Відкриваємо нічний клуб

Ідея бізнесу – відкриття нічного клубу

 

клубНічний клуб – підприємство, яке потребує чималих капіталовкладень, але при цьому володіє високою комерційної привабливістю. У ньому поєднуються напрямки харчування, торгівлі в роздріб і ознаки шоу-бізнесу. Для відкриття нічного клубу, конкурентоспроможного та успішного, мало вкласти в справу солідний стартовий капітал – необхідно бути справжнім фанатом розважальної індустрії. І обов’язково придумати незвичайну фішку, яка стане концепцією закладу.

Потрібна команда однодумців

Нічний клуб – це не ресторан і не бар, не просто місце для розваг і навіть не бренд з високою репутацією. Це обов’язково творіння талановитої команди промоутерів, з формування якої і треба починати, навіть вже маючи необхідними засобами. Проекти створення нічних клубів банки зазвичай не фінансують – вважають ризик надто високим. Тому вкладатися повинні або власні кошти, або гроші приватного партнера, який вирішив виступити інвестором.

Щоб ідею створення нічного клубу успішно реалізувати, треба, щоб у проекті брала участь людина, яка чудово розбирається в особливостях шоу-бізнесу, знаючий правила гри і вже створив у ньому ім’я. Шоу-бізнес орієнтований на персоніфікацію, без знання ринку і без вже створеної репутації на ньому відкрити успішний клуб неможливо. Навіть якщо в команді буде людина, відома лише в межах вашого міста, люди охоче підуть на його ім’я.

Концепція

Ще один найважливіший момент, який необхідний, щоб клуб не виявився черговим  рестораном або баром – необхідна оригінальна концепція, яскрава ідея, для обраної цільової аудиторії особливо актуальна. Прикладами можуть послужити такі варіанти.

1. Молодіжна дискотека, в якій платний вхід і відносно недорогий алкоголь.

2. Закритий клуб для «золотої молоді», в який вхід безкоштовний, можливо, по членських картках, і з цінами на їжу, у кілька разів вищими, ніж у звичайних ресторанах.

3. Клуб з вузькою спеціалізацією, орієнтований на особливий контингент: стриптиз-бар, клуб для геїв, дамський клуб і т.д.

4. Нічне тематичної заклад для публіки, яку об’єднують спільні інтереси: рок, джаз, кіно, театр, живопис.

5. Сезонний нічний клуб, який працює тільки влітку, якщо він розташований біля пляжу, або тільки взимку, поруч з гірськолижним курортом.

Ідея може бути і зовсім інша, ви можете придумати стосовно до своєї цільової аудиторії щось абсолютно оригінальне. Але зробити це треба до відкриття клубу – стабільну аудиторію зможе залучити тільки чітка концепція.

Аудиторія

клуб2Для нічних клубів найперспективнішою вважається молодь в межах від 18 до 26 років. До 90% молодих людей у ​​цьому віці нічні розважальні заклади відвідують охоче. У них формується постійний склад публіки, оновлюваний щороку приблизно на 30%. Подорослішали відвідувачі, старше 26 років, перебираються в закладу більш солідні, підросла 18-річна молодь приходить їм на зміну. Якщо ви припускаєте орієнтувати свій клуб на заможних 26-30-річних клієнтів, майте на увазі, що за клієнтів доведеться повоювати: ця категорія не настільки швидко зростає, як молодіжна, і не надто охоче змінює місця своїх тусовок.

Щоб привернути свою публіку і по можливості довше її утримувати, необхідно забезпечити максимальну відкритість клубу для «своїх» і одночасно надійно закрити його від «чужих». Люди приходять для того, щоб розслабитися і провести час у суспільстві однодумців, у колі людей одного достатку, світогляду, духу. Випадкових відвідувачів відфільтровує служба безпеки в процесі фейс-контролю.

Оформлення документів

Перед відкриттям нічного клубу необхідно створити і зареєструвати ПП. Додатково буде потрібно підготувати ще ряд документів:
ліцензія на торгівлю алкогольною продукцією;
висновки органів пожнадзора і СЕС, що підтверджують відповідність обраного приміщення виду діяльності;
якщо приміщення реконструюється, переплановується і переобладнано.
Найкраще підібрати для нічного клубу окремо розташована будівля неподалік від основних магістралей транспорту. Під’їзд повинен бути зручним, хоча це й не обов’язково центр міста. Вузьких провулків, близькості житлових будинків бути не повинно: можуть виникнути пробки і затори на під’їздах, проблеми з місцевими жителями, що відвідувачам клубу не сподобається. Втім, відсутність паркування молодь не зупинить: знайдуть вони, де їм припаркуватися. Не так і важливо, що було раніше в будівлі – кінотеатр або промислове підприємство – це клієнтам зазвичай байдуже.

Витрати на відкриття нічного клубу

Щоб увійти в такий бізнес, буде потрібно не менше 165 – 285 тисдоларів, якщо належить відкрити невеликий клуб площею близько 300 квадратних метрів. Для клубу, що займає 1000 квадратних метрів площі, знадобиться не менше 750тис. дол.З них близько 15% потрібно на виконання будівельних робіт та дизайнерське оформлення приміщення. 20% піде на рекламну кампанію – бізнес треба просувати в ЗМІ, на телебаченні та радіо.

Не варто економити на обробці – нічна робота клубу вимагає створення особливої ​​атмосфери грою світла й якістю звуку. Барне, світлове, музичне обладнання повинно бути на висоті, спецефекти та проекційне обладнання – теж. Саме хороша музика і якісне світло роблять заклад саме нічним клубом, а не пересічним місцем для зустрічей.

Певних витрат потребують створення і фінансування своєї служби безпеки. Головне її завдання – протидія проникненню наркодилерів та іншого криміналітету, яких нічні молодіжні закладу особливо приваблюють, а також підтримання належної репутації закладу. Буде потрібно встановити охоронне обладнання, відеоспостереження, металошукачі на вході і найняти команду охоронців, чисельність якої може становити 30-40 осіб для крупного клубу і 10-20 чоловік для клубу поменше. На охорону піде ще 10% бюджету.

Рентабельність клубу зазвичай становить від 25 до 50%, і він цілком може окупитися за рік. Якщо цього не сталося, значить, проект не вдався, і доведеться його закривати. Протягом перших 2-3 тижнів стане зрозуміло, як проект оцінила цільова аудиторія.

Читайте також:Караоке бар

1 Comment

  1. Pingback: Приватна фотостудія | Український бізнес портал

Залиште свій коментар

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>