Відкриття організації по захисту прав споживача

979Практично кожен день нам доводиться щось купувати або користуватися різними послугами установ, організацій, сервісів. На жаль, не завжди ці процеси обходяться без якихось неприємних моментів – десь можуть відмовлятися приймати бракований товар, десь-оформляти необхідні вам документи, ще десь-огидно обслуговують і хамлять, і т. д. І часом здається, що, не будучи юристом, довести свою правоту в таких випадках для звичайного громадянина просто неможливо. На щастя, вже давно існують спеціальні організації, які готові прийти на захист ущемленному в правах споживача і правовим шляхом покарати його кривдника. Саме про відкриття такої організації бізнесу ми і поговоримо сьогодні.

Безкорисливі вершителі справедливості

Примітно, що клієнти, які звертаються в організації по захисту прав споживача, за послугу відстоювання своїх інтересів зовсім не платять. В усякому разі, зі свого боку. Тобто юристи з такої контори самостійно і за свій рахунок звертаються в суди, передають всі необхідні матеріали і ведуть справу звернувся до них людини. І навіть якщо це буде програно, клієнту нічого не доведеться відшкодовувати. Звичайно ж, може виникнути питання: а за рахунок чого тоді існують подібні організації, якщо прибутку ніякої вони не мають?

Насправді, мають. Але тільки не зі своїх клієнтів, а зі сторони, яка програє в судах – тобто з кривдників. В таких випадках останні змушені виплачувати компенсацію матеріального або морального збитків (або і того, і іншого), завданих клієнту. Частка організації по захисту прав споживача з цієї компенсації може становити до чверті суми всього позову. Таким чином, звернувся в організацію нічого не втрачає, але, разом з тим, контора отримує чесно зароблений прибуток.

Етапи відкриття

1. Збір та оформлення пакету необхідних документів. Докладну інформацію про те, яка саме документація буде потрібно, можна дізнатися в податковій інспекції.

2. Пошук приміщення. В даному випадку його площа зовсім не обов’язково повинна бути великою – достатньо стандартного кабінету, в якому зможуть розміститися кілька людей за робочими столами. Ось чому коштувати приділити особливу увагу, так це розташування офісу. Чим він буде ближче до центру, тим в більшому ступені ви будете на увазі.

3. Наймання співробітників. Будуть потрібні: а) адміністратор, який буде курирувати всі процеси; б) бухгалтер (в офісі йому весь час знаходитися буде необов’язково – основну частину роботи він може виконувати віддалено); в) кілька юристів, хоча б один з яких повинен мати за плечима хороший досвід (в такому разі він зможе контролювати роботу інших колег). Оскільки юристи – це основа основ вашого бізнесу, то економити на них не варто.

4. Реклама. Зі свого боку використовуйте всі доступні на сьогодні кошти – друковані та телевізійні ЗМІ, радіо, соціальні мережі і форуми, вуличні банери і т. д. Споживачем (а значить – і вашим потенційним клієнтом) є, мабуть, кожна людина (за винятком, хіба що, пустельників), тому доносити рекламну інформацію можна скрізь і будь-якими способами. Ну а з боку ваших клієнтів – при якісному їх обслуговуванні вашою організацією – інформація про ваші послуги і сама буде передаватися по сарафанному радіо.

Читайте також: пошук бізнес-ідеї