Поради для бізнесу

порадиПоради для малого і середнього бізнесу

Як утримати клієнта, якщо продажі компанії летять вниз? Існує декілька прийомів роботи з клієнтами, що дозволяють збільшити повторні продажі, – і в короткі терміни вивести компанію на інший рівень рентабельності. Ці поради підходять саме для малого і середнього бізнесу, де не діють системи, розроблені для великого бізнесу і популярно викладені у безлічі книг. До речі, пропоновані способи не зажадають від вас великих вкладень, і допоможуть самостійно відповісти на найголовніші питання:
“Як утримати клієнта?” і “Як збільшити об’єм продажів?
Спосіб перший. Утримати клієнта допоможуть відкладені акції
Як притягнути і утримати клієнтів, щоб вони прийшли до вас повторно? Часто буває досить гарантувати йому знижку. Причому про цей дисконт треба не нав’язливо нагадувати. Наведемо приклад одного медичного центру. Загально відомо, що жінкам необхідно регулярно – раз на півроку – проходити огляд у гінеколога.Таким чином, при кожному плановому огляді жінці вручають купон на наступний профілактичний огляд з піврічним терміном дії.
При наближенні дати наступного огляду за пару тижнів жінці дзвонили і нагадувала, що пора прийти на огляд до лікаря. При цьому більше 70% жінок приходили. Таким чином, з одного боку, піклуючись про клієнта, можна запобігти ризику появи серйозних захворювань завдяки можливості діагностувати їх на ранній стадії, а з іншої – утримати клієнта і збільшити об’єм продажів, підвищивши, таким чином, ефективність бізнесу.
Малобюджетні маркетингові акції:
Поширений приклад відкладеної знижки часто використовують ресторани і кафе. Відвідувачам, що прийшли вперше, видаються купони, на які офіціант після кожного відвідування ставить відмітку, а кожен п’ятий або десятий обід або бізнес-ланч стає безкоштовним. Маючи такий купон під рукою, людина частіше ходитиме саме в цей ресторан.Також всім відомий приклад служба таксі кожний 10 виклик безкоштовно.
Інша варіація на тему відкладеної знижки: вкладайте у ваш продукт додаткові бонуси, які розбиті на частини. Щоб зібрати ці частини, клієнтові доведеться купити декілька продуктів, іноді значно більше, чим він планував спочатку.Наприклад, в продукти для дітей (пластівці до сніданку,киндер-сюрпризы і інше) вкладають іграшки і мотивують дитину зібрати повну колекцію. Такий прийом можна використати не лише з дітьми: багато дорослих не проти зібрати частини упаковки і відправити їх для участі в конкурсі.
Спосіб другий. Давайте більше, ніж ваші клієнти чекають
Якщо при першій купівлі клієнт отримає від вас більше, ніж він розраховував, то наступного разу, вибираючи з різних варіантів, з великою вірогідністю віддасть перевагу вам.Найпростіший приклад, який відмінно демонструє застосування цієї техніки : в пачку з полуфабрикатами (вареники,пельмені) додавати порцію солі, спеції і невелику дерев’яну ложку для помішування. Це майже нічого некоштує, але у клієнтів створюється приємне враження,яким вони напевно поділяться з друзями.
Безпрограшний бізнес: як стати незамінним для клієнта
Якщо ви відправляєте товари поштою, вкладайте в посилку несподіваний бонус – те, що допоможе клієнтові краще і ефективніше використати ваш продукт. В упаковку з вашим товаром додайте невеликий сувенір, наприклад магніт на холодильник з вашим логотипом, адресою вашого сайту і телефоном. З одного боку, це приємний сюрприз, з іншої – якщо магніт буде наклеєний на холодильник, то про вашу компанію згадуватимуть щодня.Звичайно, є люди, яких такі магніти викидають, але більшість обов’язково збереже подарунок.

поради2Поради для малого і середнього бізнесу

Спосіб третій. Щоб утримати клієнта, з’ясовуйте його потреби
Як тільки клієнт щось у вас купив, зберіть максимум інформації про те, як він збирається використати куплений продукт, що йому ще може знадобитися. В деяких сегментах ринку вірогідність такої купівлі дуже велика – при правильній роботі менеджера.Наприклад, якщо йдеться про магазини одягу. Людина приходить в магазин, скажімо, за сорочкою, а купує також брюки, туфлі. Адже грамотний консультант, знає як притягнути і утримати клієнта, і як збільшити об’єм продажів.
Досвід показує: якщо ви вивчатимете потреби клієнтів щиро, а не демонстративно, то у вас купуватимуть знову і знову. Адже люди хочуть, щоб про них піклувалися.
Спосіб четвертий. Дивуйте ваших клієнтів
Коли ви добре знаєте свого постійного клієнта, вам легко робити йому приємні сюрпризи. Чим більше ви дивуватимете вашого покупця, тим більше він буде прив’язаний до вас і притягне своїх друзів і знайомих.
Наприклад своїх клієнтів можна привітати з Днем народження подарувати квіти,цукерки.Всім буде дуже приємно ,а фірма затратить на це копійки.
І тут спрацює сарафанове радіо, яке у багато разів ефективніше за будь-яку рекламу.
Спосіб п’ятий. Максимально охоплюйте цільову аудиторію
Якщо ви дійсно добре обізнані про потреби кожного свого клієнта, то утримати клієнта не складе особливих труднощів. У такому разі ваша компанія здатна охопити цільову аудиторію з різних споживчих ніш. Звичайно, є компанії, наприклад дисконт-магазины, які спеціалізуються тільки на певному сегменті, але все таки в умовах сучасного ринку
рекомендуемо робити ставку на ширше коло людей.
Адже коли у вас є лінійка продуктів з дешевих, середніх і дорогих, знаходяться покупці на усі ці товари. Крім того,під час переходу людей з одного економічного класу в інший вони можуть залишатися вірними вашому бренду.

Поради для малого і середнього бізнесу

Крос-маркетинг: як швидко і дешево притягнути клієнтів
У такій ситуації у власника бізнесу може виникнути до вас питання, як не розмити бренд. Відповідь проста. Зверніть увагу, яку обіцянку дає людям ваш бренд, з чим вас асоціюють. Ще раз відмітимо, якщо однією з відмінних рис вашої компанії є ціна, то, безумовно, пропонована стратегія не підійде. Але якщо ваше кредо лежить в площині рішень,то, оскільки проблеми бувають різного рівня, пропоновані рішення також лежать на різних споживчих рівнях.
Тут доречно навести приклад з інформаційного бізнесу.Якщо в якості основного параметра використати рівень підготовки аудиторії, то для новачків основний короткий курс на DVD- диску можна продавати за 20 доларів, для людей з середнім рівнем знання предмета – тренінг або семінар з розбором специфічних особливостей за 80-160доларів., для просунутих – семінар і індивідуальний коучінг від 500доларів. Максимальна сума визначається рівень ваш компетентність, вирішуемих завдань і те,скільки готовий платить клієнт.

Читайте також: Бізнес-уроки

1 Comment

  1. Pingback: Чому варто вводити в свій бізнес професійні послуги? | Український бізнес портал

Comments are closed.