Відкриття рекламного агентства

1QHbWJ-ybR0Реклама – двигун торгівлі. Цей вислів було актуально завжди, особливо в століття розвитку високих технологій та бізнесу. Одним з етапів розвитку будь-якого бізнес-проекту є проведення рекламної компанії. Від того, наскільки грамотно складена і проведена дана компанія, залежить успіх вашої організації.

Зі збільшенням попиту на надання якісних послуг з розкручування і реклами продукції, зростає потреба в професійних фахівців, здатних створити і реалізувати рекламну компанію будь-якої складності. Це означає, що розвиток бізнесу в даній сфері діяльності може стати досить прибутковим заняттям. Тобто, попит на надання послуг з реклами тієї чи іншої продукції значно перевищує пропозицію. Згідно зі статистичними даними, середній приріст за рік становить близько 30%, тому необхідно збільшити частки рекламного ринку. Особливу увагу варто звернути на цільову рекламу, що враховує індивідуальні інтереси кожного покупця, спрямовану на кінцевого споживача.

Основу рекламного агентства

В даний час, реалізація будь-якого бізнес-проекту супроводжується рекламною компанією. Знову створені фірми потребують послуг кваліфікованих фахівців, які б створювали і організовували рекламні проекти. Таким чином, створення рекламного агентства, що надає різноманітні послуги в даній сфері, може стати досить прибутковим заняттям. Рекламне агентство може надавати наступні послуги:

  • організація та проведення цільової реклами, спрямованої на кінцевого споживача;
  • розкрутка і просування сайтів в глобальній мережі інтернет;
  • випуск і розповсюдження друкованої продукції: рекламних каталогів, буклетів, листівок, плакатів;
  • реалізація рекламних проектів на телебаченні, радіо, в друкованих виданнях;
  • дизайн та розміщення зовнішньої реклами (наприклад, на білбордах, на фасадах будівель, в метро та іншому громадському транспорті).
    Яким саме видом реклами буде зайнятися вашої організації, залежить від низки чинників: переваги засновника даної бізнес ідеї; наявні можливості для реалізації задуманого; кількості наявних фінансових коштів, необхідних для старту рекламного агентства. Для початку роботи організації, що займається наданням послуг по рекламі, знадобиться солідний стартовий капітал.

Для економії коштів, на початкових етапах роботи можна почати з виконання невеликих проектів. Для цього не потрібно оренда приміщення під офіс і наявність величезного штату співробітників. Досить буде використовувати власну нерухомість (особисту квартиру) і набрати в штат всього кілька кваліфікованих фахівців, які будуть проводити роботу із замовниками і займатися безпосередньо випуском рекламного продукту. Рекламне агентство подібного типу зможе займатися реалізацій невеликих рекламних компаній, наприклад:

  • для організацій у сфері громадського харчування (ресторани, кафе, фаст-фуди);
  • для магазинів і торгових центрів;
  • для spa-салонів і спортивних клубів;
  • для новостворених інтернет-сайтів.

Природно, що реалізація великої рекламної компанії для середнього і великого бізнесу практично нездійсненна. Однак придумати і розробити свій власний стиль для агентства, виконати замовлення на виготовлення друкованої продукції, різних сувенірів, провести цільову рекламну акцію цілком реально. На початковому етапі досить займатися розміщенням реклами в засобах масової інформації, всесвітньої глобальної павутини, друкованих виданнях. Через деякий час, після набуття відповідного досвіду роботи в даній сфері, можна приступати до більш глобальним за масштабами проектів, є більш складними для виконання, однак і більш цікавими. Природно, що перехід до подібних замовлень, тягне за собою розвиток і розширення вашої організації, що також є позитивним моментом.

