Виготовлення та продаж берлінер

imagesБізнес ідея: Створення точки виробляє та реалізує берлинеры.

Для кого підходить: для людей з невеликим капіталом

Необхідні ресурси: грошовий капітал

Бажані ресурси: кваліфіковані кадри

Необхідні особистісні якості: комунікабельність

Початковий капітал: 10 тис. y.e.

Сьогоднішній фастфуд рясніє назвами – локшина, гамбургери, хот-доги, шаурму. А адже нашої кулінарії є всіма відомий і улюблений виріб – пончик. У колишньому СРСР прилавки рясніли цим продуктом, а ось після розпаду союзу зникли. Незрозумілий факт. Адже для запуску такого бізнесу буде потрібно всього 10 тис. y.e. , а його рентабельність майже 100%.

Стан бізнесу з виробництва берлінер можна порівняти зі спортсменом знаходяться на лінії старту. В нього вступають і рітейлери і компанії фаст-фуду.

Всім відомо, що сила берлінера – в його пишності, аромат і свіжість. Виходячи з цього, величезним успіхом користуються пончики, які реалізуються відразу після випічки, адже аромат вироби приваблює потенційних покупців здалеку.

Сьогодні на прилавках можна зустріти берлинери з різними начинками – карамельної, зі згущеним молоком, шоколадкою, кремової, ягідної. Подібні вироби називаються не тільки берлінерамі, але і пончиками, донатсами, дониками і т. п.

Перед запуском виробництва берлінер, потрібно вирішити, де вони будуть реалізовуватися. Від цього рішення залежатиме обсяг початкового капіталовкладення.

Готові вироби можна реалізовувати в торгових центрах, на вулиці, на фуд-кортах, а також у стаціонарному кафе.

Для продажу на вулиці підійде пересувна торговельна точка. Його ціновий діапазон коливається від 5 до 10 тис. y.e. Дані ларьки повністю обладнані під випуск берлінер – термос, фритюрниця та інше. Обсяги виробництва такої пекарні 250-600 пончиків в годину і навіть більше. Збут безпосередньо пов’язаний з місцем розташування торгової точки. Оптимальний варіант в місцях скупчення людей, таких як ринок або вокзал.

Інший варіант відкрити виробництво берлінер в торговому центрі. Придбання такого павільйону під ключ зажадає 7-10 тис. y.e. Це якщо використовувати вітчизняне обладнання. Будь-яке доповнення комплектації може значно збільшити бюджет. Наприклад, установка дозатора для однієї начинки буде коштувати не менше 2-3 тис. y.e.

Виробники зарубіжного та вітчизняного обладнання дають підприємцям технологічні карти та рецептури по випічці. Крім цього підприємцям надається послуга технолого за викликом. За 21 y.e. у добу ваші співробітники навчатися секретів пекарського майстерності і тонкощам роботи з обладнанням.

Одним з привабливих сторін такого бізнесу є дуже висока рентабельність і мінімальні витрати на персонал. Моржа при торгівлі берлінерамі не менше 100%. Для обслуговування торгової точки необхідно всього дві людини.

Другий варіант розвитку цього бізнесу – створення стаціонарного кафе по реалізації берлінер. В основному такий шлях обирають великі інвестори, вони будують один центр по випічці, де виробляють берлинеры з різними начинками, і певну кількість торгових точок. Щодня вранці ведуться поставки свіжого вироби по точках і реалізуються протягом одного дня. На додаток до всього такі підприємства пропонують франчайзинг. Запуск фуд-корт кафе з франшизою не перевищує 100 тис. y.e. Окупність такого капіталовкладення за мінімальними розрахунками не перевищує двох років.

Читайте також: як відкрити булочну

1 Comment

  1. Pingback: Дієтичні торти | Український бізнес портал

Comments are closed.