Організація весілля

свадьбаБізнес ідея : Організація весілля

У нашій країні такий бізнес як організація весільної урочистості відносно молодий. Як його почати і як правильно організувати функціонування агентства по організації весіллів? Якого роду проблеми можуть виникнути в процесі роботи і як їх вирішити?
Перше і основне завдання на початковому етапі – визначення цільової аудиторії.
Існує декілька варіантів:

  • Залучення усіх можливих молодят
  • працювати з вузькою групою клієнтів.

Припустимо, ви обрали перший варіант. У цій ситуації наступна дія – сортування клієнтів по рівню доходів, місцюпроживання, віку. Для кожної групи потрібний свій оригінальний підхід.
Заможному клієнтові треба показати індивідуальний підхід. Для такого клієнта важлива репутація і рекомендації фірми. Для цієї мети потрібно зробити альбом з фото, проведенних Вами урочистостей.
Для економного клієнта цікаві завжди пропозиції із стандартним переліком послуг. Таких пропозицій повинно бути декілька з різною вартістю.
Для людей з невеликим доходом, важлива чіткість роботи агенства і невисока вартість послуг, вони зазвичай задовольняються стандартним набором послуг.
Риски бізнесу по організації весіллів
Організація бізнесу по проведенню весілля – ризикована справа. Вам доведеться витратити багато зусиль на те, щоб потенційний клієнт зрозумів, в чому суть пропонованих послуг.
Тому на стартовому етапі треба шукати шляхи зниження ризиків.
Один з варіантів вирішення питання – “основний” і”фоновий” бізнес. Суть цього варіанту полягає в тому, що організовується бізнес, який приносить основний прибуток і організовується вже потім весільне агентство, як у фоновому режимі.
На ринку практично відсутні вузькоспеціалізовані агентства по організації весілля і величезна кількість універсальних. Чому так? Відповідь на нього дуже проста -сезонність. Основний сезон весіллів починається в червніі закінчується в жовтні. Інший період року затишшя. Це враховується в першу чергу при організації такого бізнесу.
Чи потрібний офіс?
На таке питання відповідь однозначна – так. Практично усі клієнти побажають приїхати в офіс для обговорення усіх організаційних питань. Відсутність офісу не викличе довіру клієнта.
Стосунки з клієнтом
Основна маса фірм працюючих у цьому сегменті ринку, працюють по передоплаті. Пов’язано це з множиною чинників, які вимагають фінансових вливань при організації урочистості. Бувають випадки, коли замовник, отримавши послуги, не горить бажанням виплачувати усю суму і починає торгуватися.

Як формувати ціни на послуги з організації весільних урочистостей? 

Ціна складається з витрат на організацію і вашої “накрутки”. Усі цифри треба відразу надавати клієнтові, щоб потім не виникало не потрібних питань.Постачальники товару часто роблять істотні знижки, їх афішувати не треба, а якщо клієнт попросить знижку для себе, ви зможете її надати, тим самим притягнете його і через враження, які він отримає, себе розрекламуєте. А надана йому знижка приємно його здивує.

2 Comments

  1. Pingback: Шоколадні фонтани | Український бізнес портал

  2. Pingback: Як відкрити кейтерингову кампанію | Український бізнес портал

Comments are closed.