Рибацький магазин

Як відкрити рибацький магазин

Оформлення бізнесу

рыбалкаБудь-яке торговельне підприємство для свого відкриття вимагає оформлення цілого ряду документів. Щоб ваш бізнес був юридично правильно оформлений, потрібно:
зареєструвати ПП;
відкрити рахунок в одному з банків;
визначитися з вибором системи оподаткування податками і їх сплати;
отримати коди в Держкомітеті по статистиці;
укласти договір оренди приміщення, якщо ви не маєте свідоцтва про власність на це приміщення;
врегулювати відносини з пожежниками і представниками санстанції;
укласти договір на періодичний вивіз сміття.

Формат вашого магазину і підбір приміщення

Формат, в якому працюватиме ваш магазин рибацьких товарів, багато в чому залежить від тих коштів, які ви в нього вкладаєте.

Так, для початківців цілком підійде такий бюджетний варіант, як відкриття відділу у великому магазині, наприклад, товарів для полювання або спортивних товарів. При цьому доведеться вносити плату за оренду приміщення.

Формат Інтернет-магазину передбачає мінімальний рівень витрат. Щоб створити і якісно оформити сайт, знадобиться від 300 до 1000 доларів, щомісячне обслуговування потребують 250-500 доларів.

Традиційний формат магазину, як і будь торгової точки, потребують оренди або будівництва окремого приміщення. Цей магазин може бути як неспеціалізованим, так і спеціалізованим в частині фірм-виробників. Вища з можливих цілей у цьому бізнесі – це відкриття по місту мережі фірмових  риболовних магазинів.

При виборі хорошого місця для магазину треба врахувати його помітність для багатьох потенційних покупців. Обов’язково потрібно яскрава, що світиться, добре читається вивіска. Треба продумати і оформлення магазину: це місце, куди заходитимуть любителі природи і риболовлі, що треба підкреслювати не тільки багатим асортиментом, але і привабливим для покупців дизайном.

Персонал

Для магазину потрібні керуючий, бухгалтер і продавці, яких вибирати треба особливо уважно: кожен продавець повинен не просто добре знати асортимент товарів, а й особливості їх використання, секрети рибальства. Продавець повинен сам бути любителем рибного лову, щоб зуміти дати добру пораду покупцям. Він і своїх знайомих в магазин приверне, які теж цікавляться рибалкою.

Асортимент

Склад асортименту – це важливе питання при відкритті будь-якого магазину. У великій панорамі рибальських снастей бувають товари, необхідні в першу чергу, і другорядної важливості. Магазин може мати товарів десятки тисяч.

Рибацький асортимент можна розділити по групах:

рыбалка2Основні рибальські товари, до яких відносяться вудки, спінінги, котушки тощо.;
витратні матеріали – наживка, прикормка, волосінь, блешні, поплавки, гачки та аналогічні товари;
товари супутні – човни, захисні костюми, ємності, в яких зберігається спорядження, намети, мішки спальні, книги, диски та журнали для рибалок.
Ці товари приносять різний дохід: перша група – 60%, друга – 30% і третя – 10%. Спираючись на ці цифри, можна формувати склад асортименту за кількістю. Треба враховувати, що людина не кожен місяць, і навіть не щороку купує товари першої групи, а оскільки ці товари – найбільш дохідні, то необхідно працювати над розширенням складу покупців.

Серед імпортних фірм основними постачальниками товарів до нашої країни є Balzer, Shimano і Шекспір, які добре знайомі покупцям. Щоб придбати товари такої фірми, треба налагодити відносини з її постачальником-представником.

Залежно від товару, націнка може коливатися від 30 до 100%. Наприклад, семиграммовая джиг-голівка при оптовій закупівлі коштує 20 центів, а в Інтернет-магазині – 76 центів. Одіннадцатиграммовий вантаж падіння постріл оптом на базі продається за три штуки по 78 центів, а в магазині – по 3,65 долара.

Просування товару

Стимулювати збут можна по-різному. У спеціалізованих журналах, на телебаченні і на Інтернет-сайтах можна розміщувати рекламу. Може виявитися цікавою ідея відкрити на базі магазину клуб любителів риболовлі або об’єднати організаторів подібних спільнот всього міста. Для залучення завзятих рибалок можна показувати відеоматеріали, які розповідають про нове обладнання. Можна влаштовувати розпродажі до свят, конкурси, встановити знижки для постійних клієнтів.

Обсяг інвестицій і окупність магазину

Для відкриття магазину потрібні кошти:
на оренду приміщення – 1300-2000 доларів на місяць;
на оплату персоналу – 2000 доларів на місяць;
на закупівлю початкової партії товару – 13 тисяч доларів;
на торгове обладнання (прилавки, вітрини, шафи, стелажі) і на ремонт приміщення – 3-6 тисяч доларів;
оформлення документів потребують 160-300 доларів;
комунальні платежі – 200-330 доларів;
витрати на рекламу – 1300 доларів.
Загальні інвестиції, які будуть потрібні для відкриття магазину, можуть скласти 23-25 ​​тисяч доларів. При місячного прибутку 3,3 тисячі доларів магазин повинен окупитися за 6-9 місяців.

Читайте також:Магазин спортивних товарів

Залиште свій коментар

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>