Розглянемо поетапний розвиток рекламного агентства

Перш ніж відкрити своє рекламне агентство, необхідно скласти план створення вашого підприємства і визначитися з тими роботами, які необхідно виконати на кожному етапі розвитку. Складання такого плану допоможе розпланувати і систематизувати грошові витрати, а так само полегшити процес розвитку вашої організації. Рекламне агентство – це звичайна організація, що займається наданням послуг у сфері реклами. Кінцевим продуктом роботи вашої організації є безпосередньо сам рекламний проект. Далі буде представлений поетапний план створення і реалізації бізнес ідеї по створенню рекламного агентства. Для початку необхідно провести аналіз ваших потенційних замовників. Даний аналіз необхідний для того, щоб після відкриття вашої організації, потенційні клієнти перетворилися на реальні.

Для повноцінної роботи вашого агентства знадобляться сучасні технології, а саме:

  • кілька високопродуктивних персональних комп’ютерів, оснащених за останнім словом техніки;
  • програмне забезпечення, необхідне для створення рекламних проектів;
  • обладнання, необхідне для проведення презентацій;
  • обладнання, необхідне для друку поліграфічних видань;
  • допоміжна оргтехніка (копіри, сканери, факси, телефони);
  • обладнання, необхідне для показу відеороликів, презентацій і т. п.
    Також важливим етапом стане пошук та оренда приміщення під офіс. На початковій стадії розвитку вашого агентства, має сенс укласти договір короткострокової оренди, за даний проміжок часу ви зможете переконатися в рентабельності вашого проекту. Далі необхідно привести приміщення у відповідний вигляд, а саме: провести ремонтні роботи, закупити необхідні атрибути меблів.

Приблизний розрахунок прибутку і витрат:

реалізація даної бізнес ідеї розрахована на період близько 4-х років;
період, за який ваш бізнес проект окупить себе, становить близько одного року;
окупність у такій сфері діяльності становить близько 130%;
коефіцієнт індексу прибутку складає приблизно 4;
можливий чистий дохід від реалізації подібного проекту може становити близько 25 000$.
При реєстрації рекламного агентства в державних органах (реєстраційна палата, фіскальна служба) має сенс вибрати юридичну форму діяльності. У такому випадку ваше підприємство буде мати наступні можливості:

  • володіти власними фірмовими бланками;
  • відкривати рахунки в банках;
  • мати власні печатки;
  • самостійно укладати договори із замовниками;
  • представляти свої інтереси в судах і т. п.

Також, необхідно визначитися з вибором відповідного класифікатора економічної діяльності. Наприклад:

  • рекламна діяльність і дослідження кон’юнктури ринку;
  • рекламна діяльність;
  • рекламні агентства;
  • посередництво при розміщенні реклами в засобах масової інформації.

Тут були наведені основні етапи розвитку будь-якого бізнес-проекту. Після їх виконання можна приступати до безпосереднього відкриття та запуску роботи рекламного агентства.

Яким чином розвиток бізнесу впливає на рекламу

Проведення рекламних компаній надає сприятливий вплив на розвиток підприємств, а також сприяє залученню нових клієнтів, і, як наслідок, розширення та зростання даного підприємства. Згідно з проведеними дослідженнями, чим більше розвинена організація, тим більше залучена рекламне агентство з якими вона співпрацює. Проведення різних піар-компаній позитивно впливає на імідж підприємства.

Таким чином, можна зробити наступний висновок – для отримання високого прибутку недостатньо створити рекламне агентство і займатися лише виконання невеликих рекламних проектів. При створенні рекламного агентства однією з цілей має бути постійний розвиток, освоєння нових технологій в сфері рекламного бізнесу і, як наслідок, розширення вашої компанії. Таким чином, при постійному досягненні нових цілей, ваше агентство зможе стати великою організацією, що займається реалізацією великих проектів і одержує досить високий прибуток.

Всі вищезазначені цілі реальні й досяжні при залученні достатньої кількості професіоналів. Таким чином, реалізувати бізнес-ідею по створенню рекламного агентства досить просто. Однак досить складно виконати основне завдання – постійно розвиватися, навчатися новим методам реклами для залучення більшої кількості потенційних замовників, а також одержання цікавих і неординарних замовлень.

Читайте також: кращі бізнес-ідеї у сфері послуг

1 Comment

  1. Pingback: Відкриття архітектурного бюро | Український бізнес портал

Comments are closed.