Створення та відновлення репутації в інтернеті

На жаль, у нашому світі до сих пір так прийнято, що думка про людину складають, що називається, «по одягу». Враховують його соціальний статус, положення, освіта, наявність зв’язків і т. д. Від цього нікуди не дітися. Щоб створити свій імідж і свою репутацію, що дуже важливо для бізнесу, потрібні роки.
В інтернеті все трохи по-іншому. Тут, щоб створити про себе позитивну думку не потрібно багато часу, максимум кілька місяців при вмілому підході до справи. А щоб «очорнити» людину, компанію або сайт взагалі потрібно кілька хвилин. Цим і користуються багато нечесних конкурентів, що поробиш, бізнес – штука жорстка, а репутація в інтернеті мінлива, як мінлива дама. А раз репутація зіпсована, треба її відновлювати, адже від цього безпосередньо залежить бізнес.
В Європі компанії, що займаються відновленням репутації в інтернеті, існують, напевно, з тих пір, як підприємницька діяльність «перекочувала» в «мережеві простори». В Україні ця ніша практично порожня, адже відомо, що «хто встиг, той і з’їв»! Великий шматок доходів. Тому раджу уважніше придивитися до цієї бізнес-ідеї – створення або відновлення репутації в інтернеті.

КЛІЄНТИ

Вашими потенційними клієнтами можуть стати:
Знаменитості будь-якого рівня.
Керівники компаній.
Випускники різних навчальних закладів, які мріють про роботу в престижній компанії.
Всі люди, яким не байдужа їхня репутація в інтернеті.

ОРГАНІЗАЦІЯ БІЗНЕСУ

Якщо ви юрист за фахом – чудово, якщо ні, то врахуйте, що починати такий бізнес, взявши в компаньйони або в штат людини з юридичною освітою. Можна залучати такого фахівця час від часу, але, думаю, що роботи буде стільки, що краще все ж найняти юриста на постійну роботу. Все, що вам знадобиться, це вихід в інтернет, вільний час, і грамотна PR-кампанія, яка рекламує ваші послуги.
До речі, багато компаній навіть не підозрюють про те, що у них негативна репутація в інтернеті, дивуючись, чому не йдуть продажу і знизився потік клієнтів. Саме таким компаніям і потрібно пропонувати свою допомогу, попередньо провівши моніторинг репутації фірми в інтернеті, склавши детальний аналітичний звіт, і запропонувавши свої послуги по відновленню репутації.

МЕТОДИ РОБОТИ

Як вже було сказано – шукайте всі негативні відомості про клієнта, які зможете знайти. Чим швидше ви почнете діяти, виявивши негативну інформацію про клієнта в інтернеті, тим більше шансів, що вдасться обійтися «малою кров’ю», вирішити назріваючий конфлікт на початковій стадії, і припинити її подальше поширення. Можна послати людині, що опублікувало негативну інформацію лист, в якому попросити його або видалити свою публікацію, або публічно принести вибачення за опубліковану інформацію не відповідає дійсності, або дати йому можливість «зберегти своє обличчя», і послатися на «помилку»… В листах і очних зустрічах спілкуйтеся завжди ввічливо і коректно. У разі неприйняття вашого «ультиматуму», пригрозіть зверненням в судову інстанцію, тут вам і потрібно юрист. Зверніться до адміністрації інтернет-ресурсу, на якому викладена компрометуюча інформація з проханням видалити небажаний контент. Найчастіше власники сайту охоче йдуть назустріч. Створюйте фальшиві акаунти, зі сторінок яких будете спростовувати негатив, їм залишати позитивні відгуки. Завжди пам’ятайте, що за будь-яке необережне слово доведеться відповідати.

Читайте також: Як репутація допоможе залучити інвестора