Свій бізнес за кордоном

Де і як почати свій бізнес за кордоном

 

бизГоловні фактори вибору

Все більша кількість наших співвітчизників замислюються про бізнес за кордоном

На етапі вибору країни, на території якої ви плануєте реалізувати свою справу, важливо пам’ятати, що немає перевірених «рецептів» і шаблонів, які гарантовано приведуть вас до успіху. Адже в кожній конкретній ситуації все залежить від вашої особистої мотивованості, організаторських здібностей і специфіки обраного вами бізнесу. Але існує ряд факторів, які можуть допомогти вам зорієнтуватися і раціонально поглянути на важливі деталі в процесі підготовки до створення власного бізнесу за кордоном. Ось список найважливіших аспектів, на які потрібно звертати увагу:

1. Стабільність політичної обстановки країни.

На даний момент США і Європа знаходяться на першому місці за даним показником. Також сюди можна віднести Канаду, Нову Зеландію та Австралію. У перерахованих країнах можна відкрити будь-який вид легального бізнесу відповідно до місцевих законів, не побоюючись за виникнення несприятливої ​​політичної обстановки.

2. Низький рівень злочинності.

Перш ніж робити рішучі дії, обов’язково потрібно знайти достовірну інформацію про те, як йдуть справи з злочинністю в конкретній державі. Потрібно з’ясувати, наскільки «чисті» і легальні методи ведення бізнесу прийняті за норму в країні. За результатами всесвітнього огляду економічних злочинів від компанії PricewaterhouseCoopers, в Японії та Нідерландах виявлений самий незначний рівень економічної злочинності.

3. Відсутність юридичних перешкод.

Дуже важливо, щоб шлях до створення бізнесу не був ускладнений різного роду бюрократичними процедурами. Приміром, Євросоюз дуже сприятливо ставиться до організації малого та середнього бізнесу. Він допомагає бізнес-іммігрантам уникнути непотрібної тяганини в процесі юридичної реєстрації приватної діяльності. Також найбільш розташовані до прийняття іноземних підприємців такі країни, як Іспанія, Франція і Німеччина. До речі, в останній малий і середній види бізнесу забезпечують до 80% робочих місць. А це є показником досить значною зацікавленості Німеччини в прибувають бізнес-іммігрантів. А в Сполучених Штатах Америки не потрібно ні посвідки на проживання, ні візи. Реєстрація приватної діяльності відбувається онлайн. Підприємцю навіть немає необхідності територіально перебувати в США. Це можна сміливо віднести до переваг.

4. Оцінка вартості бізнесу з урахуванням податкових умов держави.

биз2Приступаючи до вибору країни, потрібно детально вивчити податкове законодавство цієї держави і зробити попередню оцінку вартості бізнесу, покладаючись на отриману інформацію. Якщо підприємець бачить, що йому матеріально не осилити реалізацію своєї справи через високі податків або занадто великих витрат, то найбільш правильним рішенням в подібній ситуації буде пошук іншого варіанту – без великих ризиків.

5. Культурний фактор.

Зважившись на відкриття власної справи за кордоном, ви повинні враховувати схожість і відмінність культурних традицій. На перший погляд цей фактор є не першорядним. Але в результаті він може істотно вплинути на успішність вашої справи. Наприклад, якщо підприємець планує створювати власна справа у такій високорозвиненій країні, як Японія, то йому необхідно бути готовим до того, що суспільство цієї держави дуже монолітно і ізольовано за своєю суттю. Тому європейцеві, дуже складно буде гармонійно вписатися в сформовані підвалини. Саме тому щоб уникнути дискомфорту і непотрібних труднощів у плані адаптації до суспільства, культурі та засадам, необхідно заздалегідь продумувати, де саме вам буде комфортно відкривати бізнес.

На захід чи на схід?

Правильно вибрана діяльність може окупитися на етапі становлення

На перший погляд може здатися, що європейські держави найкраще відповідають названим вище критеріям. Але, при більш ретельному вивченні особливостей, у Європи виявляється кілька істотних мінусів. Вона невелика, а людей в ній проживає дуже багато. Загальне населення 27 Країн, які входять до Євросоюзу становить понад 500 000 000 жителів. Бізнес там широко розвинений. Таким чином, треба бути готовим до високих цін на працю і енергію, а також до нещадної конкуренції. Це головні відмінні характеристики держав Європи від інших країн світу.

