Відкриття салону по виставці і продажу годинників

В даний час жодна людина не може обійтися без годинника. У кожному будинку є безліч годинникових механізмів, як настінний, так і настільних і навіть підлогових. У світі існує багато колекціонерів, які займаються добором цікавих екземплярів. Годинник може не тільки показувати час, але і бути частиною інтер’єру, а також грати роль модного аксесуара у зовнішньому вигляді їх власника.

Варто відзначити, що годинник може стати чудовою ідеєю для подарунка. Таким чином, відкриття салону по виставці і продажу годинників може стати відмінною ідеєю для бізнесу. Далі розглянемо більш детально покроковий план реалізації даного бізнес-проекту.chasy0803

1. З упевненістю можна сказати, що годинник буде продаватися і купуватися у всі часи. Так як кожна людина цінує свій час, то наявність наручних годинників дозволяє раціонально його розподіляти. В кожному будинку і офісі обов’язково присутні підлогові або настінні годинники. При виборі годинника для приватного будинку або квартири покупець орієнтується не тільки на якість і довгий термін служби товару, а також на його зовнішній вигляд.

У ХХІ столітті годин вибір настільки великий, що може задовольнити смак будь-якого колекціонера, не кажучи вже про звичайному покупцеві. Одні зупиняють свій вибір на годиннику сучасного дизайну і інтенсивного кольору, інші дотримуються класичних форм і забарвлень. Годинникові механізми можуть бути різних видів, а саме: кварцові, електронні, механічні. Для успішного ведення бізнесу в даній сфері необхідно пам’ятати, що ваш товар повинен бути максимально ексклюзивним, оригінальним і якісним.

2. Так як годинник є товаром не щоденного використання, необхідно знайти правильне місце для відкриття салону по виставці продажу годинників. Не варто розміщувати салон в спальних районах міста, так як дані місця більше підходять для відкриття продуктових магазинів. Ідеальним місцем для відкриття годинного салону є торговий розважальний центр або відкриття окремого магазину. Відкриття власного магазину вимагає вкладення чималих коштів. Таким чином, на початковому етапі реалізації бізнес проекту доцільно укласти договір короткострокової оренди приміщення в працюючому торговому центрі.

Для того щоб покупцеві було зручно розглядати і вибирати товар, необхідно знайти приміщення з досить великою площею. У разі якщо, у вашому салоні представлені годинники різних стилів, їх не варто розташовувати упереміш. Правильним рішенням буде розташування годин за категоріями, наприклад: ряд класики, ряд модерну, ряд ретро, ряд hi-tek, ряд годин з використанням дорогоцінних металів і каменів і т. д. Таким чином, відвідувачам буде простіше знайти той товар, за яким вони прийшли.

Особливу увагу варто приділити назвою салону і дизайну вивіски. Вони повинні бути оригінальними і максимально привабливими для того, щоб зацікавити потенційних покупців. Вигадати запам’ятовується назва для салону по виставці і продажу годинників досить складне завдання. Тим не менше, якщо ви успішно впораєтеся з цим завданням, салон стане незабутнім навіть серед випадкових відвідувачів. При прочитанні назви салону, потенційний покупець повинен відразу розуміти, яким саме товаром ви торгуєте. Не варто забувати, що назва має бути максимально унікальним, також не варто використовувати тривіальні слова і вирази.

3. Коли приміщення знайдено, договір оренди складений, назва салону придумано, необхідно визначитися з постачальниками продукції. Ви можете співпрацювати безпосередньо з фірмами, що виробляють годинники або ж з оптовими представниками. При співпраці з виробниками годин, у вас є можливість купувати товар за початковою ціною, тобто без націнок і накруток. У разі якщо, ви укладете договір з маловідомою, що тільки починає своє виробництво компанією, ви зможете отримати безліч бонусів і знижок.

4. Складаючи бізнес проект відкриття салону по виставці і продажу годинників, варто продумати перелік послуг, які ви зможете надавати крім продажу. Це може стати додатковою статтею доходу. Так, наприклад, ваш салон може надавати такі послуги як:

  • доставка придбаної продукції за вказаною покупцем адресою. Дана послуга може бути актуальною в тих випадках, коли клієнт купує годинники великих габаритів. У разі надання подібної
  • послуги, у вашому штаті повинні бути наступні співробітники: водій, який вміє керувати транспортним засобом; кур’єр, який буде відповідати за транспортування і цілісність самого товару;
  • ремонт часових виробів. Періодично, годинникові механізми можуть ламатися. Якщо ж у покупця буде можливість провести ремонт в салоні, де вони були придбані, або ж викликати майстра
  • по ремонту безпосередньо на будинок – це значно збільшить кількість ваших клієнтів. Також, надання даної послуги стане окремою статтею доходу. Таким чином, у вашому штаті повинен бути
  • майстер, професіонал своєї справи, який зможе впоратися з механізмами будь-якої складності.

Читайте також: все про бізнес для жінок