Тонування вікон

Тонування вікон в квартирах та офісах

тонування выкон в квартиры3Багато з вас напевно багато разів звертали свою увагу на сферу будівельного бізнесу. По актуальності,затребуваності, прибутковості і можливості майбутнього розширення і розвитку з цією сферою може змагатися,хіба що автомобільний бізнес. Сфера будівництва невтрачає своєї актуальності ніколи. Людям потрібні житлові і комерційні будівлі. Людям потрібний ремонт і обслуговування цих будівель. Тому фахівці, працюючі у будівельній і суміжних їй сферах завжди будуть затребувані.
А їх послуги завжди матимуть підвищений попит.
Але, звичайно ж, існують певні обмеження, які перешкоджають бажанню багатьох початківців підприємців зайнятися будівельним бізнесом. В першу чергу, це фінансові вкладення. Як правило, більшість сфер будівельного бізнесу вимагають серйозних інвестицій на старті. Природно, у новачків, у більшості випадків, таких грошей немає.
На щастя, не усі сфери будівництва супроводжуються великими вкладеннями на початку запуску бізнесу. Є тут і такі ідеї бізнесу, які вимагають незначних вкладень.Нерідко ці вкладення обчислюються декількома тисячами доларів. А іноді, і того менше.
Сьогодні ми розповімо про одну таку ідею будівельного бізнесу. Це послуга. Вона проста в реалізації. Вона невимагає великих вкладень на старті. А ще вона дуже актуальна і затребувана на ринку. Мова піде про послугу тонування вікон квартир і офісів.
Ви напевно багато разів бачили будівлі (як правило, це стосується комерційних установ), вікна яких затонированы. Це може бути чорна, коричнева, синя,зелена плівка. А може бути і що-небудь більше екзотичне- наприклад, різні дзеркальні плівки. Вони теж можуть мати масу кольорів і відтінків.
Погодьтеся, адже ви багато разів зустрічали подібні вікна у своєму місті? Ось тільки мало хто з вас замислювався,що тонування вікон будівель – це цілком реальна ідея бізнесу, яку під силу реалізувати практично кожному.Треба лише набратися терпіння і трохи поекспериментувати із стеклами власної квартири. А далі- можна пропонувати свої послуги ринку. І непогано на цьому заробляти.

Портрет потенційного клієнта

Коли мова заходить про тонування стекол у будівлях,чомусь на розум відразу ж приходять різні комерційні організації. Але ж на ділі, тонування актуально і для вікон житлових будинків або квартир. Адже це не просто данина моді і бажання надати незвичайному зовнішньому вигляду будівлі. Тонування – це дуже корисна функція. Особливо в окремих випадках.
Найчастіше, тонування вікон замовляють організації або приватні особи, офіси або квартири яких знаходяться на південній стороні будівель. Південна сторона – дуже високо цінується. Частенько, квартири, розташовані на південній стороні, оцінюються вище, ніж сусідні, вікна яких, дивляться на північ. Але є тут і один мінус.
У літній час (та і не тільки в літнє) в південні окна потрапляє надто багато сонячного світла. По-перше, в приміщенні стає нестерпно жарко. Адже далеко не всі добре переносять штучне кондиціонування. По-друге, в таких приміщеннях дуже ясно. Наприклад, в офісах, це може заважати роботі. По-третє, від яскравого світла може псуватися поверхня меблів, шпалер, підлогових покриттів.
Звичайно ж, існують різні штори, жалюзі і так далі. Але ж не усім хочеться закривати прекрасний вид з вікна. Ось тут-то на допомогу і приходить плівка для тонування вікон.
Також вашими потенційними клієнтами стануть власники офісів і жител, що знаходяться на перших поверхах будівель. Ну не люблять наші громадяни, коли хтось заглядає в їх вікна. Точно так, як і наші люди обожнюють заглядати в “відкриті” вікна. Ось вам і ще одна цільова аудиторія.
Звичайно ж, сюди ж треба додати і тих, хто просто хоче додати своєму дому, квартирі або офісу незвичайний,стильний, солідний вид. У цій справі тонування теж буде дуже актуальним.

Яка буває плівка ?

Перш ніж перейти безпосередньо до ідеї бізнесу тонування вікон, треба трохи розібратися у витратних матеріалах. А саме в тонувальних плівках, які використовуються для вікон будівель і споруд. Ці плівки розрізняються не лише на вигляд і відбиваючим властивостям (багато забарвлень, матові,глянсові, дзеркальні варіанти), але і за призначенням.

Декоративні плівки для вікон

Такі плівки мають малу міру прозорості. Тому рідко годяться для застосування для зовнішніх вікон. Вони частіше застосовуються для декорування внутрішніх елементів інтер’єру. Наприклад,для дверей, скляних перегородок, якихось ширм, панелейі меблів.

Удароміцні плівки для вікон

Застосовуються там, де існує високий ризик руйнування вікна або скляних дверей. Такі плівки мають багатошарову структуру. За рахунок декількох шарів, вони значно зміцнюють скляну конструкцію. І навіть у разі її руйнування, осколки залишаються на плівці, а не розлітаються по сторонах.Також існують надпотужні броньовані плівки. Але це вже зовсім інша історія.

Сонцезахисні плівки для вікон

Це як раз той самий матеріал,який ви найчастіше застосовуватимете у своїй бізнес-практиці. Саме тонування вікон сонцезахисними плівками найчастіше замовляють клієнти. Такі плівки можуть мати практично будь-яке забарвлення. Вони можуть бути матовими, глянсовими, дзеркальними. Вони можуть бути абсолютно непрозорими із зовнішнього боку або ж мати деяку міру прозорості. Але найголовніше -вони прекрасно захищають приміщення від ультрафіолетових променів, радіації і перегрівання. А ще – від чужих непотрібних поглядів.

Як почати свій бізнес на тонуванні вікон?

тонування выкон в квартирыНа самперед, вам знадобиться мінімальний набір інструментів і витратних матеріалів. У кожного тонувальника цей набір буде своїм. Але, у будь-якому випадку, знадобиться невеликий запас плівки, якісь різальні і розгладжуючі інструменти, а також мінімальний набір засобів для миття і знежирення скла. Адже клеїти плівку треба на ретельно очищену поверхню.
Далі треба трохи попрактикувати, щоб навчитися швидко із мінімальними втратами тонувати великі площі скління.Можна розпочати з власної квартири. Далі -запропонувати послуги своїм знайомим і родичам. А коли піднаберетеся досвіду, можна виходити з пропозицією на ринок свого міста.

Просування бізнесу на тонуванні вікон в квартирах і комерційних приміщеннях

Використайте увесь доступний спектр рекламних матеріалів. Підійдуть візитки, флаери, листівки,оголошення на огорожах і стовпах. Не поспішайте купувати дорогі поверхні на рекламних щитах. Краще просто роздрукуйте оголошення і рознесіть їх по поштових скриньках жителям вашого району. Вже після цього напевно вам подзвонять декілька зацікавлених клієнтів.
А далі, далі повинне спрацювати сарафанове радіо, яке приведе до вас десятки, а може бути і сотні клієнтів.Можливо, незабаром вам доведеться розширювати свій бізнес і наймати працівників. Хто знає, куди приведе вас ця затребувана і ще не занадто поширена послуга. Бажаємо успіхів!

Читайте також: створення кімнатних фонтанів