Продаж посилань з блогу

блогиБагато хто зараз заробляє гроші в інтернеті. А ті, хто цим не займається, напевно хочуть це робити. Один із способів заробітку у всесвітній мережі – це продаж посилань, і сьогодні ми розповімо, як правильно і неправильно це робити.

Існує декілька підходів в цій справі. Наприклад, продаж посилань щомісячний. Це так звані “sape” посилання.Проте купівля і продаж таких посилань вже мало користі приносить просуванню сайтів, і такий підхід вже давно відійшов на другий план. Тому сьогодні ми детальніше зупинимося на продажі “вічних” посилань, якірозміщуються раз і назавжди.

Якщо у вас є свій сайт, то за допомогою продажу посилань з нього – це хороший спосіб заробити, навіть у сайту доки невеликі показники ТИЦ (тематичний індексцитування) і PR. Для просування сайту украй важливі посилання з потрібні анкором (кликабельный текстпосилання) з хороших тематичних сайтів. Чим краще до таких сайтів “відносяться” пошукові системи – тим краще.Розміщення правильних посилань – забезпечення успіх у сайту відносно його просування в пошукових системах.
Купівля посилань може здійснюватися з різними цілями.Якщо йдеться про інтернетмагазин, то це роблять з метою підвищити положення сайту в пошуковій видачі, і як наслідок, збільшити продажі. Інші сайти займаються купівлею посилань з наміром збільшити показники ТИЦ і PR. Робиться це для того, щоб потім продавати посилання за більш високою ціною (грубо кажучи, “купівля заради продажу”).
Існують спеціальні сервіси, які працюють з купівлею-продажем посилань. Наприклад, Rotapost або Gogetlinks.
Якщо правильно займатися продажем посилань, це може стати хорошим додатковим джерелом заробітку. З одного сайту або блогу на продажі посилань можна заробляти100-200 доларів в місяць. Якщо у вас їх декілька – то відповідно, сума збільшується.
Ціни за посилання можуть бути абсолютно різними. На них впливають різні показники блогу, такі як відвідуваність,ТИЦ сайту, PR сайту, кількість передплатників, показник Alexa Traffic Rank.
Якщо блог існує ще трохи, то посилання з нього коштуватимуть недорого. Наприклад, з сайту, показник ТИЦ якого 10, можна продати посилання всього за 3-4 долари. А сайт з показником ТИЦ 350-370 може продати посилання 15-20 доларів і вище. Експерти не рекомендують займатися продажем посилань з сайту,ТИЦ якого менше 50. Проте, природно, ця не єдино вірна думка.
Правильна стратегія продажу посилань :
1. Продавайте тільки ті посилання, які мають одну тематику з вашим сайтом. Наприклад, у блозі про комп’ютери ставте ті посилання, які ведуть на ресурси, що також мають відношення до комп’ютерів. Якщо розміщуване посилання і сайт матимуть абсолютно різні тематики, то користі від неї не буде жодній, ні іншій стороні (йдеться про покупця і продавця посилання).
2. Розміщуйте посилання раз і назавжди. Де які прибирають посилання через якийсь час. Так робити не треба, інакше сервіс продажу посилань, яким ви користуєтеся, може заблокувати ваш аккаунт, і далі ви втратите можливість працювати в системі. “Вічне” посилання тому так і називається, сто розміщується навіки.
3. Не продавайте дуже багато посилань з вашого сайту. Угонитві за великим заробітком на посиланнях, ви можете завдати тільки шкоди вашому ресурсу. Коли спостерігається деяка “заспамленность” посиланнями, то показники вашого сайту (ТИЦ, PR і інші) матимуть нехорошу тенденцію. Також, розміщуючи занадто велику кількість посилань на сторонні ресурси, ви ризикуєте потрапити в АГС-фільтр Яндекса. Найкращий варіант – це продаж 1 посилання на кожні три розміщувані статті у блозі.
Правила продажі посилань, описані вище, лише невелика частина того, що слід знати людині, що вирішила зайнятися цією справою. У будь-якому випадку, необхідно добре вивчити принцип роботи сервісів по купівлі-продажу посилань перш, ніж почати на цьому заробляти.

Читайте також :Продаж сайтів

1 Comment

  1. Pingback: Як заробити в Youtube | Український бізнес портал

Comments are closed.