Надання допомоги при покупці б/у автомобілів

020a5eb0624e9e47fb4c8d35573eb65cДля кого підходить: для працівників СТО

Необхідні ресурси: свій офіс або на сайт

Необхідні особистісні якості: знання роботи і складових автомобіля, розбірливість в авто-марках

Покупка уживаного авто може бути пов’язана з багатьма клопотами. Спочатку потрібно вивчати слабкі сторони уживаних автомобілів різних марок, потім придивився автомобіль знайти в продажу. А для цього потрібно «переривати» сайти і газети з оголошеннями про продаж б/у авто, проїхатися на авто-ринках, на яких може бути повно шахраїв. З вини яких щодня десятки людей набувають замість робочого автомобіля великий шматок ледь робочого заліза на чотирьох колесах. Загалом, вибір старих автомобілів – один головний біль.

Тому ївши на авто-ринок, люди намагаються брати з собою знайомих, які хоча б в деякій мірі розбираються в «залізних конях» і допоможуть підібрати стоїть авто. Навіть після того, як авто куплено, багато відвозять його на СТО – перевірити покупку більш детально. Але адже кожен вподобаний автомобіль не станеш піддавати цього дорогого аналізу – а одна така перевірка коштує від 250 грн. Підсумок: тисячі людей потребують «досвідченому» автомобілями помічника, який допоможе зробити правильний вибір вживаного авто. Чому вам не стати цим помічником?

Організація допомоги при виборі б/у авто

Важливе застереження: бізнесом займатися цим можуть лише власники або досвідчені співробітники СТО, відмінно розбираються в двигунах, підвісках, коробках, автомобільній електриці і т. п. Якщо ви подібними знаннями не володієте – роль помічника, звичайно, не для вас. Якщо володієте, то дана стаття розповість, як ці знання комерційно реалізувати.

А схема реалізації така: до вас звертається клієнт, який бажає придбати старий автомобіль, докладно розповідає про свої побажання, смаки і розмірі виділеного бюджету. Зі свого боку ви розповідаєте про плюси і мінуси запропонованих клієнтом авто-марок (або тих моделей, які можна придбати за його бюджет). Інформацію про авто-марках можна черпати їх інтернет-форумів – вже там власники авто розпишуть все як є, до дрібниць – і підводні камені, і технічні характеристики і ціни на запчастини і т. д.

Після того, як ви з клієнтом визначитеся з моделлю, поїдьте на авто-ринок. Знайдіть там парочку гідних варіантів і попросіть, щоб власники продемонстрували їх у русі. Впевнившись в їх працездатності, телефонуйте клієнта, і показуйте йому вибрані вами авто. Покупець вибирає вже з них собі автомобіль і виплачує вам відсоток від угоди.

Для роботи можна орендувати невелике офісне приміщення, але не обов’язково поруч з авто-ринком. Адже клієнт може подумати, що ви в змові з торговцями ринку, і довіри до вас буде не більше, ніж до цим самим продавцям. Втім, навіть краще – відкрити сайт в інтернеті, так як багато хто починає пошук авто саме звідти. Успіхів!

Читайте також: бізнес по прокату авто