Створення інтернет-магазину для корпоративних покупців

Бізнес-план:  створення інтернет-магазину для корпоративних покупців

магазін корпоративних покупцівОсновний напрям бізнесу : торгівля товарами офісного споживання.
Складові інтернет-магазину :
– Комп’ютерна програма;
– Офіс, що забезпечує видалене обслуговування клієнтів;
– Кур’єрська служба.
Не дивлячись на існуючі погляди, інтернет-магазин мало чим відрізняється від звичайнісінького магазину і віртуального в нім не так вже і багато. Розглянемо цей момент детальніше. Інтернет магазин так само як і звичайний потребує бухгалтера, касового апарату,компетентних продавців-консультантів, маркетологів,служби доставки.
Без офісу так само не обійтися, адже розміщувати співробітників десь потрібно, єдине, що він не виконує представницьких функцій, клієнти туди не приїжджають, а значить про особливі витрати для його облаштування піклуватися не доведеться. Важливе в такому офісі -забезпечити роботу комунікаційних засобів.
– Клієнт не має можливості “поторкати” товар;
– Складнощі, пов’язані з доставкою;
– Обмеження в дії продавця на покупця.
Переваги:
– Зниження витрат (на офіс, склад, персонал, запас товарів, персонал, торгові площі );
– Наявність можливості швидко реагувати на потреби покупця.
На початку діяльності бізнесмен має можливість самостійно виконувати ряд функцій : наповнення сайту контентом, прийом замовлень, адміністрування магазину,ведення бухгалтерії, менеджмент закупівель, а так само кур’єрська доставка. У міру розширення магазину, для цих функцій варто наймати окремих працівників. Так само можна співпрацювати з компаніями на аутсорсінге,приміром кур’єрською службою, колл-центром, мати бухгалтера, що “приходить”.
Довідка
Аутсо́рсінг (від англ. outsourcing : (outer – source – using)використання зовнішнього джерела/ресурсу) – передача організацією, на підставі договору, певних бізнес-процесів або виробничих функцій на обслуговування іншої компанії, що спеціалізується у відповідній області.
На відміну від послуг сервісу і підтримки, що мають разовий, епізодичний, випадковий характер і обмежених початком і кінцем, на аутсорсінг передаються зазвичай функції по професійній підтримці без перебійної працездатності окремих систем і інфраструктури на основі тривалого контракту (не менше 1 року). Наявність бізнес-процеса є відмінною рисою аутсорсінга від різних інших форм надання послуг і абонентського обслуговування.
Головним джерелом економії витрат за допомогою аутсорсінга є підвищення ефективності підприємства в цілому і поява можливості звільнити відповідні організаційні, фінансові і людські ресурси, щоб розвивати нові напрями, або сконцентрувати зусилля на існуючих,вимагаючих підвищеної уваги.
В українській підприємницькій практиці на аутсорсінг найчастіше передаються такі функції, як ведення бухгалтерського обліку, забезпечення функціонування офісу, перекладацькі послуги, транспортні послуги,підтримка роботи комп’ютерної мережі і інформаційної інфраструктури, рекламні послуги, забезпечення безпеки.
На думку фахівців Інституту аутсорсінга (OutsourcingInstitute, США), аутсорсінг бізнес-процесів є видом оптимізації діяльності підприємств, що розвивається,причому найбільше зростання спостерігається у сфері фінансів і бухгалтерського обліку.

Відмітимо, що комфортний симпатичний сайт не найважливіше в інтернет-магазині, хоча і є необхідною умовою функціонування бізнесу. В першу чергу мають важливість ефективність таких процесів, як маркетинг,взаємодія з клієнтами, налагоджена логістика.
Аудиторія інтернету постійно розширюється, і є зростання довіри покупців до інтернет-магазинів, але реального успіху можна досягти тільки шляхом добросовісного відношення до роботи і клієнтів. Буде помилкою вважати,що створивши сайт, можна розслабитися і чекати прибутку.
Загалом, перш ніж почати подібний бізнес, зважте всі за і проти, вивчіть більше матеріалу, який зараз можна без зусиль викачати в інтернеті.

Читайте також: Сервіс мікропозик в інтернеті

1 Comment

  1. Pingback: Як залучити великий трафік | Український бізнес портал

Comments are closed.