Виготовлення гаражів пенального типу

penalКонструктивні особливості гаражів-пеналів
Каркасом для гаража-пенала виступають оцинковані листи профнастилу. Їх виготовляють із сталі, що пройшла холодну прокатку. На виході отримують гофрований металевий лист, який покривають шаром окисленого цинку. Таким чином, майбутня конструкція гаража буде надійно захищена від корозії навіть за умови постійного впливу атмосферних опадів.

Деяких можуть збентежити з вигляду тонкі сталеві листи, які навіюють думку про консервні банки, побоюючись можливої крихкості майбутнього гаража. Насправді мала товщина хвильового профнастилу (0,7-1,5 мм) не є антиподом міцності. Якщо порівнювати його з аналогами з гладколистовой стали, то стійкість до пошкоджень у першого значно вище завдяки цій самій «гофрі». Та й естетика конструкції з хвильового профілю на порядок вище. А якщо до цього додати можливість вибору колірного оформлення стін, то гаражі-пенали, безсумнівно, є найбільш оптимальним рішенням проблеми автохраніння.

Переваги гаражів-пеналів
Без зайвої скромності слід зазначити, що їх маса. По-перше, це швидкість і легкість монтажу. Завдяки малій вазі конструкції такий гараж не потребує зведення ґрунтовного фундаменту. Основою гаражної конструкції може послужити як асфальтовий, так і ґрунтовий майданчик. У другому випадку потрібно всього лише спорудити платформу з стовпчиків по периметру гаража. Причому стовпчики навіть не обов’язково сильно поглиблювати в грунт. Весь процес монтажу металевого каркасу займає не більше пари годин. І при цьому у вас є можливість розібрати і перенести його в інше місце, якщо того вимагатимуть обставини. Принцип конструктора дозволяє неодноразово розбирати і знову збирати гараж, при цьому не порушуючи і не пошкоджуючи ні один з конструктивних елементів.

Другою головною перевагою гаражів-пеналів є їх ергономічність. Автовласник тепер може замовити гараж для зберігання машини впритул під її розміри аж до сантиметра. А, значить, в умовах обмеженого простору гаражі-пенали стають єдино вірним рішенням.

Як будується виробничий процес
Можна працювати як по стандартних шаблонах так і практикувати індивідуальний підхід. Виходячи з побажань замовника підприємство виготовляє металеву коробку і в разі необхідності доповнює її різної «начинкою», тобто облаштовує всередині пенала зони для зберігання інструментів, запчастин, засобів по догляду за автомобілем та ін.

Починаючому ділкові необхідно мати в арсеналі зварювальний апарат, сталевий куточок, відкидний пружинний механізм відкривання/закривання воріт, витяжні заклепки і, власне, гофровані листи оцинкованого профнастилу.

Якості останнього слід приділити особливу увагу. Так, наприклад, профіль підвищеної міцності вважається найкращим, оскільки має шар оцинковки товщиною від 40 мікрометрів і вище, що забезпечує захист від корозії протягом багатьох десятиліть. При цьому плівка з оксиду цинку наноситься з обох сторін. Профнастил першого класу має середню ступінь захисту (18-40 мікрометрів), другийдо 18 мікрометрів.

Якщо ви плануєте зарекомендувати себе на ринку як відповідальний виробник, не варто економити на витратних матеріалах. Поясніть замовнику переваги профілю підвищеної ступені захисту, і він не раз подумки подякує вам за пораду. Прикладом може служити той факт, що дах гаража, зібраного з якісного оцинкованого гофро-профілю, може витримувати навантаження, порівнянну з тиском двометрового шару снігу.

Оскільки «скелет» пенального гаражаце конструкція з гнутого сталевого куточка, а рама для його ворітсталевий гнутий швелер, то тут на перший план виходить їх якість. Використання сучасних технологій дозволяє забезпечити злагодженість виробничого процесу і максимальну точність готової конструкції.

Враховуючи зростаючий попит на гаражні конструкції пенального типу і відносну простоту в освоєнні технології їх збирання, освоїти цей бізнес під силу кожному бажаючому. При грамотно поставленій інформаційно-роз’яснювальній роботі, можна говорити про безперебійний потік замовлень. Враховуючи невисоку вартість виготовлення та встановлення такого гаража (вона варіюється в межах 8-13 тис. грн) видно, що дані споруди є економічно більш привабливою альтернативою фундаментального будівництва.

Дивіться також: Покраска автомобіля рідкою гумою

1 Comment

  1. Pingback: Виробництво причепів для легкових автомобілів. | Український бізнес портал

Comments are closed.