Продаж посилань

Продаж посилань – бізнес в Інтернеті

 

111Почнемо з супутньою термінології, з якою ви будете стикатися:
постової – це маленька посилання, що розміщується на початку, в кінці або в середині статті або поста, з коротким описом;
короткий огляд – стаття розміром 1000-1500 символів. У таких статтях описують сервіс рекламодавця;
детальний огляд – це теж опис ресурсу рекламодавця, але зазвичай більше за розміром, ніж 1500 символів.
Для початку будемо вважати, що ви маєте власний сайт або блог, тому займемося розглядом сервісів, здатних допомогти заробити.

Блогун

У секторі продажу і покупки реклами цей сервіс – найстаріший. Сьогодні у нього є конкурент, причому цілком гідний – це біржа Gogetlinks, але Блогун все ще сильний. З нього починали багато блогери.

Щоб ваш блог був прийнятий в систему, необхідно написати для Блогуна оглядовий пост і дати на нього посилання в інтерфейсі Блогуна. Після перевірки вашого сайту модератором, буде прийнято рішення додавати блог в систему або не додавати. Правда, в Блогуне останнім часом з’явилося багато всякої гидоти на кшталт блогів з Twitter.

Природно, блогів високої якості в системі теж чимало, але вони все від рекламодавців приховані, або, у всякому разі, багато з них. Це означає, що якщо ви захочете на просувний сайт купити посилання, то в Блогуне можна і не знайти хороших трастових майданчиків для розміщення даних посилань. Блогун найкраще використовувати тим, хто прагне заробляти на своїх слабких сайтах і на блогах, розташованих на безкоштовних платформах. Основним грошовим фактором є показники ТІЦ і PR для вашого блогу.

J2J

З’явився цей сервіс пізніше Блогуна. Опинившись там після Блогуна, можна помітити, що постові зі свого власного блогу тут можна продавати істотно дорожче, ніж в Блогуне. Але проблем при цьому виникало безліч. До адміністрації достукатися було майже неможливо – тижнями відповіді чекати доводилося. Складалося враження, що розробники зневажлево до своєї системи відносяться.

І ще один істотний недолік – брак рекламодавців. Хоч і ціни на продаж постових тут вище, але пропозицій рекламодавців набагато менше, ніж в Блогуне. Так що за заробітком краще відправитися в Блогун.

Втім, ця біржа в останні роки почала трохи поліпшуватися. Новий дизайн розробили, інтерфейс поміняли. Так що чутки про смерть цієї біржі дещо передчасні, вона поки ще цьому чинить опір.

Gogetlinks

Ця біржа ще досить молода, але встигла себе зарекомендувати. Втім, можливо, зіграв свою роль авторитет розробників – це власники біржі Miralinks. На розвиток біржі це теж багато в чому вплинуло. У GGL досить багато трастових сайтів, і цілком можна купити постової з блогу, на якому ТІЦ одно 2500 і більше. У порівнянні з Блогуном – там подібних сайтів немає або тільки одиниці. На GGL з’явилася раніше ніде не реалізована можливість продати посилання з картинки.

Втім, на хороші гроші можна розраховувати тільки маючи власний якісний блог, що відрізняється високими параметрами ТІЦ і PR. Якщо провести паралель з Блогуном, то в GGL блоги, які розміщені на блогохостингах безкоштовного типу, начебто Живого журналу, додавати не можна, а в Блогуне – можна. В результаті можна сказати, що GGL пропонує досить жорсткі умови додавання в систему і роботи, але жорсткість цю цілком виправдовують високі рекламні ціни.

ProfitBlog

Розгромна після J2J, ця біржа особливої ​​популярності не отримала. Схоже, що розробники ідеї мали непогані, але розкрутити їх так і не зуміли. Біржа на сьогодні – на межі вимирання, тим більше, занадто повільно працює. Замовлення тут теж дуже рідкісні – на пальцях порахувати можна. Хіба що для невеликого приробітку зареєструватися можна.

Sapeblog

Цей сервіс досить молодий. На думку блогерів, тут не дуже розвинена підтримка – зв’язатися з розробниками важко. Але є й гідності – для рекламодавців, наприклад, комісії немає взагалі, а для блогерів вона становить лише 7%. У порівнянні з Блогуном – просто чудово. Так що, поки сервіс знаходиться в стані розвитку, можна сподіватися на те, що з нього вийде щось хороше.

