Масажний салон

масажний салонВідкриття масажного салону – будуємо стабільний бізнес

До останнього часу послуги масажного салону мали на увазі суто медичну спрямованість, проте зараз саме поняття “масаж” має на увазі набагато більший спектр напрямів, масаж роблять не лише з оздоровчими цілями,але також для задоволення, краси, релаксації.

З чого розпочати?

Для організації успішного бізнесу передусім потрібнийчіткий бізнес план масажного салону.
Масажні послуги не підлягають ліцензуванню в МОЗ, якщов прейскуранті послуг не вказана мануальна терапія.

Приміщення

Згідно з санітарними нормами, в приміщенні на одну людину відводиться 8 квадратних метрів. Таким чином,кімната для масажу повинна мати розмір близько 12 квадратних метрів. Також в салоні обов’язково має бути приймальня і службове приміщення для персоналу, атакож декілька кімнат для масажу – залежності від числафахівців (4 – 5 кімнат), декілька санвузлів і душових. Такимчином, загальна площа салону складе близько 80 квадратних метрів.
Усі приміщення мають бути оброблені і обладнані відповідно до норм СЭС і регулярно піддаватися гігієнічній обробці.

Устаткування

Для відкриття масажного салону знадобиться устаткування: столи для масажу, кушетки – їх можна придбати у будь-яких магазинах медтехніки. Бажано, щоб одна кушетка була розкладною – щоб мати можливість виїжджати додому.
Також знадобляться офісні меблі (стійка, стільці, крісла,диван) для приймальні, стелажі для зберігання витратних матеріалів, масажні олії, рушників.
Побутова техніка – бойлеры, електричні чайники, пральна машина.

Персонал

Ключовою ланкою для успішної роботи приватного масажного салону є, безумовно, масажисти. Бажано підібрати фахівців, що вже зарекомендували себе, мають досвід роботи. Робота масажистів може бути організована як по змінах, так і по запису. На старті нема сенсу підбирати професіоналів вузького профілю, краще набрати “універсалів”. Проте в майбутньому знавець якого-небудь унікального виду масажу може стати особливою родзинкою салону.
Салону знадобляться адміністратор і бухгалтер. Перший час засновник приватного бізнесу сам може виконувати обидві ці функції, щоб зменшити первинні витрати.

Починаємо роботу

Обов’язково слід врахувати витрати на рекламну кампанію. За допомогою ЗМІ, декількох яскравих бігбордів,ситилайтов, оголошень в Інтернеті, можна провести досить економічну, проте масовану кампанію і притягнути клієнтів.
Окупатися приватний масажний салон почне приблизно через рік, надалі його рентабельність складе біля 30%при грамотному менеджменті. Тоді надалі можна подумати про розширення переліку послуг.

Читайте також :Бізнес ідея -флоатінг