Проекційна реклама

Проекційна реклама: бізнес ідея

проекционна рекламыМаркетологи відмічають, що стандартна зовнішня реклама у вигляді вивісок, стендів, билбородов починає “приїдатися” рядовому споживачеві. Частенько він навіть не звертає уваги на бляклі і вицвілі плакати, вивішені на вулицях у величезній кількості. Зовсім інша справа -проекційна реклама, що привертає увагу своєю яскравістю і незвичністю. На Заході виблискуючими картинками,що зміняються, вже не здивуєш, але у нас це доки ще новинка,що ефективно реалізовується на даний момент тільки в мегаполісах.
Хочете захопити рекламний ринок вашого регіону?

Успіх проекційної реклами

Проекційна реклама відноситься до розряду простого,але, по-своєму, геніального рекламного засобу. Проектор з ксеноновою лампою здатний передавати зображення відмінної якості на великі поверхні (площею 150 м² і більше). Зручними демонстраційними майданчиками можуть стати стіни будинків, фасади будівель або промислові об’єкти. Причому ніяких додаткових екранів на фасади не знадобляться. І навіть численні вікна (до 40% від загальної площі) не стануть перешкодою для якісного перенесення зображення.
Завдяки потужності лампи передавана картинка залишається такою ж яскравою і насиченою навіть в сонячний день. Безумовною перевагою проекційної реклами є можливість одночасного проектування відразу декількох зображень за допомогою програми ротації слайдів. Значить, можна “убити відразу декілька зайців”,рекламуючи по черзі декілька організацій.

Вартість устаткування для проекційної реклами

Комплект, що складається з проектора, додаткового устаткування і витратних матеріалів обійдеться вам біля $30 тисяч. Під запчастинами і “расходниками” розуміється наступне:
змінний кулер, строк служби до 2 років (коштує 120$);проекционна рекламы2
блок розжига (280$), працюючий 1-3 роки;
ксенонова лампа (450$), що вимагає заміни через 3 місяці або 1 тисячі годин роботи;
відбивач (480$), що функціонує півроку.
рулон термостійкої плівки (380$) на рік роботи.
Плівка розділяється по частинах, на кожну з яких за допомогою интерьерного плоттера в дизайн-студії наноситься зображення майбутньої реклами.
Далі витрати залежать від стратегії проекту.
За першим сценарієм планується стаціонарна установка проектора у визначеному місці, знадобиться невелика крита конструкція (з пластика або заліза), що захищає від опадів. Також потрібне узгодження підключення електроживлення і, безпосередньо, монтаж лінії підключення.
Специфічна стаття витрат – оренда стіни,використовуваної для проектування реклами. Ніяких законів, що регламентують “рекламу без носія” доки немає, тому йде пошук компромісу з власником стіни. Другий варіант стратегії передбачає мобільність рекламного носія з можливістю оперативного переміщення по місту від замовника до замовника. Для цього знадобиться автомобіль типу “Газелі” (оренда) і невеликої бензогенератор (краще купити – до 500-700$).Витрати на цей варіант дещо більше, та зате ви позбавляєтеся від такого головного болю, як узгодження і підключення електропостачання. Можливості заробити також істотно збільшуються.
Для обслуговування проектора потрібний один фахівець.В цілях економії посаду оператора ви можете обійняти самі.
Звідки узяти доходи?
Щоб заробити на проекційну рекламу, треба знайти зацікавлених замовників. У таких послугах можуть зацікавитися банки, турфірми, стільникові оператори,організатори солідних виставок або концертів зірок і т. д.
Допомога в пошуку рекламодавців можуть зробити за невелику винагороду рекламні компанії вашого міста.
У реальності, навіть при середній завантаженості вкладені в проект кошти окупляться за 3 місяці.
Рекламний бізнес – сам по собі, досить прибуткова справа .А проекційна реклама, завдяки своїй унікальності, швидкій окупності і відсутності конкурентів, стає дуже привабливим бізнесом, як для підприємців, так і інвесторів.

Читайте також: Пересувний білбор

2 Comments

  1. Pingback: Який вид реклами є найбільш ефективним у просуванні товару? | Український бізнес портал

  2. Pingback: Виробництво кубикового льоду | Український бізнес портал

Comments are closed.