Що стосується США, то про них світові фінансові аналітики теж висловлюються досить песимістично. Невже для початку реалізації своєї діяльності за кордоном залишаються лише такі Маловідомі регіони світу, як австралійський і латиноамериканський? І які типи діяльності будуть окупати себе на етапі становлення власної справи? Щоб спробувати відповісти на ці питання, давайте розглянемо найпопулярніші види бізнесу в даний час в деяких державах.

Популярні види бізнесу в різних країнах

1. Філіппіни.
Бізнес -аналитики  давно вже визнали Філіппіни світовою столицею колл-центрів. За результатами Досліджень ринку, компанії, Які пару років тому виїхали туди на заробітки, починали зі штату колл-центру з 30 виготовлення м’якого, а зараз зросли до 200 чоловік. Виручка за 2009 рік становила $ 2000000. До +2012 вона вже досягла $ 3-4 мільйонів. Дані цифри – це прекрасний показник успішного росту і затребуваності цієї сфери діяльності на Філіппінах.

В цілому, вести приватну діяльність у цій державі не так вже й складно. Немає жорстких юридичних обмежень і бюрократичних перешкод. Наприклад, якщо фірма займається інформаційними технологіями і працює на експортне обслуговування клієнтів тільки з Канади, Сполучених Штатів Америки , то власник без зайвих проблем може володіти повним пакетом акцій.

При організації бізнесу на Філіппінах варто звернути увагу на культуру цієї держави. Вона має деякі відмінності від європейських традицій, які варто враховувати. До речі, жителі цієї країни ніколи не відповідають радикальною відмовою на прохання. Їх «може бути» означає наше «ні».

2. Туреччина.

В Туреччині зараз процвітає ресторанний бізнес. Іноземцю не складе великих труднощів відкрити там свій заклад, адже процедура оформлення офіційних документів займає кілька годин. У це складно повірити, враховуючи, що в нашій країні цей процес зайняв би, як мінімум, кілька місяців.

Найскладніша проблема на етапі становлення своєї справи може полягати лише в легалізації іноземного персоналу. Справа в тому, що турецькі бюрократи щиро не розуміють, навіщо везти кваліфікованого бармена і шеф-кухаря, якщо в Туреччині є свої професіонали. Але в цілому процедура легалізації за наявності всіх необхідних документів, оформлених відповідно до місцевим законом, допоможе вирішити і цю проблему.

3. Канада.
Приватна діяльність з виробництва рідкої гуми приносить гарний прибуток тим, хто зважився на бізнес-імміграцію в Канаду. Чому саме цей вид приватного підприємництва так затребуваний в цій країні? Відповідь проста і очевидна – це вигідно! Адже рідка гума долговечней стандартного руберойду при експлуатації. А також вона може успішно застосовуватися не тільки для монтажу бетонних конструкцій і покриття дахів, але і для захисту від корозії басейнів і залізничних вагонів. Таким чином, стає зрозуміло, що Канада вже багато десятиліть широко використовує цей універсальний матеріал. На нього завжди є попит. Тому добре організований бізнес у цій сфері може бути досить успішним. Важливо відзначити, що виробництво гуми вигідно в цій державі і для експортних поставок в інші країни світу.

4. Естонія.
Естонія процвітає за рахунок різних видів бізнесу, які реалізуються на її території. Але найуспішнішим і зарекомендували себе на світовому ринку з вигідного боку вважається виробництво матеріалів для саун і лазень.

В Естонії рівень корупції набагато нижче, ніж у багатьох інших розвинених країнах. Саме тому дозвіл на організацію легального бізнесу добитися абсолютно нескладно. Головне, щоб всі документи були оформлені відповідно до місцевих законів.

Естонці, як відомо, не звикли поспішати. Це виявляється і в їх відношенні до підприємництва. Тому, на думку аналітиків, для динамічного і заповзятливого бізнес-іммігранта в Естонії не буде гідної конкуренції. А значить, у підприємця є всі шанси досягти успіху у своїй справі.

Підсумовуючи все вищесказане, хочеться додати, що успішність того чи іншого бізнесу залежить, звичайно ж, від багатьох факторів, але головні з них – це ваші організаторські здібності, наявність «комерційної жилки» і сильне бажання рухатися вперед, не дивлячись ні на що.

Читайте також: Бізнес за кордоном

Залиште свій коментар

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>