Що краще на CPA- ринку?

сра2З чого стартувати початківцям арбитражникам при роботі з CPA.

Що таке СРА (Cost Per Action з англ.мови ціна за дію) – модель оплати інтернет-реклами, при якій оплачуються тільки певні дії користувачів на сайті рекламодавця. CPA- модель є одним з самих економічно ефективних варіантів оплати реклами, оскільки рекламодавець платить не за покази або кліки, ефективність яких украй складно виміряти, а за конкретних споживачів, що підтвердили інтерес до продукту цільовими діями..
Мережа СРА як вона працює, як можна заробити на СРА ринку, як визначити хорошу по функціональності мережу, з чого починати початківцеві арбитражнику і які рекламні тематики найприбутковіші -це і багато інше, вивчається СРА ринок разом.
Це поняття з’явилося вже досить давно. Ще з першою появою інтернет-магазинів і різних партнерських програм.Сьогодні цей напрям приносить непоганий прибуток.Робота з CPA мережами включає діяльність рекламодавця і партнера. Творець реклами розміщує певну пропозиція для клієнтів, виконання конкретної дії (купівлю товару, реєстрацію, участь в опитуванні та ін.), що має на увазі, а партнер – отримує прибуток за кожну виконану користувачем дію.

Як заробляють за допомогою CPA мереж?

Щоб успішно рекламувати і реалізовувати свої товари і послуги рекламодавцеві необхідно співпрацювати з CPA мережами. Така мережа збирає усіх, хто займається рекламою і залученням клієнтів, а за послуги, що робляться, стягує певну плату. Так рекламодавець отримує клієнта, а партнери (CPA мережа, вебмастер) отримують свій прибуток.
Цільова дія, яку повинен вчинити користувач, повинна підтверджувати його зацікавленість в товарі або послузі.Це може бути безпосередньо купівля товару або оформлення замовлення, перегляд окремих сторінок,скачування файлу, перегляд відео і так далі
Варто відмітити, що партнери – вебмайстра, отримують прибуток не лише за кожну виконану користувачем цільову дію, але і за залучення нових партнерів, які рекламуватимуть ресурси мережі. В даному випадку працює партнерська або реферальная програма.

Як визначити хороший сервіс? Функціональність CPA мереж.

Хороші CPA мережі відрізняються рядом переваг по функціоналу і характеристикам.
Отже, ось вони, у будь-якій надійній мережі ведеться політика:
– додавання нових рекламодавців і підтримка вже зареєстрованих користувачів мережі;
– залучення союзників і партнерів, які допомагатимуть рекламодавцям в досягненні цілей;
– професійне консультування з боку служби підтримки;
– відстежування трафіку, з метою запобігання шахрайським діям з обох боків;
– виставляння прозорої і вигідної схеми платежів для кожного партнера.

сраЗ чого стартувати початківцям арбитражникам при роботі з CPA?

Перш ніж приступити до роботи необхідно дозволити усістратегічні моменти.
Перше – вибрати тематику. Максимально просто стартувати в розважальній тематиці. Це можуть бути соціальні мережі, online ігри, розіграші, промо-акции та ін.
Друге – трафік. Вибір трафіку залежатиме від характеристик цільової аудиторії (стать, вік, інтереси,дохід, місце проживання та ін.).
Третє – джерела трафіку. Вам необхідно визначити свою цільову аудиторію, і зрозуміти які ресурси можуть бути її джерелами. Полегшити завдання можуть тематичні CPA мережі.
Важливо, перед стартом, вивчити своїх конкурентів, знати,що зараз в тренді і користується популярністю. Зробити це не складно. Проглянути оголошення конкурентів,відшукати популярні тези, знайти трендовий товар,який має попит, і багато що інше ви зможете за допомогою функціонала сервісу AdvanceTS.
Наступний крок – це вибір відповідних мереж.
Мереж досить багато і вибір великий, перш ніж вибрати ту або іншу мережу, ретельно вивчите її пропозиції.

З чого стартувати початківцям арбитражникам?

Основні ніші на CPA ринку

Найпривабливіші і прибуткові ніші в CPA мережах наступні:
1. Банківська або фінансова ніша
Фінансові офферы (рекламодавці, працюючі в CPA системах) платять вебмастерам за кожного залученого клієнта, який оформить дебітову або кредитну карту,оформить кредит або вчинити інші дії.
2. Онлайн гри
Друга по прибутковості ніша. У цій сфері зосереджено величезну кількість трафіку, людей тих, хто захоплюються онлайн іграми мільйони. Розмір виплат в цій сфері невеликий, але хороший прибуток виходить за рахунок великої кількості гравців.
3. Інтернет-магазини
Онлайн магазини одягу, дитячих товарів, сувенірів і так далі оплата роботи вебмайстерів здійснюється по одній з трьох схем :
– за підтверджене замовлення – коли клієнт переходить по партнерському посиланню, здійснює замовлення,вебмайстр отримує свій відсоток;
– за реєстрацію – після того, як клієнт підтвердить реєстрацію в інтернет-магазині, вебмайстру нараховується оплата;
– за повторні покупки – коли клієнт здійснює декілька покупок в одному і тому ж магазині, вебмайстр отримує свої підвищені комісійні.
4. Інфопродукти
Нові методики схуднення, лікування хвороб, курси по заробітку в Інтернеті або підвищенню мотивації співробітників – найпоширеніші інфопродукти. Вони ненайякісніші, але, проте, користуються популярністю і приносять не малий прибуток.
5. Інші ніші
У цю нішу можна включити такі сфери: послуги освіти,туристичних фірм, сайти знайомств, провайдери та ін.
Як бачимо, ринок CPA включає практично усі сфери життя, і Ви можете вибрати будь-яку нішу для заробітку.

CPA мережі : можливості і обмеження

По досвіду і статистиці далеко не кожна тематика матиме попит і приносити прибуток. Отже, що йде і що не йде вCPA- мережах?
Не йде або йде погано:
1.Будь-які товари і послуги, орієнтований на бізнес.
У наслідок вузької цільової аудиторії.
2. Неексклюзивні товари високої цінової категорії
Наприклад, ювелірні прикраси і тому подібне. Причини -вузька цільова аудиторія, і продажі тут “холодні”. Людина,що вибирає собі автомобіль, не здійснює імпульсивних покупок, його дії продумані і є результатом довго аналізу.
3. Сезонні товари
Такі товари актуальні як правила всього 1 місяць в році.
4. Банківські вклади
Набагато краще йдуть кредити – люди більше люблять отримувати гроші, чим віддавати.
Йде і йде добре:
1. Заробіток в Інтернеті
2. Оформлення кредитів
3. Освіта
4. Спорт
5. Інтернет-магазини одягу
6. Онлайн-ігри
7. Інфопродукти
8. Туризм
9. Инсталлы програм
10. Безкоштовні мобільні застосування

Читайте також: Інфобізнес

1 Comment

  1. Pingback: Монетизація трафіку. | Український бізнес портал

Comments are closed.