Салон краси для чоловіків

салон для мужчин2Салон краси для чоловіків – модна бізнес-ідея

Для того, щоб досягти успіху у бізнесі, треба увміти мислити нестандартно. Наприклад, не ділити бізнес-ідеї на”чоловічі” і “жіночі”.
І якщо жінок сьогодні все частіше можна зустріти на силових програмах фітнес-центрів і на тренуваннях секцій бойових мистецтв, то чом би не використати традиційні інтереси прекрасної статі для того, щоб заробити на чоловіках. Наприклад, цілком успішною бізнес ідеєю може послужити рішення відкрити чоловічий салон краси.
Ця ідея для бізнесу звучить дещо несподівано, але тільки на перший погляд. За статистикою, зверху 40% чоловіків в віці 35-50 років дуже ретельно піклуються про свою зовнішність, причому порядку 20% них не проти навіть погодитися на пластичну операцію, а більше половини із задоволенням би регулярно відвідували салони краси, але з тих або інших причин соромляться це робити.
І справа зовсім не в грошовому аспекті проблеми – як правило, ті чоловіки, які усвідомлюють проблеми своєї зовнішності і хотіли б їх виправити, цілком в змозі за це заплатити. Так що на тлі солідного попиту (правда,здебільшого, прихованого) все, як не дивно, упирається в недолік пропозиції подібних послуг. Вірніше – в практично повну відсутність спеціалізованих салонів краси для чоловіків.
Велика клієнтська аудиторія для їх послуг сьогодні в наявності навіть в Україні: багато наших співвітчизників(цілком традиційній орієнтації) люблять засмагати в солярії,вважають за краще робити манікюр, де які не відмовилися б від регулярного чищення особи і видалення не бажаного волосся, але просто не можуть змусити себе зайти для цього в традиційний салон, переповнений жінками.
І при цьому ваші потенційні клієнти готові платити за якісне задоволення своїх бажань, причому платити за ті ж процедури дорожче, ніж жінки.
Проте перш ніж приступати до реалізації цієї цікавої і перспективної бізнес-ідеї, вам слід врахувати безліч деталей,для чого вам припаде з особливою увагою підійти до складання бізнес-плану салону краси для чоловіків.
Варто відмітити, що головною маркетинговою особливістю цього бізнесу є його позиціонування як комплексу ексклюзивних послуг для справжніх чоловіків.
салон для мужчинДосліджуйте усі можливості придбання франшизи на торгівлю товарами відомих “чоловічих” марок – це допоможе вам на стартовому етапі, а, крім того, послужить своєрідною “родзинкою” вашого салону.
Крім того, представляється доцільним встановити контакти з власниками фітнес-центрів, тренажерних залів і т. п. -для створення філій вашого бізнесу на їх базі і використанню усіх переваг комплексного обслуговування вже готових клієнтських груп.
Ретельно підійдіть до формування цінової політики вашого підприємства. Пам’ятайте, що вам доведеться позиціонувати його послуги як ексклюзивні, що саме по собі припускає досить високі ціни, проте не перегніть палицю (особливо на початковому етапі) – вартість послуг не лише повинна притягати солідних платоспроможних клієнтів, але і відповідати їх якості і асортименту.
Оскільки подібний ринок в Україні доки практично не розвинений, вам доведеться проводити “польові”маркетингові дослідження в сусідній Росії або в далекому зарубіжжі (головним інструментом при цьому послужить,звичайно ж, інтернет).
До речі, про інтернет – не забудьте про створення,оптимізацію і просування спеціалізованого сайту, присвяченому вашому закладу, адже більшість ваших потенційних клієнтів буквально “живуть” в Мережі.
Постарайтеся не братися відразу за увесь широкий спектр косметичних послуг, відомих вам по дамських салонах краси. “Промацайте” ринок. Розпочніть із стандартного набору: стрижки, манікюр, педикюр, масаж обличчя, солярій і поступово розширюйте їх асортимент залежно від попиту.
Зверніть увагу на підбір персоналу. Намагайтеся притягати виключно ліцензованих фахівців – таким чиномви отримаєте подвійний виграш: по-перше, упевненість в тому, що відвідувачі вашого салону отримують виключно якісне обслуговування, а по-друге, початкову базу клієнтів,яких досвідчені майстри так чи інакше “приведуть” за собою.
Що треба спершу
Для успішного відкриття і розвитку чоловічого салону краси вам знадобляться:
ефективний бізнес-план з ретельно продуманою маркетинговою складовою;
приміщення для салону (на перших порах можлива оренда) і устаткування для нього;
косметична продукція (для використання і продажу клієнтам);
досвідчений персонал;
спеціалізований веб-сайт для вашого закладу.
Плюси бізнесу
1.Успешні чоловіки готові будуть платити будь-які гроші за послуги ексклюзивного салону, призначеного спеціально для них.
2.Для старту подібного підприємства можна купити франшизу (наприклад, у провідних виробників косметики /аксесуарів для чоловіків)
3.Це бізнес з категорії “вічних” – адже навіть у разі повторення кризи, підприємства, орієнтовані на V.I.P.обслуговування втрачають клієнтів в останню чергу.
4.Широкі можливості для розширення і диверсифікації роботи компанії, за рахунок пропозиції додаткових послуг і товарів.
І мінуси
1.Необхідність досить серйозних початкових інвестицій.
2.Достатньо тривалий час для формування широкої клієнтської групи.
Як бачимо, переваг бізнесу на організації салону краси для чоловіків, значно менше, ніж недоліків, так що бажаємо вам успішно реалізувати їх на практиці. Удачі вам в новому бізнесі!

Читайте також: Школа краси для жінок