ПРОКАТ ДИТЯЧИХ ЕЛЕКТРОМОБІЛІВ

електромобильЯк можна пояснити маленькій дитині, що батьки зараз не можуть купити йому ту або іншу іграшку, або дозволити яку-небудь розвагу, тому що в країні інфляція, і в сім’ї банально бракує грошей? Ніяк. Саме тому батьки купують,дають, і дозволяють.

Не секрет, що діти багато в чому “копіюють” поведінку і дії своїх батьків. Власне саме тому треба завжди бути гідним прикладом для своєї дитини. Проте ми зараз не про це. Дитину можна з раннього віку направити по потрібному “руслу життя”, прищепити будь-які навички, або хоч би пробудити інтерес до них. Частково з цієї причини дівчатка грають в ляльки, а хлопчики – в солдатиків і машинки. Хоча “в машинки” зараз грають і дівчатка теж.Не дивно, адже автомобіль сьогодні є в кожній другій сім’ї.
Саме тому наша сьогоднішня бізнес ідея – прокат дитячих електромобілів.
Купити дитині власну іграшку – автомобіль може дозволити собі не кожна сім’я. А ті, які можуть, не купують,керуючись, в принципі, розумними аргументами: через 2-3 роки машина просто стане “мала” дитині. Продати її з урахуванням “пробігу” (усі ми знаємо, як маленькі діти поводяться зі своїми іграшками) навряд чи вдасться, за рідкісним винятком. Тому найвигідніший варіант задовольнити каприз свого чада – це відвезти його в прокат дитячих електромобілів.
Збираючись почати будь-який проект завжди на сам перед необхідно скласти послідовний план своїх дій, в даному випадку – бізнес-план. Більшість початкуючих підприємців вважають за краще звертатися до послуг професіоналів – витрати не такі вже і великі, а безліч потенційних труднощів при початку своєї справи вдасться уникнути.Окрім цього підготовка до реалізації проекту включатиме офіційну реєстрацію свого бізнесу.
Те, що з труднощами ви зіткнетеся обов’язково – це факт. Головне – при їх появі не опускати руки. Основна проблема на етапі організації бізнесу по прокату дитячих електромобілів – це пошук відповідного майданчика.
Торгово-розважальні центри.
Дитячі сади і школи.
Влітку – парки і міські площі.
Узяти в оренду необхідні площі для катання хоч би 5 електромобілів, буде не просто початкуючому підприємцеві. Зазвичай в містах подібні місця давно вже зайняті і “відірвати” для себе необхідні квадратні метри буде дуже непросто, але здійсненою.
Хоча, справа того коштує. Забігаючи трохи вперед,скажімо, що на одній вигідно розташованій точці придбання одного електромобіля може окупитися максимум за 5 днів. Як? Звичайно в літній період проблем з цим набагато менше, але для того, щоб бізнес працював круглий рік, доведеться постаратися.
Втім, навіть за один сезон можна заробити стільки,щоб цілком вистачило або на організацію ще однієї справи, наприклад, в тему – дитячого кафе, поряд з майданчиком для прокату електромобілів, або для того,щоб не думати про заробіток до наступного сезону.Зразкові цифри приведемо у кінці статті.
Припустимо, що приміщення вам знайти вдалося.Наступний крок – купівля електромобілів. Тут слід врахувати переваги ваших потенційних клієнтів – дітей.Звичайно, хлопчикам більше до душі припадуть “суворі”позашляховики (зовсім як у папи!), армійські джипи, або моделі перегонів. А дівчаткам підійдуть кабріолети,спортивні купе – яскраві і барвисті електромобілі2автомобілі.
Тому краще придбати і ті і інші електромобілі.Сьогоднішня ціна на таку техніку коливається від 6 до 20 тисяч грн. Спираючись на досвід знайомих власників такого атракціону, можемо сказати, що самий кращий варіант – це середня ціна, у розмірі 12-14 тисяч грн.Неодмінно придбавайте електромобілі відомих фірм”Порше”, “Бентлі”, Мерседес”, “Феррари”, і так далі.Умовно, звичайно. Адже справжні автогіганти, на жаль,дитячих моделей своїх авто не випускають.
Окрім цього доведеться прикупити де кілька запасних акумуляторів для кожної моделі, щоб не витрачати час назаряджання. І обов’язково не забудьте про захист. Все-таки діти є діти, і падіння, і зіткнення будуть обов’язково. А значить не обійтися без синців, садн, і забить. Від яких,втім, можуть захистити шоломи, налокітники, і наколінники.
Ще однією графою витрат служитиме залучення у бізнес касира, який продаватиме послуги прокату електромобілів. Окрім нього, час від часу доведеться викликати “з боку” техніка, обслуговуючого увесь”електропарк”.Само собою – не обійтися без реклами, від якої (повірте нашому досвіду!) залежатиме приплив до 50 відсотків користувачів ваших послуг.
Окрім “традиційних” методів: оголошень в ЗМІ, листівок,великих яскравих вивісок і штендеров, можна створити власний невеликий (3-4 сторінки) інтернет-ресурс, де розмістити загальну інформацію про час роботи пункту прокату, ціни, моделі електромобілів, і дитячі відгуки.
Звичайно, організувати прокат дитячих електромобілів або ні – вирішувати вам.Головне, пам’ятаєте – “під лежачий камінь вода не тече”, що перефразовуючи на сучасний лад, можна написати приблизно так: “Якщо нічого не робити, прибутку не отримаєш”!. Успіхів вам!

Читайте також :Електричний самокат(Segway)

1 Comment

  1. Pingback: Повітряні бої | Український бізнес портал

Comments are closed.