Відкриття архітектурного бюро

arhitekturnoye_byuro1Потік будівельного буму, що захлеснув нашу країну, провокує появу численних приватних архітектурних бюро. У деяких регіонах ситуація така, що попит на архітектурні послуги просто перевищує їх пропозицію. Для підприємця-початківця це, безумовно, є хорошим знаком – якщо є середній стартовий каптал, то вибір щодо перспективного виду бізнесу стає абсолютно очевидним. Про те, як відкрити власне архітектурне бюро, ми і поговоримо сьогодні.

Організація бізнесу

Першої завданням поставте перед собою знайти невеликий (до ста кв. метрів) офіс, до якого був би окремий вхід. Добре, якщо дане приміщення розташоване в якому-небудь з престижних районів міста. Наступний крок – набір робочого штату (потрібно найняти досвідченого дизайнера, проектувальника і декоратора), а також обладнання приміщення відповідно до специфіки вашої діяльності – погоджувати його краще з самими працівниками.

Що стосується документальної частини, то зазвичай архітектурні бюро реєструються в статусі юридичної особи. Крім того, буде потрібно отримання ліцензії на проведення проектних та будівельно-ремонтних робіт.

Якщо говорити про перелік послуг, які ви зможете пропонувати, то виглядає він наступним чином:

1) розробка інженерних креслень;

2) створення стильової концепції;

3) планування ремонту;

4) узгодження майбутньої перепланування;

5) оформлення документації будівельного характеру;

6) авторський нагляд за реалізацією проекту;

7) комплектація меблями та оздоблювальними матеріалами та ін.

Передбачувана прибутковість архітектурного бюро

Про можливі прибутки такого бюро можна скласти уявлення, якщо вивчити розцінки на надані ними послуги. Наприклад, створення дизайну інтер’єру для звичайного житлового приміщення в середньому оцінюється в 50 у.е. за квадратний метр. Ну а один кв. метр дизайнерського проекту для будівельного об’єкта буде коштувати близько 200.е. Авторський нагляд тривалістю в місяць може коштувати близько 900-1000 у.е.

Рекламувати послуги бюро можна як у віртуальному середовищі (через створення сайту бюро, куди можна буде викладати фото вже втілених проектів, а також реклами на дизайнерських і будівельних інтернет-ресурсах), так і в реальності – реклама в транспорті, ЗМІ, участь у тематичних регіональних передачах. Крім того, можна домовитися про співпрацю з будівельними і ріелторськими компаніями, які за певний грошовий відсоток могли б рекомендувати своїм клієнтам ваші послуги. Успіхів!

Читайте також: як відкрити рекламне агенство