Відкриття власного журналу

скачанные файлы (6)Бізнес ідея: відкриття власного журналу

Для кого підходить: для журналістів, редакторів

Необхідні ресурси: штат співробітників (описаний в статті), приміщення під редакцію з відповідним обладнанням

Початковий капітал: мінімум 70 000$

Відразу обмовимося: відкривати свій журнал буде під силу тим, хто вже так чи інакше пов’язаний з видавничою діяльністю – наприклад, журналістам, редакторам і т. д. Адже важливо добре розуміти процедуру друкованого видавництва і пов’язані з цим тонкощі, щоб не тільки випустити журнал, але і дотримати всі необхідні умови для його масового поширення, а також домогтися того, щоб він широко розпродавався і ваші витрати з лишком окупилися. Отже, якщо ви зв’язок з даною галуззю маєте, давайте розглянемо загальний план дій щодо створення нового журнального продукту.

Етапи випуску свого журналу

Природно, спочатку у вас постане питання тематики планованого журналу, і тут діяти наосліп або орієнтуватися лише на свої припущення ніяк не можна. Необхідно націлюватися виключно на інтереси своєї публіки, а значить – зрозуміти, хто ж це – ваша публіка? Для цього краще всього провести місцевий маркетингове дослідження в тій території, де ваш журнал буде розповсюджуватися. Потрібно зрозуміти переваги і приблизна кількість майбутніх читачів. Не обійтися і без проходження ваших конкурентів – напевно журнал з якоюсь подібною тематикою вже є у вашому регіоні, тому необхідно зрозуміти, яким чином можна своє видання вигідно виділити.

Далі – реєстрація в якості приватного підприємця, ретельна розробка маркетингової стратегії продажів новоявленого журналу, а також рекламної кампанії за його поданням широкому загалу. Потрібно бути готовим до того, що перший наклад у повному обсязі може не продатися – читачеві необхідно до журналу звикнути, побачити його переваги, розповісти про нього іншим. Продавати можна через роздрібних торговців – як державних, так і приватних структур. Середній термін окупності для видавничого бізнесу – 1,5 року, а це означає, що ви повинні спочатку володіти фінансами для просування своєї справи на такий строк.

Для редакції спочатку можна орендувати невелике приміщення – воно обійдеться приблизно в 10-15 000$. Його обов’язково потрібно буде обладнати комп’ютерами з підключеним інтернетом, а також принтерами – це близько 8-10 000$. У штат вам будуть потрібні: дизайнер, журналісти, фотограф, верстальник, редактор і рекламний агент. Друк журналу можна здійснювати в найближчій друкарні. При оформленні сторінки журналу залишайте більше місць для рекламодавців – це відмінний спосіб прискорити процес окупності вашого продукту (при активному співробітництві з рекламодавцями, звичайно). Отже, якщо скласти всі необхідні для випуску журналу витрати (відкриття редакції, оформлення ПП, рекламу, зарплату співробітникам тощо), для старту вам знадобиться мінімум 70 000$ (витрачатися вони будуть поступово). Відразу великі тиражі випускати не варто – збільшуйте їх в міру зростання до журналу інтересу у публіки, при цьому намагаючись всіляко цей інтерес викликати (рекламні кампанії, акції тощо).

Читайте також: виготовлення та продаж календарів