Відкриття кондитерського цеху

sladosti-250x187Хто з нас не любить солодке? На це питання кожен відповість: «Не я!». Всі ми ласуни з дитинства. Просто хтось, подорослішавши і народивши дітей, намагається їм більше віддати. І, при кожному поході в магазин, ми не обходимося без покупок солодощів, особливо випічки. Заповзятливі люди моментально зроблять висновок на цьому можна заробити, причому не погані гроші.

Що потрібно для реалізації ідеї? В першу чергу орендоване приміщення під кондитерський цех і невеликий магазинчик. Магазин потрібен для того, щоб реалізувати свіжу продукцію, ще теплу. Її запахи будуть приманювати повз проходять людей, які обов’язково зайдуть поцікавитися, що ж так пахне. В якості реклами для клієнтів можна організувати екскурсію по цеху, який знаходиться на другому поверсі. Цим ви заробите довіру до себе і своєї продукції.

Приміщення магазину обов’язково обладнується всією необхідною технікою та інвентарем: холодильники, стелажі, полички. Обладнання для пожежної безпеки необхідно встановлювати як в магазині, так і в цеху. Сам же цех обладнується робочими столами, піччю для випічки хлібобулочних виробів, піч для випікання різноманітних тістечок і бісквітів. Окремо потрібно обладнати кімнату-холодильник для зберігання готової продукції та сировини для роботи.

Реєстрація приватного підприємця або фірми багато часу не займе. Відразу після цього можна підібрати персонал з відповідною освітою і кваліфікацією. Також необхідно найняти технолога, бухгалтера і менеджера. Обов’язковою умовою є наявність санітарної книжки. Далі – організація режиму роботи. Бажано, щоб графік був позмінний (2 зміни). Це дозволить виконувати більший обсяг робіт.

Щоб знайти постійного клієнта, і не одного, ваш кондитерський цех повинен мати власне меню, з фотографіями і детальним описом продукції. Після його складання, використовуючи різні методи реклами, можна розповісти про кондитерському всім жителям вашого населеного пункту. По телефону можна обдзвонити місцеві дитячі кафе, магазини та супермаркети. При особистому спілкуванні більше шансів переконати потенційного клієнта на покупку солодощів у вашому цеху.

Читайте також: як відкрити булочну