ПЕРЕСУВНИЙ БІЛБОРД

билбордБІЛБОРД НА АВТО – НОВИЙ ВИД РЕКЛАМНОГО БІЗНЕСУ

Успішність рекламної компанії залежить від способу Новий напрям в рекламному бізнесі – бігборди на автомобілях…
Згідно з ринковими дослідженнями одним з найпривабливіших способів для цього є реалізація досить оригінальної бізнес-ідеї – створення рекламного підприємства з незвичайними рекламними носіями. Річ у тому, що існуючі рекламні інструменти вже дещо приїлися споживачеві, та так, що в їх реальному коефіцієнті корисної дії почали сумніватися навіть маркетологи.
Між тим безліч компаній (що особливо представляють малий і середній бізнес) готові досить щедро платити за ефективне просування їх товарів і послуг до споживача.Чим же їх здивувати?
Якщо ви хочете йти в ногу з часом і по-максимуму використати усі сучасні тенденції рекламного ринку, то чом би вам не спробувати реалізувати на практиці дуже оригінальну бізнес-ідею – мобільний білборд.
Звичайний, стаціонарний білборд, має один, але значний недолік: його ефективність пов’язана з потоком проїжджаючих (в основному) людей, що проходять мимо.
Додамо до цього зниження потоку потенційних клієнтів майже до нуля (у нічний час, вихідні дні), форс-мажор (на зразок ремонтно-відновних робіт в районі його установкиі реальний натиск з боку держави (наприклад, Укравтодорнещодавно висловився за повну ліквідацію билл-бордів уздовж автотрас національного значення) – і отримаємо,що реальна цінність подібного засобу реклами в українських реаліях дуже сумнівна.
На відміну від свого стаціонарного побратима, мобільний білборд можна орієнтувати на справжнє “полювання” за потенційними клієнтами, в самих різних районах міста (і за його межами). До того ж, при дуже невисоких додаткових витратах, картинки на рекламних поверхнях такого роду можна міняти хоч кілька разів в день, залежно від цільової групи, що представляє інтерес для замовника мобільної реклами.
При цьому вам не доведеться обмежувати свою діяльність традиційними місцями – автотрасами і вулицями населених пунктів. Припаркуйте потрібну кількість мобільних рекламоносителей (брендмобилей і інших)перед офісним центром, універмагом, місцем зосередження учбових закладів (від дитячого саду до інституту) – і ви отримаєте масу мимовільних споживачів вашої реклами.
При ретельній розробці тактики застосування мобільних рекламо носіїв, ви зможете запропонувати замовникові мало не цілодобовий “супровід” мобільною рекламою обраної цільової групи його майбутніх клієнтів.Наприклад, перед початком робочого дня їх можна буде зосередити поблизу зупинок громадського транспорту і платних автостоянок, під час обідньої перерви – перед виходом з офісних центрів і поблизу від ресторанів і кафе швидкого харчування.
До вечора ж мобільні білборди буде найефективніший передислокувати до місць масового відпочинку і розваги,а пізніше – в спальні райони. Погодьтеся, що подібне охоплення рекламної аудиторії за допомогою традиційних билл-бордов просто неможливе – на споруду необхідного для цієї кількості стаціонарних об’єктів мало у кого вистачить грошей.
До речі, про носії мобільних білбордів. Зовсім необов’язково, щоб в їх якості виступали виключно автомобілі (хоча для отримання замовлень від солідних компаній без них не обійтися). Цілком підійдуть для цієї мети злегка “удосконалені” (знімні стойки для кріплення рекламних плакатів і конструкцій) моторолери,скутери і навіть… велосипеди. У двох останніх випадках для брендмобилей доцільно використати і “додаткові”рекламні площі – самих водіїв цих транспортних засобів.
При усій своїй уявній “несолідності” велосипедна і інша двох-трьох колісна мобільна реклама допоможе вам”просочитися” на такі ніші ринку, як парки, дитячі майданчики, зони відпочинку, в околиці стадіонів і інших місць масового скупчення населення, куди обмежений проїзд звичайного автотранспорту.
Нарешті, саме така “легка кавалерія” допоможе рекламі ваших замовників пробитися в житлові квартали і двори,де вона зможе зустрічати потенційних клієнтів буквально у дверей під’їздів.
Втім, не варто забувати і про автотранспорт – переважно легкові авто і мікроавтобуси. Для цього зовсім необов’язково відразу придбавати цілий автопарк:переговорите зі своїми сусідами по роботі і по гаражу -цілком імовірно, що багато хто з них не відмовиться трохи підробити у вільний від основного зайняття час і з мінімальними особистими трудовитратами.
Однією з переваг мобільної реклами як бізнесу являєтьсяте, що для його початку не треба мати особливого досвіду,а на стартовому етапі ви цілком можете обійтися навіть без найму співробітників. Крім того, зайняття цим видом підприємницької діяльності навряд чи зажадає отримання яких-небудь додаткових дозволів, а уважно перечитавши новий Податковий кодекс ви, поза сумнівом, знайдете способи цілком законної оптимізації налогобложения.
До того ж, спочатку ви зможете займатися подібним бізнесом у вільний час, поєднуючи його з іншою роботою.Втім, як тільки справа почне набирати оберти вам припаде вже усі сили присвятити розширенню свого бізнесу.Судячи ж з того, що ця ніша рекламного ринку в Українінині заповнена ще недостатньо, а попит на подібні послуги в перспективі лише ростиме, на розкручування справи піде не так вже багато часу.
А ще – вам майже не доведеться нести додаткові витрати на рекламу, адже у ваших руках – готова мережа власних рекламоносіїв, та до того ж ще і рухливих.
Пам’ятайте, сьогодні багато власників бізнесу і топ-менеджери відділів реклами і РR шукають оригінальні – унікальні способи донести свою інформацію до майбутнього покупця. Так що вам залишається тільки запропонувати їм свої послуги.

Що знадобиться для старту

1. Мобільні носії для білбордів (незалежно від кількості коліс!)
2. Спеціальне додаткове устаткування (стійки, екрани і ін.)
3. Власне, рекламна продукція (на її створенні ви можете заробити додатково)
4. Грамотний бізнес-план

Переваги бізнесу

– високе співвідношення початкових вкладень і прибутку
– бізнес практично не має меж для розширення;
бізнес можна вести прямо з будинку (чи використати варіанту мобільного/віртуального офісу);
після періоду розкручування і виходу на певні стійкі об’єми замовлень, підприємство зажадає лише мінімального вашої особистої
участі.

Недоліки

напрацювання досить широкої клієнтської бази може зажадати значного періоду часу;
у міру розширення бізнесу і збільшення числа найманих співробітників, зростають проблеми з контролем за якістю їх роботи (обов’язковому перебуванні в потрібному місці в потрібний час.

2 Comments

  1. Pingback: Рекламні пілларси | Український бізнес портал

  2. Pingback: Проекційна реклама | Український бізнес портал

Comments are closed.