Вендинговий семечкомат

Семечкомат: культовий продукт з новою подачею. Торгівля свіжоприготовленими смаженим насінням через вендиг-апарат.

Виробництво і реалізація снеків практично завжди – варіант безпрограшний. Але разом з тим, бізнес з приготування смажених насіннячок має свої особливості, без урахування яких підприємцю буде складно привернути увагу споживача. Вираз «Виділитися у будь-яку ціну!» має стати вашим девізом, що спонукає придбати семечкомат «Стожар».

Як не дивно, але першими вживати насіння соняшнику в їжу почали зовсім не слов’янські народи: насіння завезли в Україну з американського континенту тільки в XVI столітті, а період масового споживання продукту почався і того пізніше – з кінця XVIII століття. З тих пір продукт міцно увійшов у побут українців, а приказка про те, що в Україні насіння гризуть всі, у кого є зуби, як не можна краще характеризує популярність продукту.

Актуальність бізнесувендинг

Вітчизняні представники бізнесу вперше звернули увагу на насіння соняшнику не як на сировину для віджиму рослинної олії, а як на снековий продукт на початку нинішнього сторіччя. До 2004-2005 років сухарики, як найбільш затребуваний в Україні так як снеки, вичерпали свій потенціал зростання, а висока конкуренція в галузі вимагала нових рішень.

І воно було знайдено: зробивши ставку на користь продукту (хоча потрібно визнати, що всі корисні речовини, якими і справді багаті насіння, нещадно знищуються під час обсмажування), у кожному регіоні країни, як гриби після дощу, масово відкривалися міні-заводи з обсмажування насіння соняшнику. Сьогодні конкуренція на ринку як і раніше висока, адже поріг входу в галузь для виробничої сфери рекордно низький.

Ситуацію ускладнює і той факт, що пропозиція повністю покриває існуючий попит, а на зростання обсягу ринку розраховувати не доводиться (за різними оцінками насіння на сьогоднішній день вживають 85-90% жителів України). Тому, щоб виділитися на тлі конкурентів, гравцям не просто бажано, а життєво необхідно використовувати нестандартні ходи і прийоми.

Складності позиціонування продукту

З усього вищесказаного можна виділити ті труднощі, з якими доведеться зіткнутися кожному підприємцю-початківцю працювати на ринку обсмажування насіння соняшнику.

Відсутність значимих відмінних властивостей продукту. Наприклад, виробники таких снеків, як сухарики або горішки можуть експериментувати зі спеціями і різновидами вихідного продукту. Смажені насіння не можуть дати підприємцю подібної можливості.
Широта потенційної аудиторії, що означає складність завдання для маркетолога, адже продукт має привернути увагу максимально можливої кількості споживачів різної статі, віку, соціального статусу і т. д.
Неможливість збільшення ринку збуту, а значить, завоювання споживачів, виключно за рахунок конкурентів.
Виникає закономірне питання: а чи варто взагалі зв’язуватися з ринком, близьким до насичення? Однозначно варто, адже сьогодні його обсяг оцінюється в 1,4 млрд. доларів!

Семечкомат «Стожар»: надійний спосіб завоювати аудиторію

Всі виробники обсмажених насіння позиціонують свій продукт, як самий якісний, смачний і доступний за ціною. Але українська компанія «ЮниВендинг» пропонує підприємцям піти ще далі: використовувати інновації, що зачіпають не тільки процес приготування продукту, але і його реалізацію. Так з’явився перший і поки єдиний у своєму роді вендінговий автомат – семечкомат UV-2-15 “Стожар”.

Принцип його дії простий: клієнт кладе гроші в банкното – або монетоприймач, вибирає один з 2 варіантів розфасовки: «Насіння з додатковим стаканчиком для лушпиння» – так творці обладнання намагаються спростувати стереотип «некультурного» споживанні продукту, і «Насіння з кришечкою» для тих, хто не планує насолоджуватися смаком снека прямо зараз.

Далі автомат все зробить сам: видасть 2, з’єднаних між собою, стаканчика, кришечку – якщо клієнтом був обраний другий варіант розфасовки; обжарит порцію насіння (приблизно 50 грамів) в потоці гарячого повітря, температура якого досягає 190°С, і акуратно насипле продукт в стаканчик.

Переваги семечкомата перед традиційною продажем фасованого продуктунасіння

Смак. Кожен, хто хоч раз смажив насіння самостійно, знає, що свіжоприготований продукт в рази смачніше фасованого. А оскільки смак є визначальним чинником популярності снека, сумніватися в затребуваності семечкоматов не доводиться.
Повністю автоматизований процес приготування та продажу. Обслуговування семечкомата не представляє ніяких труднощів: достатньо лише вчасно наповнювати бункер сирими насінням, і не забувати про стаканчиках і кришечці. Втім, забути не вийде: семечкомат забезпечений GSM-модулем, і про будь неполадки повідомить оператора за допомогою SMS-повідомлення. Крім того, власник автомата в будь-який момент може запросити онлайн-звіт про продаж і кількості інгредієнтів.
Можливість додаткового заробітку на розміщенні реклами. Семечкомат «Стожар» оснащений мультимедійним екраном, на якому, поки клієнт очікує виконання замовлення, можуть транслюватися відео та музичні фрагменти.
Істотна економія на оплаті праці працівників. Як і будь вендінгове обладнання, семечкомат не потребує безперервному контролі з боку оператора. Так, за твердженням виробників, один співробітник може впоратися з обслуговуванням 15-20 автоматів, розташованих в одному населеному пункті.

Рекомендовані місця розміщення

Враховуючи широту потенційної аудиторії, єдиний фактор, на який слід звертати увагу при виборі місця розміщення – висока прохідність. Важливо і те, що семечкомат має антивандальним корпусом, і може бути встановлений як всередині приміщення, так і зовні. Таким чином, рекомендовані місця розміщення устаткування:

  • вокзали;
  • станції метро;
  • зупинки громадського транспорту;
  • підземні переходи;
  • транспортні розв’язки;
  • супермаркети;
  • торгові центри;
  • пляжі;
  • ринки;
  • паркові зони.

Читайте також: Бізнес на кавових автоматах

1 Comment

  1. Pingback: Квіти з вендінгового автомата | Український бізнес портал

Comments are closed.