Виготовлення морозива

Виготовлення морозива – як бізнес ідея

морозиво2 (1)Бізнес на виробництві морозива хоч і привабливий, але вимагає значних капіталовкладень. Закупівля устаткування, оренда приміщення і виконання вимог контролюючих організацій. Усе це на початковому етапі може обійтися від 50 до 150 тисяч доларів. Але можна укластися і в набагато меншу суму. Для цього на початку розвитку бізнесу досить відмовитися від самостійного виробництва морозива. Досить лише торгувати готовою продукцією сторонніх виробників у своєму кафе.
Отримавши достатній досвід і заробивши капітал для розширення бізнесу можна перейти і на власне виробництво продукту.

Бізнес з продажу морозива

Для окупності кафе впродовж двох років, необхідно робити продаж не менше 200 порцій морозива в день.Проте на продаж морозива в деякій мірі впливає сезонний чинник. Тому продажі в зимовий період можуть бути значно нижчі, ніж в теплі місяці. Для згладжування ефекту сезонності необхідно ретельно продумати місце розташування, і асортимент пропонованої продукції.Окрім морозива відвідувачі із задоволенням вип’ють чашку чаю, куплять тістечко, посидять за столиком з гарячою кавою.
При виробництві власного морозива можна розраховувати на більші прибутки. У кафе можуть з’явитися власні постійні відвідувачі, що купують оригінальні сорти морозива. Реалізацію товару можна розширити шляхом залучення торгових партнерів і відкриття нових торгових точок.

ПЛЮСИ І МІНУСИ ФРАНШИЗИ

морозиво (1)Участь у франшизі має на увазі достатню міру безпеки дочірньому бізнесу. Захистить початкуючий бізнес від неминучих помилок на старті, дасть відоме ім’я, допоможе консультаціями і інше. На нашому ринку нині двома найбільш відомими брендами, це “БаскинРоббинс” і “Миа Дольче Джулія”. Є і інші компанії, що активно просувають своє ім’я на ринку нашої країни. Але саме ці компанії є на сьогодні яскравими представникамив цьому сегменті.
У них найбільш розвинена мережа кафе і безліч варіантів співпраці.
“Баскин Роббинс”, франшиза з цією компанією коштуватиме в 50-150 тисяч доларів, а ця переконлива сума для початкуючого бізнесмена. Тим більше, вона непорівнянна з відкриттям кафе, що не виробляє власну продукцію. Плюс такої франшизи відоме ім’я виробника відоме, напевно, кожному покупцеві. Незмінно висока якість, яка постійно контролюється компанією і висока різноманітність пропонованої продукції.
До мінусів можна віднести високі первинні вкладення у бізнес і конкуренція з боку таких же компаній тих, що торгують продукцією “Баскин Роббинс”.
Компанія пред’являє декілька умов, які необхідно виконати при відкритті кафе. Це единоразовый внесок у розмірі 11 тисяч доларів, щомісячний внесок в рекламну компанію торгової мережі який рівний 1% об’єму продажів і роялті -4% усіх закупівель в компанії.
У компанії “Миа Дольче Джулія” умови надання франшизи дещо відрізняються і не такі вимогливі. Укладення договору передбачає багато більше варіантів співпраці, як в закупівлях сировини, так і устаткування. До того ж з компанією може працювати навіть найдрібніший бізнес,наприклад торговий намет або кіоск.
Окрім високої вартості приєднання до великої мережі у нового бізнесу завжди залишаються ризики, як і у самостійного підприємства. Закони бізнесу працюють для усіх однаково і не варто вважати себе, гарантовано захищеним від будь-яких обставин.

ВИГОТІВНИК АБО ПОСЕРЕДНИК

морозиво3 (1)Відкриваючи кафе, варто заздалегідь визначитися, чи буде бізнес розширюватися і робити власне морозиво або зупиниться на перепродажі товару придбаного у постачальників. Перепродаж не завжди такий вигідний, як здається. Виготовлення власних сортів морозива і завжди свіжий товар з натуральних інгредієнтів завжди притягає набагато більше клієнтів, ніж перепродаж однотипних сортів морозива пропонованого майже на кожному розі.
Підбираючи приміщення під кафе завжди треба враховувати розмір приміщень під можливість розміщення власного невеликого цеху по виробництву морозива. Для кафе того, що розташовує власним виробництвом загальна площа приміщень не має бути менше 50-70 метрів і розділяться як мінімум на три зони.Зона торгівлі, виробництва і побутові приміщення. Також при виробництві потрібні усі комунікації. Для простого ж рундука досить і п’яти метрів арендованих в торговому залі бізнес центру.

Продаж морозива

Не обійтися виробництву і без спеціального устаткування.Це апарат по виготовленню морозива, холодильна камера і вітрини з холодильним устаткуванням,пастеризатор, робочі столи і інструмент для робітників.Торгова стойка і меблі для залу. Усе це може бути придбано як єдиний готовий комплект у фірми виготівника,так і окремо відповідно до фінансових можливостей обсягами передбачуваного випуску товару і площею наявного приміщення.
Штат співробітників так само залежить від розмірів кафе і обсягів виробництва. Зазвичай він не перевищує десяти чоловік. Це один або два бармени, касир-продавець,бригада кондитерів, підсобний робітник, прибиральниця і завідувач кафе.
Успіхів Вам у цьому солодкому бізнесі!

Читайте також: Виготовлення свічок

1 Comment

  1. Pingback: Мобільний бізнес на курях гриль | Український бізнес портал

Comments are closed.