Страховий магазин

Бізнес-ідея: страховий магазин

стаховий магазинСтраховий магазин – зручна і досить перспективна форма торгівлі різноманітними страховими продуктами, вона добре розвинена і має попит на заході. Страхові компанії створюють різноманітні продукти і програми, а реалізують їх – страхові брокери. На сьогодні в розвинених країнах саме страхових магазинів припадає на частку більше трьох чвертей страхових премій, інша чверть – доля прямих продажів і винагорода агентів.
Умови роботи страхових брокерів ті ж, що і у агентів,тільки ставку вони роблять не на ціну страхового продукту,а на великий асортимент пропозицій від різних компаній.Якщо агент прагне продати продукт саме тієї компанії, від якої отримує комісійні, то брокер пропонує різноманітні продукти великої кількості компаній з розрахунку на те, що клієнт підбере найбільш зручні для себе.
Формати торгівлі страховими продуктами різні, особливої конкуренції між ними немає. Можна продавати поліси тільки своїм знайомим і колегам, можна працювати в пересувних точках, там, де збирається багато потенційних покупців. У разі автостраховок це авторинки, відділення ДАЇ.
А можна відкрити свій окремий страховий офіс в людному місці, щоб люди оцінили переваги його зручного місця розташування, відповідних годин роботи, комфортності самого приміщення, або зробити це прямо в інтернеті:створити зручний калькулятор.
У роботі із страховками є певні тонкощі, враховувати, які треба кожному початкуючому страховому брокерові.
Вигідніше працювати з великими корпоративними клієнтами, які знають, яку послугу хочуть отримати, і можуть оцінити її рівень. Для такого клієнта стаховий магазин2можна вагомо понизити ціну страховки, придбавши її у компанії за номінальною вартістю, а своєю страховою премією розпорядившись з розрахунку на подальшу перспективу.Також можна поступити і з фізичними особами, що купують відразу декілька страхових продуктів: зробити знижку зі своєї винагороди з розрахунку на подальші хороші стосунки і співпрацю.
Для успішної роботи не обов’язкове масштабне по площі приміщення. Зручніший варіант – маленький, але такий,що знаходиться в людному місці офіс. Планувати робочий день страховим брокерам треба з урахуванням того, що клієнти заходять до них зазвичай у свій неробочий час: після закінчення робочого дня.Означає і самим страховикам треба знаходитися на роботі не менше чим до 9 годин вечора. Чим більше клієнтів відвідає офіс, тим більше виявиться дохід, що складається з комісійних.
Усі домовленості, зроблені усно, або по телефону, слід обов’язково закріплювати на папері, це виключить виникнення суперечних ситуацій.

Читайте також: Страхування відповідальності