SeoZavr

Ця система влаштована по-іншому. Продавати посилання зі свого власного сайту можна і тут, але посилання продаються зі статей. Постові теж продаються, але лише як допоміжна можливість. Система досить швидко починає давати прибуток при додаванні блогів, хоча є й неприємні моменти: глюки трапляються, на превеликий подив веб-майстрів. Але цю біржу багато рекомендують як досить перспективну для заробітку.

BuyPost

У цієї біржі практично відсутні конкуренти. Тут можна купувати або продавати посилання на блогах з безкоштовних блогсервісов начебто livejournal.com, Ya.ru і так далі. Так що, маючи прокачаний блог на одному з безкоштовних блогсервісов, на ньому цілком можна заробити гроші.

Sape

Біржа Сапа, як її іноді називають, вимагає до себе певного підходу. Власники сайтів не відразу вирішуються продавати посилання через цю систему. Проблема в тому, що на ваш сайт цілком можуть бути накладені штрафні санкції від пошуковиків, хоча й не обов’язково.

Sape являє собою посередник між володіють власними сайтами веб-майстрами і оптимізаторами, що займаються просуванням сайтів. Біржа служить для продажу контекстних посилань в автоматичному або ручному режимі, при цьому всі продавані з сайту посилання генерується особливим кодом, який треба буде на свій сайт встановити. Відмінність між постовими і посиланнями від Сапи полягає в тому, що на Сапі генерація посилань не вимагає вашої участі.

Заробляти в системі можна, продаючи посилання з власних сайтів, і просуваючи сайти. Для реєстрації в системі пропонується два можливі варіанти – зареєструватися як вебмастера або оптимізатора. Втім, це не означає, що ви, зареєструвавшись оптимізатором, не зможете торгувати посиланнями з сайту. Панель управління дозволяє переходити з аккаунта оптимізатора в акаунт вебмастера і навпаки.

Продаж посилань можлива в режимі автоматики і вручну, що краще. Надійшли від оптимізаторів заявки краще переглядати самому, щоб на ваш сайт не потрапили посилання на небажані сайти. Правда, якщо кількість пропозицій по посиланнях буде вимірюватися тисячами в день, доведеться потерпіти і витратити багато часу на обробку.

Власники великих сайтів давно знають про заробіток на Сапі, так що незнайомі з ним тільки новачки, тільки збираються створювати власні ресурси. Навіть на великих сайтах ЗМІ зустрічаються посилання з Сапи, так що у вас цілком може вийти відірвати шматочок від цієї біржі.

У систему можуть бути прийняті далеко не всі сайти. Щоб на Сапі добре заробляти, треба мати прокачаний сайт, у якого багато сторінок і який входить в індекс пошукових систем. Можливі два варіанти – створювати велику кількість сторінок, щоб кількість була вирішальним, або добиватися високих показників ТІЦ і PR свого сайту, щоб хоч і трохи продавати посилань, але зате дорогих. Так що якщо ваш сайт молодий, сторінок на ньому небагато, і показники ТІЦ і PR невисокі, додавати його на Sape краще не варто – великих грошей він не принесе.

Існує кілька вимог, які повинні бути виконані для прийняття сайту в Sape:
сайт повинні проіндексувати пошукові системи, насамперед Яндекс і Google;
сайт не повинен спеціально створюватися для продажу посилань;
контент, що знаходиться на сайті, повинен бути унікальний;
зміст сайту має бути пристойним;
сайт повинен розміщуватися на окремому домені і окремому хостингу.
Критеріїв насправді набагато більше, але ці – основні. Додаються в Sape сайти піддаються тільки ручної модерації, так що непристойний сайт краще і не намагатися додавати.

Що можна заробити на Сапі
Весь ваш потенційний заробіток повністю в ваших руках. Продаючи посилання, ви будете самі встановлювати ціни, орієнтуючись на середню по системі ціну – вона є в спеціальному вікні. Не варто встановлювати занадто високі ціни – такі посилання навряд чи будуть купувати у великих кількостях.

Основним критерієм вибору ціни на продаж посилань є показники ТІЦ і PR сайту і наявність сайту в ЯндексКаталоге і у відповідному каталозі Google – DMOZ. Особливо важливий розмір PR – від цього показника буде залежати кількість посилань, які можуть бути куплені з вашого сайту.

