Відкриття солярію

 

солярийВ наші дні стало модно виглядати здоровим. Прийнято вважати, що про успішність і добробут людини, говорить його засмага. Тому, популярність студій загару, як по всьому світу, так і в нашій країні з кожним роком росте.

Збільшується число людей, у яких відвідування солярію входить в звичку. Наплив клієнтів особливо зростає навесні перед настанням літа. Тому, саме торгівля ультрафіолетом напередодні весни може принести істотно-відчутні дивіденди.
Лікарі говорять, що вплив штучного загару на розвиток різних хвороб не доведений, але все таки, не варто старатися в прийнятті загару, оскільки якщо перестаратися, то можна отримати опік. Як стверджують фахівці, шкідливість штучного загару збільшує не кількість ламп в установці, а час перебування в солярному апараті.За словами лікарів, інтенсивність прийняття ультрафіолетових променів залежить від типу шкіри людини. На даний момент часу визначений 4 типи шкіри по здатності сприйняття цих променів.
Перший тип шкіри. Цьому типу, лікарі рекомендують приймати ультрафіолетовий загар в солярії, таким чином -8 – 10 послідовних сеансів з 1-ним інтервалом, не більше10 хвилин за сеанс.
Другий тип шкіри. Цьому типу, лікарі радять починати приймати загар з 3 – 5 хвилинних сеансів, а потім збільшити тривалість прийняття ультрафіолету до 10 – 15 хвилин, але не більше трьох раз на тиждень.
Третій тип шкіри. Цьому типу, лікарі радять розпочати прийняття ультрафіолету з тривалістю сеансу в 20 хвилині з перервами 1 – 2 дні, а надалі, приймати сеанси по 20 хвилин без перерв.
Четвертий тип шкіри. Цьому типу, лікарі радять для придбання бронзового загару приймати ультрафіолет з тривалістю 20 хвилин, всього 4 – 5 сеансу.
Загальна рекомендація лікарів – приймати ультрафіолетові промені в солярії не більше 2-х раз на рік по 15 – 20 сеансів.
Зараз, не дивлячись на те, що ринок надання цих послуг розвинений досить-таки сильно, розвиток цей не припиняється, а навпаки росте. Салонів відкривається все більше і більше. Навіть у невеликих салонах краси стали з’являтися солярії. Затребуваність цієї послуги, напевно,пов’язано саме з тим, що люди більше уваги стали обертати на свій зовнішній вигляд. Хоча можливо і із-за нестачі сонячних променів, особливо в осінньому -весняний період пори року.
Величина прибутку безпосередньо залежить від кількості соляріїв встановлених в студії загару. Доцільніше встановлювати не один, а три або чотири апарати різної модифікації. Для того, щоб повноправно називатися студією загару треба мати не менше 5 різних установок.Це дозволить збільшити потік відвідувачів, за рахунок залучення клієнтів з різними можливостями.
Класифікуються солярії по 2-м ознакам: по конструкції;по призначенню.
Детальні відомості про компонування і додаткових пристроях, і можливостях солярного апарату, а так само про його додаткові функції зашифровані у всіляких приставках до назви. Існують солярії з функцією ароматерапії, масажу, бризу ( засмагаючого поливають водою, створюючи ілюзію морського берега) і багато інших. Для створення успішної і прибуткової студії загару,підприємцеві необхідно знати наступні тонкощі і нюанси цього бізнесу.

солярий2Місце під солярій

Як і будь-який інший бізнес, солярій краще всього було б розмістити в центральній частині міста. Це обумовлено тим, що в центрі постійний потік людей. Особливо, людей спроможних, для яких ця послуга доступна по кишені.Хоча треба врахувати і той факт, що є і такі люди, яким більше подобається або просто зручніше, приймати ультрафіолетові процедури ближче до свого дому, а основна маса населення мешкає в спальних районах.Тому, розміщення солярію в спальному районі міста може бути не менш успішним, чим в центрі.
Головне – правильно підібрати місце. Краще, якщо воно знаходитиметься на перетині людських потоків. Площа арендованого приміщення не має бути менше 50 кв.м.Вартість оренди приміщення в центрі міста зазвичай складає $50 за 1 кв.м.
Устаткування
Розгін цін на устаткування істотний. Одна установка для загару може коштувати від $3000 до $50 000. Найчастіше в соляріях встановлюють вертикальні і горизонтальні апарати, вартість яких $9000 – 25 000. Хоча і є можливість придбати уживане устаткування, але термін його служби прорахувати буде складно. І це при тому, що розрахунковий термін роботи лампи – 800 годин. Після цього їх необхідно замінити, інакше є небезпека, що клієнт отримає опік.
Окрім цього, додаткові витрати на рушники, серветки,послуги пральні і інші, складе приблизно $300.
Постачальники
Кожен постачальник має свою градацію видів устаткування. Вона і впливає на його вартість. Впродовж гарантійного терміну обслуговування устаткування здійснює компанія – постачальник. При правильному спілкуванні з постачальником, напевно, можна домовитися про знижки. Як показує практика, великий попит у власників соляріїв мають установки німецьких і голландських виробників. Такі марки як: Ergoline, Hapro таін. Якість і кількість ламп впливає на якість і колір загару.Чим дорожче установка, тим швидше процес загоряння.
Завдяки постійному удосконаленню устаткування, в останніх моделях з’явилася функція вибору виду загару(наприклад – тропічний).
Персонал
Для працівників солярію, не потрібно спеціальну освіту,але наявність санітарної книжки обов’язкова. Якщо при графіці роботи – 2 дні робітників, 2 дні вихідних, в зміні одночасно працює 2 людини, то загальне число персоналу може скласти 4 людини. Заробітна плата співробітника – від $400. Зазвичай, наймають студентів.
Реклама і додаткові послуги
Виготовлення зовнішньої реклами, листівок, візиток,абонентів, обійдуться приблизно $5000 – 7000. Відкривши манікюрний і масажний кабінети, фіто-бар і інші, а також реалізовуючи косметичні засоби, з’являється перспектива збільшити кількість клієнтів студії загару. Супутні товари(крему і гелі для загару) – $300 в місяць.
РАЗОМ: Витрати в $60 000, окупаються в продовж року. За умови, що в солярії не менше 5 установок, доход складе $3000 – 8000 в місяць.

Читайте також: Студія експрес-зачісок