Відкриття ресторану східної кухні

7-283x252Ресторанний бізнес завжди вважався перспективним напрямком підприємницької діяльності. Не дивно, що в будь-якому – навіть дуже маленькому містечку практично в кожному районі можна зустріти відразу кілька кафе, ресторанів, барів і т. п. Втім, така насиченість громадське харчування-закладів неминуче тягне за собою спад відвідуваності в кожному з них – у людей з’являється вибір, і кожен обирає кафе, яке більше подобається особисто йому, яке ближче до будинку, там, де дешевше ціни, де, на його погляд, краще обслуговування і т. д. А що? Все одно асортимент у таких закладах зазвичай не блищить різноманітністю, і меню в цілому – однаково.

Ось в цьому і проблема власників багатьох ресторанних закладів – дотримання протореною «меню-доріжкою», відсутність власної асортиментної ніші. Як наслідок – зливання заклади із загальним безликим ресторанним фоном – закладу нічим виділитися серед конкурентів. Зовсім інша справа – ресторан, має власну унікальну «родзинку». Це може бути незвичайне приміщення – наприклад, у вигляді корабля або літака, або незвичайне внутрішнє оформлення, живі виступи музикантів і т. д. Але найбільш дієвим, мабуть, є унікальне меню, якого не знайдеш у найближчій околиці. Наприклад, ресторан може пропонувати китайську, українську, італійську або яку-небудь іншу кухню. В рамках сьогоднішньої статті ми розглянемо відкриття ресторану східної кухні.

Організація бізнесу

Одночасно охопити страви відразу всіх східних країн навряд чи вдасться, та й це може виявитися нерентабельним. А ось організовувати тижня тих чи інших кухонь – відмінний варіант. Скажімо, на цьому тижні – вірменська кухня, на наступній – грузинська, узбецька і т. д. Втім, для цього потрібні знаючі ці кухні кухарі та відповідна продукція. Так що краще заздалегідь визначитися, чи будете ви пропонувати кухню якоїсь однієї країни, або ж будете постійно чергувати меню.

Далі – вибір приміщення. Природно, в найближчій місцевості не повинно бути представлено тієї ж кухні, якої ви займетеся. Зверніть увагу і на зручність під’їзду до нього, наявність площі для паркування, відстань до транспортних зупинок. Варто поставитися серйозно до внутрішнього оформлення ресторану – краще найняти професійного дизайнера, який зможе майстерно створити справді східну атмосферу у вашому закладі. Так відвідувачі більш повно поринути в чужестранную, східну обстановку.

Коли з приміщенням буде вирішено, можна реєструватися як ПІДПРИЄМЕЦЬ, отримувати необхідні ліцензії та дозволи. Наступний крок – вибір шеф-кухаря, якого можна назвати фундаментом даного бізнесу – смак страв залежить не тільки від рецепту, але і від того, хто його втілює. Так що вибирати потрібно досвідченого професіонала. Знадобиться і інший персонал: бухгалтер, офіціанти, посудомийниці, прибиральниці, бармен.

Останній штрих – рекламна кампанія. Найкраще підійде ролик не місцевому ТБ з відео-оглядом інтер’єру ресторану і щойно приготованими стравами на тлі привітного персоналу. Не забудьте і про радіо, газети, бігборди, реклама на транспорті і т. д.

Читайте також: як відркрити суші-бар