Весільний електронний журнал

журнал

Весільний електронний журнал

Немає, напевно, ні у однієї людини радіснішої миті, ніж весілля. І цей момент є настільки важливим,що не хвилюватися про нього ніхто не здатний в принципі.А для жінки цей момент взагалі залишається таким, що визначає на усю життя і захоплює більшою мірою, чим будь-яка інша подія. Тому до нього виникає величезний інтерес, який підігрівається у продовж тривалого часу до самого весілля і трохи після нього.
Виходячи з цього, як невеликий бізнес, можна організувати журнал, призначений для майбутніх молодожонів, а також їх батьків, організаторів і улаштовувачів відповідних свят і церемоній. Відмінний варіант заробітку – це розміщення партнерських пропозицій від численних компаній, які зайняті в різних сферах весілля – підготовці квітів, напоїв, пошитті весільних костюмів і аренди весільних автомобілів або кортежів і т. д.
Не остання вигода – пропозиція і формування вибору коштовностей, як арендованих власне на церемонію, що останнім часом стає популярним рішенням, так і для купівлі на подарунки молодятам.
Важливим моментом в створенні будь-якого електронного органу або майданчика є його розкручування, оскільки аналогічних ресурсів завжди дуже багато. В даному випадку рухатися шляхом звичайного “розкручування”мережевих ресурсів (просування в каталогах, розкручування статтями і так далі) безрозсудно, оскільки в даному випадку продається не інформація, а конкретні послуги і можливість з ними ознайомитися і дізнатися про їх існування.
Тому більше важливо ще до початку роботи встановити усі необхідні контакти і підтвердити домовленості з контрагентами про їх участь в продажах через ваш сайт їх послуг або товарів з обов’язковою вказівкою, що їх покупець прийшов саме через ваш ресурс. Відповідно,сам ресурс і його дизайн мають бути готові до переговоріві з замовниками і повинні затверджуватися в процесі цих переговорів, оскільки для кожного з бізнесів навколо весілля треба буде знайти вигідне місце на ресурсі, а це не просто.
Подальше залучення клієнтів може йти за допомогою реклами не через електронні, а через друкарські канали і роздавальні матеріали, наприклад, в Загсах, магазинах,які регулярно відвідують молодята, зокрема, в ювелірних відділах, де торгують обручками і т. д.Залучення клієнтів повинне будуватися на механізмі “невідпускаючої пастки” : попавшись на одну пропозицію, яка їх зацікавила, вони отримують ще 50 – і все на одному ресурсі, до якого можна отримати доступ за один клік, – навіщо ходити ще кудись?

Читайте також :

1 Comment

  1. Pingback: Відкриття шлюбного агентства | Український бізнес портал

Comments are closed.