Спортивне харчування як цікава ідея для бізнесу

Питання спортивного харчування все більше набирають свою актуальність на вітчизняному ринку. Попиту на таку продукцію пояснюється модою на бодібілдинг, що прийшов із заходу. Щоб наростити м’язову масу і підвищити швидкість метаболічного обміну речовин, впливає на спалювання жирових відкладень, шанувальники різних видів спорту стали віддавати перевагу такому харчуванню.

В даний час на сучасному ринку представлена широка лінійка спортивного харчування. Придбати даний товар можливо не тільки у закладах для занять спортом, але і в спеціалізованих місцях продажу. Нерідко необхідне можна купити в інтернет-магазинах.sportivnoe_pitanie_2612

Раціональне розміщення магазину спортхарчування

Безумовно, що вигідним буде місце розташування магазину спортивного харчування поряд із спортивними центрами, фітнес-клубами і тренажерними залами. Хорошим вибором буде місце при магазині спорттоварів, але попередньо слід проаналізувати активність конкурентів.

Для початківців бізнесменом поряд з відкриттям торгової точки необхідно подбати про відкриття інтернет-ресурсаса метою просування даного товару. Ефективна робота інтернет – магазину передбачає створення каталогу продукції і продуманої системи по доставці спортивного харчування.

Товарні позиції

Асортимент пропонованих товарів також слід ретельно проаналізувати. Наявності коштів тільки для зниження ваги і нарощування м’язів буде недостатнім. Не слід забувати про добавки (протеїни, кератины) і вітаміни.

Також слід врахувати препарати, застосування яких спрямовано для зміцнення кісткових і м’язових тканин. Вони містять таку кількість мінеральних речовин, яка потрібна не тільки для спортсменів, але і для дитячого підростаючого організму. У цьому віці потреба у мінералах підвищена.

Основні товарні позиції:

  • спалювачі жирових відкладень;
  • молочні суміші;
  • послетренировочные препарати;
  • протеїни;
  • вуглеводно-білкові суміші;
  • енергетичні соки.
    Як правило, покупці приходять цілеспрямовано в магазин спортхарчування за певною продукцією. Не рідкісними будуть і нові відвідувачі. Для них цікавими виявиться спеціалізована література, диски з тренуваннями або режимами живлення. Поблизу вітрин слід розмістити банери з інформацією про популярні товари з метою залучення постійних клієнтів. Щоб все стало зрозуміліше, можна перейти на інтернет сторінку, де є можливість купити вітаміни. Це один з прикладів спеціалізованого спортивного харчування для професійних атлетів. Наявність товару в асортименті приверне додаткову цільову аудиторію.

Питання співпраці

Практика показує, що взаємодія з регіональними представниками з постачання спортивного харчування, виявляється невигідним для підприємця. Прийнятним методом співпраці буде укладення домовленостей про постачання з зарекомендували себе на ринку дистриб’юторами. Незайвим буде врахувати те, що при постійному співробітництві вони дають відчутну знижку на товар. У процесі становлення бізнесу можна відрегулювати питання про прямі постачання з закордону.

Яким має бути штат співробітників

У торговельній точці з продажу спортивного харчування повинен працювати продавець-консультант, який може вивчити асортимент продукції, знати склад і властивості препаратів, їх відмінності. При спілкуванні з клієнтами продавець повинен вміти пояснити принципи молекулярної медицини, на яких базується спортживлення. При частковій зайнятості варто залучити до роботи бухгалтера, а прибирання приміщень довірити клінінгової компанії.

Коли чекати окупності бізнесу

Робота з офіційними дистриб’юторами дає можливість реалізовувати націнку до 50-70%. Це непоганий результат для бізнесу. Плюсом є відсутність великого числа суперників на даному терені. Враховуючи те, що даний вид діяльності може принести відчутну прибутковість при наявності високого товарообігу, акцент все ж робиться на залучення і утримання постійних клієнтів.

Стартовий капітал для початкової роботи магазину складає приблизно 7000 доларів, з них:

  • ремонтні роботи – 1 тисяча доларів;
  • купівля торгового обладнання – 1 тисяча доларів;
  • вартість початкової партії товару – 4 тисячі доларів;
  • створення сайту – 1 тисяча доларів;
    До постійних витрат можна віднести (в місяць):
  • лізинг приміщень – 100-500 доларів;
  • зарплата співробітників – 500-1000 доларів;
  • розкрутка та підтримка інтернет-ресурсу – 100-500 доларів;
  • клінінг – 100 доларів.
    Враховуючи невисокі початкові фінансові вкладення, час окупності бізнесу складе від півроку до року.

На даному етапі ринок спортивного харчування починає набирати свої обороти і має перспективи. Але дана продукція розрахована на обмежене коло споживачів, у зв’язку з чим не потрібно розраховувати на великі показники прибутку від діяльності магазину спортивного харчування.

Взято з сайту  fdlx.com

Читайте також: чи зможе ізраїльська косметика замінити французьку

2 Comments

  1. Pingback: Фитнес-тренер на дому | Український бізнес портал

  2. Pingback: Виробництво питної води | Український бізнес портал

Comments are closed.