповний робочий день, що допоможе скоротити  статтю витрат. Але згодом краще перекласти співробітників на повну ставку, мотивуючи їх до довгострокової роботи у вашій фірмі.

Устаткування.

Для виробництва фасадної фарби об’ємом 20 тонн в місяць, потрібні:
– компресор ( 220-270 $);
– диссольвер (від 3000 $);
– апарат для фасовки (від 210 $);
– електронні ваги (до 1,5-2 кг, ціна від 180 $).
Для виробництва ок. 20 тонн фасадної фарби треба така сировина:
– латексна дисперсія вартістю ок. 2 тис. $;
– тонкодисперсна крейда/ микрокарб, діоксид титану, диспергатори та ін. компоненти (ціна – від 3400 $);
– упаковка (тара) – ок. 1200 $;
– етикетка – від 150 $.

Маркетинг-план: ключ до успіху.

Ніхто не прийде до вас, якщо ви не працюватимете над іміджем і не налагоджуватимете контакти з торговими точками. Для успіху в продажах, варто продумати найголовніші питання: назва бренду, девіз, дизайн упаковки і реклама фарби в ЗМІ.

Реклама бізнесу і пошук покупців.

фасадна фарбаОдним з найдієвіших методів просування буде реклама товару у будівельних супермаркетах і магазинах. Для цього вам знадобляться промоутери-консультанти, які зможуть рекламувати вашу продукцію і просувати її на ринок. Не забувайте про торгових представників: вони забезпечать вам гідні продажі і зможуть налагодити питання збуту продукції.

Збут фасадної фарби.

Питанням збуту можна зайнятися самостійно або притягнути до цього питання торгового представника, який зможе знайти точки для продажу фарби. Оплата праці ПС повинна залежати від об’ємів збуту продукції : розмір зарплати буде кращим мотиватором на першій стадії роботи фірми.

Фінансовий бізнес-план для виробництва фасадної фарби.

Первинна сума для відкриття власного бізнесу по виготовленню фасадної фарби може бути вашою власною або ж банківською позикою. Враховуючи швидку окупність продукції, спілкування з банком в якості позичальника буде короткостроковим, оскільки кредит буде повернений вже через 2-5 місяців. Є свої засоби? Значить, ви заощадите близько 1,2-1,3 тис. $ (саме у цю суму може обійтися співпраця з банком).

Інвестиції у свій бізнес: скільки грошей знадобиться для старту?

Для виробництва фасадної фарби необхідно підібрати відповідний комплект устаткування. Щоб щомісячний обсяг виробництва був близько 20 тонн, для купівлі устаткування знадобиться від 4 до 5 тисяч $. Для придбання сировини потрібне  7 тис. $.
Оренда виробничого приміщення, оплата комунальних послуг і оплата транспортних витрат зажадає ще 250-300 $ щомісячно. І, звичайно, не варто забувати про персонал: на зарплату треба відкласти приблизно 700 $ з розрахунку на кожен місяць праці. В цілому треба вкласти від 12,9 до 13,2 тис. $.

Окупність бізнесу на фасадній фарбі.

Собівартість виробництва складе близько 0,55-0,65 $ з розрахунку на 1 кг продукції. В середньому оптова ціна фасадної фарби складає приблизно 1-1,2 $ за кожен кг Прибуток в цьому випадку варіюватиметься між 0,35-0,65 $ за 1 кг продукту. Середня щоденна продуктивність цеху – складе 1 тонни готової продукції. У результаті дохід фірми складатиме від 350 до 650 $ щодня. Якщо фірма працює 22 дні в місяць, то доход складе від 7,7 до 14,3 тис. $. Різниця в розрахунках залежить від ринкової вартості на продукцію і витрати на транспортування товару.
Враховуючи наявні цифри, роботи виробництва окупиться вже за 1-2 місяці. Після цього бізнес працюватиме виключно в плюс і у власника з’явиться можливість для розширення підприємства. А це вже новий рівень і нові доходи (не 7-13 тис. $, а 14-26 тис. $). При цьому важливо пам’ятати, що безперервне виробництво і залучення додаткового персоналу допоможе збільшити доход на 2,8-5,2 тис. $. В цьому випадку окупність фірми складе 3,5-6 тижні.
І пам’ятаєте: успіх у бізнесі приходить до тих, хто прагне принести користь не лише собі, але і всім, з ким працює фірма. В цьому випадку процвітання вашої компанії стане неминучим і стрімким.

 

Читайте також:Бізнес по виробництву рідкого каменю