Продаж італійського морозива

Бізнес по франшизice-creamsі – дуже поширене явище у США і Європі, але у нас цей напрямок знаходиться ще в стадії зародження. Незважаючи на це, подібний проект має великі перспективи і цілий ряд переваг, порівняно з самостійним бізнесом.

По-перше, при покупці франшизи, підприємцю не доведеться розкручувати продавану продукцію, так як вона вже належить до відомого бренду. А значить, можна істотно заощадити на рекламі.

По-друге, з боку власника покупець франшизи отримує поради щодо побудови бізнесу, в тому числі з постачання, збуту, обслуговування та інших питань. До того ж, при відкритті такого бізнесу, ви зможе розрахувати свої доходи і витрати, враховуючи досвід власників. Вся інформація щодо ринку вашої продукції буде також надана.

Отже, розглянемо цю бізнес-ідею на конкретному прикладі франшизи компанії «33 пінгвіна». Ця компанія займається продажем високоякісного італійського морозива. Торгові точки «33 пінгвіна» розташовуються в багатолюдних місцях відпочинку і дозвілля, таких як торгово-розважальні центри, кінотеатри, кафе.

Існує ряд умов, які потрібно виконати для ведення бізнесу по франшизі «33 пінгвіна»:

1. Мати суму в розмірі 100 000 гривень, яку потрібно внести в якості паушального внеску. Цей внесок є квитком для входження в цей бізнес.

2. Знадобиться обладнання для торгових точок, які ви можете відкрити від 1 до 4 одночасно. Вартість обладнання для кожної з них обійдеться приблизно в 20 тис. гривень. При цьому, доставка обладнання для торгової точки за умовами договору з компанією безкоштовно.

3. Також будуть потрібні кошти на придбання першої партії мороженого і упаковки, витрати на просування бізнесу у вашому місті. Поставка продукції (морозива, коктейлів, фруктових фризів і іншого) своєчасно і безкоштовно здійснюється самою компанією. Крім того, компанія «33 пінгвіна» допомагає в просуванні і рекламі.

4. Необхідно буде передбачити витрати на оренду. Площа однієї торгової точки приблизно дорівнює 5 кв. метрів.

Морозиво для продажу знаходиться в металевих контейнерах, продається у вигляді кульки по 25 грн. Вартість порції 25 гривень. В асортименті дуже багато різних смаків морозива, тому покупцеві буде з чого вибрати. А якщо відкрити торгові точки в сезон на морському узбережжі, то дохід цього бізнесу істотно збільшиться.

Незважаючи на всі вигоди бізнесу по франшизі, фінансові витрати для його початку досить пристойні, тому він не кожному по кишені. Але зате, ті, хто зважиться на його відкриття, чітко можуть розрахувати свої ризики і окупність цієї справи.

Читайте також: виготовлення піцци за ескізами клієнтів

2 Comments

  1. Pingback: «Безлімітна» кава по підписці | Український бізнес портал

  2. Pingback: Франшиза мережі міні-маркетів «Копійка» | Український бізнес портал

Comments are closed.