Таємний покупець

Як відкрити агентство таємних покупців

таємний покупецьMystery shopping – особливий напрям в маркетингу. Таємні покупці в якості звичайних відвідувачів магазинів об’єктивно оцінюють рівень обслуговування, відповідність персоналу вимогам власника магазину, дотримання персоналом встановлених правил, інформативність консультацій, стиль спілкування і комфортність перебування в закладі торгівлі.
Підбором таємних покупців займаються спеціальні агентства. Ми розповімо вам, як можна відкрити своє підприємство, що надає ці послуги зацікавленим в поліпшенні якості обслуговування фірмам.
Можливі декілька видів перевірок магазинів mystery shopping
Таємний покупець приходить в магазин або інше підприємство і під виглядом звичайного відвідувача консультується з персоналом і оцінює якість їх роботи.
Телефонний дзвінок. Таємний покупець консультується по телефону, намагаючись з’ясувати питання, що цікавлять його, відносно товарів або послуг.
Починається перевірка, як в першому випадку, але після проведення консультації таємний покупець повідомляє персонал про мету свого візиту, заповнює спеціальну форму (контрольний лист) і завіряє його у керівника підприємства.
Відеозйомка усього процесу консультування і продажу.
Для контролю дотримання внутрішніх правил, що не відносяться прямо до обслуговування покупців,замовляють аудиторські перевірки.
Перевірка з працевлаштуванням. Таємний покупець офіційно влаштовується на роботу на підприємство і спостерігає за діяльністю співробітників.
Цільова аудиторія
Підприємства торгівлі і громадського харчування.
Виробничі підприємства, щоб оцінити попит на продукцію і якість роботи торгових представників.
Компанії банківської або страхової сфери.
Сервісні центри, автозаправки, ремонтні майстерні.
Кампанії, що надають послуги (служба виклику таксі, доставки додому продуктів і т. п.).
Компанії звертаються за послугами таємних агентів не лише для того, щоб оцінити роботу власного персоналу,але і для оцінки роботи конкурентів.
Початкуючій фірмі варто поводитися з пропозицією своїх послуг до невеликих компаній, які зацікавлені в правильній оцінці свого положення на ринку. Великі компанії користуються послугами таємних агентів регулярно і часто займаються цим маркетинговим прийомом самостійно.
Передусім, вивчіть список підприємств у вашому регіоні і виберіть компанії, які можуть зацікавитися вашими послугами. Потім зв’яжіться з керівництвом підприємства або людиною, яка безпосередньо займається організацією обслуговування. Якщо ви зможете переконливо пояснити, наскільки важливі подібні дослідження в розвитку підприємства, вам замовлять перевірку.
Підбір співробітників
Співробітників, які зареєструвалися в агентствах, можна умовно розділити на три групи.
Це люди, які :
Займаються цією діяльністю як основний.
Присвячують цій справі вільний від основного зайняття час, щоб додатково заробити.
Зареєструвалися, але не провели жодної перевірки або провели всього декілька.
Велика частина співробітників відноситься до третього виду – вони тільки числяться в агентстві, не приносячи відчутної користі. Це треба враховувати при складанні бази співробітників. Не хвилюйтеся про те, що ваша база занадто велика. Чим більше співробітників з різноманітними даними за віком, освітньому рівню,соціальному статусу вам вдасться притягнути, тим більший спектр послуг ви зможете охопити.
Ніколи не припиняйте пошук таємних покупців.Використайте усі можливості – інтернет, пресу, біржі по працевлаштуванню, оголошення і рекламу – усі засоби хороші.
Способи спілкування з таємними покупцями
У цьому виді діяльності можливі всього 2 види спілкування із співробітниками агентства :
особисте;
видалене.
Видалене спілкування ефективніше, оскільки зводить до мінімуму вплив людського чинника. Передача усієї інформації відбувається через інтернету.
Як відбувається робота агентства
Коли умови перевірки погоджені із замовником, менеджер агентства публікує їх на сайті. Таємний покупець бачить в особистому кабінеті вакансії і, вибравши одну або декілька, подає заявку.
Менеджер або координатор вибирає кандидата і погоджує із замовником кандидатуру. Таємний покупець розробляє легенду і вивчає анкету, яку йому належить заповнити в результаті перевірки.
Відвідавши об’єкт, агент заповнює анкету, коментує відповіді, прикріплює записи бесід, фотознімки,відеозаписи і ін. Після перевірки в агентстві, анкета спрямовується замовникові або повертається менеджерові, який в спірних випадках приймає рішення про подальші дії. Замовник отримує анкети також чере зсайт агентства.
Оплата послуг
Послуги агентства оплачуються за допомогою безготівкових розрахунків. Агентство розраховується з таємним агентом також через систему переказу грошей або на електронний гаманець. Як правило, оплата відбувається після виконання замовлення і оплати його замовником.
В той час, коли торгові мережі і підприємства торгівлі намагаються притягнути якомога більше покупців, потреб в допомозі таємних покупців збільшується все більше.Компаній, що займаються цим видом послуг явно недостатньо. Це дає підстави вважати цей вид бізнесу перспективним.

Читайте також : Як відкрити кейтерингову кампанію

1 Comment

  1. Pingback: Як заробити на детекторі брехні | Український бізнес портал

Comments are closed.