Старт у бізнесі

Важливі питання перед стартом у бізнес

питання перед стартом в бизнес2Усі книги і статті стосовно теми підприємництва, можна умовно розділити на 3 частини. Перші дають рекомендації про те, як правильно почати свою справу, другі – як правильно вивести його на максимально прибутковий рівень і утримати, і нарешті, треті – як безвтрат піти з арени “згасаючого” бізнесу і перейти на новий рівень.На жаль, тільки одиницям вдається практикувати другу і третю частині.
Більшість (в основному початкуючих) підприємців настільки спалахують ідеями бути фінансово незалежними і стати тими самими “дядьками”, на яких усі працюють, що забувають проаналізувати найважливіші питання, відповіді на яких дають деяку гарантію успіху. Ми виділили 11 найбільш значимих пунктів, на яких треба загострити увагу початкуючим бізнесменам. Отже, почнемо.
Навіщо мені власна справа?
Гроші, машини за ціною яхт, кубінські сигари, коньяк Arcana і інші “принади” життя – ось навіщо йдуть в підприємництво багато молодих людей. Жоден автор бізнес-книг, що поважає себе, не ставив це на перший план. Успішні підприємці в першу чергу отримують моральне задоволення від роботи, від вдалого продажу,угоди і навіть від досконалої помилки! Власне підприємництво – довга, стресова і важка робота, тому ті,хто йдуть туди з бажання самореалізуватися, а не через гроші, успішно вестимуть справи.
Чи готовий я?
Дисципліна, організованість, відповідальність, упевненість в собі, тверезість розуму, готовність до жертв, уміння бити в ціль – ці особові якості важливий ресурс, як на початку,так і на всьому протязі роботи бізнесу. Особливо важливо уміти бити в ціль. Накопичилося не мало прикладів, де люди без особливих можливостей і талантів, домагалися поставлених цілей, залізною волею.
Що треба споживачеві в цей період часу і на цій території?
Не будете ж ви навмання починати справу. Треба проводити дослідження конкурентів, споживачів і розрахувати місткість ринку. У цьому вам допоможуть опитування, спостереження, експерименти і інші види маркетингових заходів.
Чим я займатимуся?
Ідея має бути оригінальною, доречною і перспективною.Тут більше додати нічого. 3 критерії ясно говорять самі засебе.
Скільки знадобиться коштів?
Необхідно порахувати гроші на дослідження ринку,реєстрацію бізнесу, оренду приміщення, ремонт,закупівлю устаткування і товарів, зарплату продавцям, бухгалтерові, менеджерам і інше. Причому усе це тільки загальні стартові витрати. Необхідно також підрахувати щомісячні витрати і встановити грошову планку, якою треба триматися, інакше справа піде на спад.
питання перед стартом в бизнесСтратегія бізнесу?
Яким чином ви “завоюєте” любов споживача? Може, ви реалізовуватимете товари для певного сегменту. Чи створите таку технологічну базу і систему збуту, яка дозволить понизити витрати при виробництві, і відповідно ціну на ваш продукт. Чи зробите себе професіоналом впевній області товарів.
Які ваші конкурентні переваги?Подумайте про це. Які ризики?
Підприємницька діяльність на ринку схожа на човен під час шторму. Необхідно акцентувати увагу на тій стороні борту, яка найуразливіша або слабо піддається контролю.
Реклама!
Двигун торгівлі, який усупереч стереотипам може бути надзвичайно ефективним і навіть дешевим. Листівки в під’їзди і реклама в інтернеті (форуми, соціальні мережі),за умови якісно складеного тексту, допоможуть почати формувати вам клієнтську базу і в майбутньому стати успішним бізнесменом.
Позиціонування (PR)!
Може бути у вас найсмачніше м’ясо, або найкрасивіші продавщиці, або найдешевше молоко? Ким ви будете в очах покупців? Це чистий аркуш, який ви можете або розфарбувати, або забруднити. Вибір за вами.
Ходи відступу?
Ніколи не можна передбачити абсолютно все. Особливо новачкам. Тому важливо заздалегідь продумати як без зайвих витрат можна “згорнути” бізнес або перейти на що-небудь нове.
Що робити у разі успіху?
Дивно, але це навіть значиміше, ніж продумати ходи відступу. Якщо заробіток набирає оберти, клієнтська база поповнюється і обставини вимагають негайних дій,важливо бути заздалегідь до цього готовим. А взагалі, цей пункт має бути детально прописаний у бізнес-плані.
Відповіді на ці питання наблизять вас до головних особливостей у свідомості бізнесмена – готовність до ризику і бажання працювати. Але для цього потрібні непросто відповіді, але і дії. Працюйте дорогі друзі, і результати не змусять себе чекати.

Читайте також: Пошук бізнес-ідеї

3 Comments

  1. Pingback: Заправка картріджів | Український бізнес портал

  2. Pingback: Як заробити гроші. (частина 2) | Український бізнес портал

  3. Pingback: Які якості потрібні для організації свого бізнесу? | Український бізнес портал

Comments are closed.