Онлайн-продажі в Україні виросли на 25 відсотків за останній рік

Українська асоціація директ-маркетинга (УАДМ)опублікувала результати дослідження ринку електронної комерції в 2013 році. Про це повідомляє фінансовий портал “Мінфін”.

Згідно з дослідженням об’єм ринку e – commerce України за підсумками 2013 року склав близько 2 млрд доларів.Зростання відносно 2012 року склало приблизно 25 % (об’єм ринку e – commerce України за 2012 рік складав приблизно 1,6 млрд доларів).

Незважаючи на поточну геополітичну і економічну кризуна в Україні, ринок електронної торгівлі залишається фундаментально привабливим. Є інвестори, які вважають,що треба входити в галузь, коли “на вулиці ллється кров”. Адже як тільки налагодиться політична і економічна ситуація в країні, очікується подальше вибухове зростання галузі на найближчі 10 років.

“Ми залишаємося дуже оптимістично налагодженими з приводу цього сектора, і хоч не увійшли до нього до 2014року, поточні рівні створюють нову інвестиційнупривабливість для інвесторів, які ставлять на “growthstories”. Особливу інвестиційну привабливість мають marketplace, як В2В і В2С, і гравці, домінуючі в ключових великих вертикалях, як fashion і квитки. Інфраструктурні іплатіжні компанії знаходяться на низькому рівні, і самі будучи інвестиційно-привабливими, створюватимуть передумови для розвитку усієї галузі в цілому.

До речі, навіть в 2014 році ми побачили вихід іноземних гравців на український ринок електронної торгівлі, -розповів Євгеній Сисоєв, керівний партнер AVenturesCapital.