Різниця між ТІЦ і PR полягає в тому, що ТІЦ розраховується повністю для всього сайту, а PR-підраховується для кожної зі сторінок окремо. Якщо ви відкриєте будь-яку сторінку сайту, ТІЦ всюди виявиться однаковим, а з PR-буде зовсім інша ситуація. Якщо PR-головної сторінки буде дорівнює 5, а внутрішньою – одиниці, то з головної сторінки будуть швидше розкуповувати посилання. Отже, PR треба берегти, тим більше, що при продажу посилань існують певні ризики для збереження цього показника.

Варто звернути увагу ще на один показник сторінки, що впливає на цінність посилань – це РВ – рівень вкладеності, що позначає, наскільки далеко від головної сторінки знаходиться розглянута сторінка. Природно, зі сторінки, що маєРВ = 1, тобто з головної сторінки будь-якого сайту, продаються найдорожчі посилання.

Всі зароблені в системі Sape гроші зазвичай виводяться за допомогою гаманця WebMoney. Ціна при покупці посилання визначається в розрахунку на її розміщення протягом місяця. Пам’ятайте, що продаються посилання не назавжди, а лише на певний час.

Легальний бізнес

Після 1 жовтня 2008 система продажу і придбання посилань Sape почала по-новому працювати. Раніше робота велася анонімно, але тепер, реєструючись у системі, необхідно підтвердити свої паспортні дані, а, отже, встановити особу веб-майстра.

Після даного нововведення багато хто пророкував смерть біржі. Але навіть пішли з неї веб-майстри незабаром почали повертатися, оскільки розібралися, що так, як на Сапі, більше ніде не зможуть заробляти.

Від чого залежить дохід на Sape

Якщо ви збираєтеся заробляти гроші, причому хороші, на Sape, бажано мати на увазі наступне.

1. Якщо мова йде тільки про незначну підробці, виставляти найкраще мінімальні ціни, і розміщення посилань довірити автоматиці. Самому брати участь у процесі збуту посилань не буде потрібно. Дохід тут багато в чому залежить від вашої досвідченості.

2. Чим більше сторінок буде на вашому сайті, тим більше зможете заробити. Але треба мати на увазі, що при слові «багато» треба не забувати про якість і діяти обережно.

3. Всупереч розхожій думці, від тематики сайту дохід практично не залежить. Яка б не була тематика, схожі сайти в Інтернеті все одно знайдуться. Тому важливо, щоб розміщені на сайті статті були максимально якісними. Висока якість статей – це підвищення трастовості сайту з точки зору оптимізаторів, які і будуть купувати посилання у вас.

4. Ще одне невірна думка: іноді вважають, що доменна зона впливає на рівень доходів в Sape. Якщо сайт виконаний за всіма правилами і якісно, ​​то в якій би доменній зоні він не знаходився – кому, RU, org.ua – він буде приносити однаковий дохід. Якість сайту визначається його унікальністю – дизайну, контенту, движка.

Небезпека торгівлі посиланнями на Sape

З продажними посиланнями у міру своїх сил воюють всі пошукові системи. Справа в тому, що всі оптимізатори за допомогою покупки посилань просувають свої сторінки. Чим більше буде на просувний сайт посилань, ніж тематичність і якісніше будуть всі ці посилання, тим вище будуть позиції сайту, який просувається. З точки зору пошуковиків це погано, тому що веб-майстри роблять певний вплив на пошукову видачу. Тобто сам принцип роботи сучасних пошукових систем порушується.

І якщо сайт помічають у продажу посилань за допомогою Sape, пошукова система може його покарати.

Google, наприклад, поїсть знизити показник PR або звести його до нуля. Сайт або окремі його сторінки можуть бути навіть повністю виключені пошуковою системою з індексу.

Що ж треба робити, щоб уникнути репресій від пошукових систем:
не слід розміщувати поруч кілька продажних посилань – розосередьтеся їх по різних місцях сторінки;
розміщувати продажні посилання під написом «Реклама» або в підвалах не слід;
розміщувані посилання повинні відповідати тематиці вашого сайту;
не продавати більше 2-3 посилань з однієї і тієї ж сторінки;
і самі посилання, і текст, їх навколишній, повинні бути написані грамотно, без вживання тавтології.

Читайте також: оптимізація сайту

2 Comments

  1. WilliamSn

    Great, thanks for sharing this post.Really looking forward to read more. Much obliged. Coonse

    Reply
  2. Pingback: Ринок контекстної реклами | Український бізнес портал

Залиште свій коментар

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>